Uw barman vanavond!
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Re: Uw barman vanavond!
Ach, of ik eerste, tweede of derde word (of zelfs lager) vind ik niet belangrijk (maar wel leuk).
Als iedereen gewoon z'n punten geeft aan de avatar die hij het beste vindt dan is alles okay.
Een sportieve battle is het belangrijkste.
Hè, dat klinkt saai.
Als iedereen gewoon z'n punten geeft aan de avatar die hij het beste vindt dan is alles okay.
Een sportieve battle is het belangrijkste.
Hè, dat klinkt saai.
Dat begrijpen we, tenminste ik wel en ik denk Aston ook wel, maar we vonden het wel leuk om er even wat over te zeggen.Kyrill schreef:@ Aston en Andre:
Het was ook maar een grapje. Vandaar desmiley
- Touchwood
- Walk of Fame
Wat doe je moeilijk... je kúnt natuurlijk ook even in het profiel gluren.Aston schreef:Dat is waar maar ik ga gemakshalve even uit van het gemiddelde dus dan zou hij veertig zijn. Hij kan natuurlijk ook 30 of 50 ja.Sha schreef:Als je 'half 30' bent kun je makkelijk een dochter van 14 hebben

Zeg André... Waar bleef je nou met je reddingsactie, ik kon ondertussen wel drie keer verzopen zijn.

Staat dat daar in dan, oh dan ga ik maar even een kijkje nemen.Touchwood schreef: Wat doe je moeilijk... je kúnt natuurlijk ook even in het profiel gluren.![]()
Zeg André... Waar bleef je nou met je reddingsactie, ik kon ondertussen wel drie keer verzopen zijn.
Sorry maar ik hoorde geen nood kreten meer dus dacht nou die heeft geen reddende engel meer nodig, sorry, maar gaat het inmiddels weer een beetje met je?

kon trouwens ook betekenen dat je mond dicht getaped was of dat je het loodje gelegd had, maar daar ging ik gemakshalve maar even niet van uit.
Touchwood schreef:Wat doe je moeilijk... je kúnt natuurlijk ook even in het profiel gluren.Aston schreef:Dat is waar maar ik ga gemakshalve even uit van het gemiddelde dus dan zou hij veertig zijn. Hij kan natuurlijk ook 30 of 50 ja.Sha schreef:Als je 'half 30' bent kun je makkelijk een dochter van 14 hebben![]()

Al goed dat jullie niet aan het rekenen zijn geslagen, dàn had ik me oud gevoeld
Nee, ik was er aan de vroege kant bij en dus 'half 30' en mentaal daar zowat de helft van.
En ja, Aston, laatste keer ik naar beneden keek, was ik nog man, bedankt
Wat bedoelde je met promoveren?

Nee, ik was er aan de vroege kant bij en dus 'half 30' en mentaal daar zowat de helft van.
En ja, Aston, laatste keer ik naar beneden keek, was ik nog man, bedankt

ja ik zag het maar 22 is niet zo jong toch om aan kinderen te beginnen.zvorod schreef:Al goed dat jullie niet aan het rekenen zijn geslagen, dàn had ik me oud gevoeld![]()
En ja, Aston, laatste keer ik naar beneden keek, was ik nog man, bedanktWat bedoelde je met promoveren?
En half 30 is ook helemaal niet uit, anders moet ik me dadelijk ook al oud gaan voelen

@Zvorod, Je bent met 1500 berichten officieel oscar winnaar. 

And the Oscar goes to.....
- sickboy1984
- Regisseur
22 om je eerste kind te nemen. Tja je hebt van die gekken....AvHelvoort schreef:ja ik zag het maar 22 is niet zo jong toch om aan kinderen te beginnen.zvorod schreef:Al goed dat jullie niet aan het rekenen zijn geslagen, dàn had ik me oud gevoeld![]()
En ja, Aston, laatste keer ik naar beneden keek, was ik nog man, bedanktWat bedoelde je met promoveren?
En half 30 is ook helemaal niet uit, anders moet ik me dadelijk ook al oud gaan voelen.

- sickboy1984
- Regisseur
sterker nog ik was 22 

Ah zo. Euh, ik moet me binnenkort misschien eens voorstellen, je hebt gelijk ... win ik al een Oscar terwijl ze nog aan mijn geslacht twijfelenAston schreef:@Zvorod, Je bent met 1500 berichten officieel oscar winnaar.

Ja, dat is wel een vrij accurate benamingsickboy1984 schreef:22 om je eerste kind te nemen. Tja je hebt van die gekken....(zoals ik om en nabij)

Al is het nu voor haar wel cool om een jonge vader te hebben natuurlijk.
- sickboy1984
- Regisseur
ze is nu nog maar 7 dus merkt er weinig van denk ik.
En om nou met haar mee uit te gaan als ze zestien is, no tnx, dat is voor niemand leuk...
En om nou met haar mee uit te gaan als ze zestien is, no tnx, dat is voor niemand leuk...