Het grote complot topic

Bar is open!
Plaats reactie

Wat gebeurt er op 21-12-2012?

Het einde van de mensheid
2
9%
Verlichting voor de mensheid
1
4%
Niets
16
70%
Anders, namelijk...
4
17%

Totaal aantal stemmen: 23

Aston
Regisseur
Regisseur

Het grote complot topic

Bericht door Aston » 09 dec 2012 12:39

Afbeelding

Met nog minder dan twee te gaan leek het me leuk dit topic te openen. Voor al uw complottheorieën. 8)

Wat denken jullie dat er gebeurd? Wat hopen jullie? Wat als er niets gebeurd? Nog praktische tips voor een naderende apocalyps? Nog wensen voor een algehele verlichting van de mensheid?

Komt er een terugkeer van een profeet/god/goden?

Afbeelding

De Maya's hebben immers nooit alles van het universum kunnen weten op eigen kracht. (Dat schijnt tenminste nog niet verklaart te zijn.)
Laatst gewijzigd door Aston op 22 dec 2012 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Re: Het EIND DER TIJDEN topic

Bericht door Aston » 09 dec 2012 12:41

Ik zocht deze week op Denver Airport en de eerst link was dit:

http://thechive.com/2012/03/08/somethin ... 25-photos/

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 09 dec 2012 14:17

^ cool!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 dec 2012 14:21

Heeft deze Denver airport je ook de inspiratie gegeven om met dit topic te komen?

Overigens is je link betreffende something rotten about Denver Airport wel erg erop gericht om geheimen en complotten te zoeken en te vinden.
Maar...leuk en spannend om te lezen op een druilerige zondag.

Ach, wat het einde der tijden betreft heb ik mijn e-tickets voor de mijnlift allang klaarliggen.
Heb er overigens nog een aardig aantal te vergeven maar alleen aan dames 16+ met sexual characteristics which will have to be of a highly stimulating nature.

Ik neem niet veel mee als ik naar beneden ga maar heb wel een ontstellende hoeveelheid dozen bitterballen koud weg laten zetten. Alsmede mosterd uiteraard.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 09 dec 2012 14:47

Nou, de grote aanleiding was een artikel in de krant gisteren maar Denver speelde ook mee. Natuurlijk is die link over Denver alles behalve een fullproof bewijs maar die schilderijen zijn toch wel opvallend naargeestig. Geef mij maar Schiphol dan. Alhoewel die volgens mij helemaal geen kunst heeft. :o

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 09 dec 2012 15:26

Wat gebeurt er op 21-12-2012?

Nou dan heb ik mijn kerstvakantie, wat 2 weken zou moeten duren. Wordt het toch het einde der tijden dan wordt een hélé langé vakantie :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 dec 2012 16:46

De kunst is absoluut naargeestig en apocrief.
Je mag je afvragen hoe het er ooit doorheengekomen is dat dergelijke onrustmakende kunst op zo'n publieke plaats terechtgekomen is.
Wel is het zo dat het een doorlopend verhaal betreft en dat op het eind de soldaat dood is en dat de kindertjes uit alle wereldstreken samen liedjes zitten te zingen in blakende welbevinden.
Dus na de eerste schrik een onvervalst happy end.

De vermelding dat de financiering van het vliegveld door onbekende private partijen is geschied is wel wat overdreven, zeker samengevoegd met insinuatie dat het nieuwe vliegveld van Denver, zo vlakbij het oude, eigenlijk helemaal niet zo nodig was.
Het nieuwe vliegveld is er gekomen omdat het oude na 65 jaar (!) veel te ouderwets en te klein was en was het gevolg van een nieuw infrastructuurplan.
Dat daarbij het budget bijna drie keer over de kop is gegaan is geen uitzondering bij dergelijke projecten.
Het is het op één na grootste (qua oppervlakte) vliegveld ter wereld.

De vijf onderaaardse constructies zouden zijn 'begraven'.
Nu is het wel zo dat het vliegveld in ieder geval bereikt kan worden middels een (onderdegrondse) metrosysteen.
Er zijn ook tornado-schuilruimtes en ongetwijfeld bunkers voor rampzalige gebeurtenisssen.

Op YouTube wordt je ook gebombardeerd met fantastische theorieen die je bang willen maken.
Hier een vrij neutrale walkthrough:

Uiteindelijk ziet het er toch uit als een normale functionele luchthaven met slechts een ietwat occult hoekje. ;-)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 09 dec 2012 17:24

Je gaat naar Thechive.com en kijkt dan naar dat artikel?
Heb je de rest van die site wel gezien Aston?
Zo niet... je hebt nog 12 dagen de tijd om van al die schoonheid te genieten ;)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 09 dec 2012 17:33

Ja, zo dragen ze, op diezelfde site, zelf al dé oplossing voor dit naderende onheil aan:

Afbeelding

(en eet bitterballen met mosterd natuurlijk) Wat kan je dan nog gebeuren ? :+

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 09 dec 2012 18:26

En mocht er toch wat gebeuren... dan pak ik m'n whiskey en bitterballen en schuil ik gewoon onder al die siliconen :)

Afbeelding

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 dec 2012 20:23

Ja ?

Zit jij liever onder de siliconen dan in het donkere woud ?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 09 dec 2012 20:39

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 09 dec 2012 23:15

Sha schreef:Je gaat naar Thechive.com en kijkt dan naar dat artikel?
Heb je de rest van die site wel gezien Aston?
Haha, zojuist bekeken. :P Ik dacht, ik vond het wel een leuk verhaal voor dit topic. Ik kwam het toevallig deze week tegen toen ik een paar papers moest lezen voor het vak 'policy analysis, uncertainty managment and model based design support for strategic airport planning' (ja, zo heet dat vak echt, voor wie het niet gelooft: http://studiegids.tudelft.nl/a101_displ ... tchLang=NL)

@Dr.
I know, ik heb Denver Airport als case gehad tijdens mijn minor dus ik weet er voldoende vanaf inmiddels. 8) De leeftijd van een vliegveld zegt overigens niet zoveel. Schiphol is al meer dan 90 jaar een vliegveld voor commerciële luchtvaart en kan zo nog 100 jaar mee in theorie. Ouderwets was zeker geen issue. Het probleem was de 'air side capacity' zoals met zoveel vliegvelden. De insinuatie dat het nieuwe vliegveld niet nodig was is inderdaad onzin lijkt mij als ik SZYLIOWlCZ & GOETZ (schrijvers paper) mag geloven maar in paper nog wel het volgende opgemerkt:
In this case, however, the public was explicitly involved in the fundamental decisions through two separate referenda - though some observers have argued that the pro-airport forces had access to such extensive financial and political resources that the elections were skewed.
Na 21 december maak ik hier het complot theorieën topic van. :+

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 09 dec 2012 23:20

Dr. Strangelove schreef:Ja ?

Zit jij liever onder de siliconen dan in het donkere woud ?
De siliconen zouden puur te bescherming zijn van eventuele rare straling tijdens het einde van de wereld :)
Nee, puur natuur is mooier... maar ook al is de natuur mooi, een heel donker woud gaat mij iets te ver.

Maar goed, weer terug naar het juiste onderwerp :P

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 10 dec 2012 08:02

Je verschuilen in mijnen, onder siliconenborsten of in donkere wouden zal niet helpen ben ik bang. Ik ben ter informatie even bij m'n onderbuurvrouw langsgeweest en die heeft me in haar paarse jurk en met behulp van klankschalen uitgelegd dat aan het einde van 31-12-2012 wanneer de Maya-kalender afloopt, de astrologische constellatie haar ultieme evenwichtsconfiguratie bereikt waarmee het universum aan het einde zal komen van haar cyclus die samenvalt met het einde van de cosmische supercyclus zodat onze barrières met de externe cosmos oplossen en synchroniseren met het geheel der astrale vlakken terwijl de energievelden van de diepste interne kern van onze zielen een hoger energetisch trillingsniveau zullen bereiken en in fase raken zodat ze harmonisch op elkaar zullen afstemmen waardoor we in elkaar overvloeien en versmelten tot één enkel alomvattend holistisch universeel bewustzijn in de alomvattende cosmische baarmoeder. Dus. :}

Plaats reactie