Het grote complot topic

Bar is open!
Plaats reactie

Wat gebeurt er op 21-12-2012?

Het einde van de mensheid
2
9%
Verlichting voor de mensheid
1
4%
Niets
16
70%
Anders, namelijk...
4
17%

Totaal aantal stemmen: 23

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Het EIND DER TIJDEN topic

Bericht door Sha » 11 dec 2012 23:07

spooklift schreef:Is die foto van film "Deep Impact (1998)"?
Zo te zien wel :)

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 12 dec 2012 00:33

Iemand zou eigenlijk Deep Impact moeten hermonteren: all beelden van Morgan Freeman eruit halen en vervangen door beelden van Obama. 8)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 12 dec 2012 10:17

Maar eerst - en dan moeten we vlug zijn - As :D faloth, the horses of the Black Riders (Ring Wraiths), vervangen door mr. Ed's.

Nee, niet in Deep Impact.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 12 dec 2012 15:17

Nondeju weer een andere interpertatie van de Maya kalender. O+

Afbeelding
Laatst gewijzigd door bobocad op 13 dec 2012 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 13 dec 2012 12:04

'Zonnestorm vernietigt mensheid'

Het is definitief, we hebben allemaal nog 9 dagen te leven en daarna is het over en sluiten. In een Roemeense kerk zijn fresco’s uit de zeventiende eeuw gevonden die de complottheorieën over het einde van de wereld op 21 december aanstaande ondersteunen. Volgens de website Hainanwel is de Roemeense pers massaal bovenop het verhaal gedoken.

Als we de veertien afbeeldingen in de kerk mogen geloven dan zal er een ernstige zonnestorm uitbreken die het magnetische veld rond de aarde zal vernietigen.

zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door zvorod » 13 dec 2012 19:55

bobocad schreef:die het magnetische veld rond de aarde zal vernietigen
En dan donderen we met zijn allen van de aarde af, of heb ik het niet helemaal begrepen? :+

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 13 dec 2012 20:04

Een natuurkundeboek voor zvorod a.u.b. :D :+

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 15 dec 2012 21:23

Persoonlijk denk ik dat er niks gebeurt, maar als er wel wat gebeurt heb ik er vrede mee, ten eerste omdat je er toch niks aan kan doen, ten tweede omdat het eind van het ene altijd weer het begin van iets anders is en als het zo moet wezen then let it be.
Wat mij altijd wel weer intrigeert is dat als je je voorstelt hoe minuscuul klein ons planeetje is gezien vanuit de onpeilbare en onmetelijkheid van het universum hoe druk mensen zich kunnen maken over kleine dingen in hun leventje.
En hoe zielsgelukkig diezelfde kleine dingen mensen kunnen maken alsof ze een staat van Nirvana bereikt hebben of er een tipje van de sluier voor ze is opgelicht omdat ze ineens beseffen hoe het allemaal zou moeten zijn.
Dat kleine stukje bewustzijn van mensen is niet in staat om het gehele plaatje te kunnen bevatten en zien niet hoe geweldig alles om hun heen eigenlijk is de wereld is perfect, alleen sommige mensen maken er een bende van of zouden dat graag willen zien, zo ook de zogenaamde profeten die binnenkort het einde van de wereld voorspellen.
Laatst gewijzigd door emperor op 15 dec 2012 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 15 dec 2012 21:33

emperor schreef:Persoonlijk denk ik dat er niks gebeurt, maar als er wel wat gebeurt heb ik er vrede mee, ten eerste omdat je er toch niks aan kan doen, ten tweede omdat het eind van het ene altijd weer het begin van iets anders is en als het zo moet wezen then let it be.
Wat mij altijd wel weer intrigeert is dat als je je voorstelt hoe minuscuul klein ons planeetje is gezien vanuit de onpeilbare en onmetelijkheid van het universum hoe druk mensen zich kunnen maken over kleine dingen in hun leventje.
Haha, ik denk als pragmatist precies zo over. Als onze aarde ontploft is er niemand die het zal merken. Er zijn miljarden keren onze aarde. De reikwijdte van het heelal is niet eens te bevatten. In het heelal zijn wij nog niet eens zandkorreltje in een oceaan. Geniet van het leven maar besef wel dat ondanks die enorme reikwijdte van het heelal, dat wij het moeten doen met... feitelijk bijna niets. Dus verkwansel het niet.

Ik snap ook echt die mensen niet die een rubberbootje in huis halen voor de zogenaamde apocalyps. :| Als dat zou gebeuren dan is het jammer maar helaas. Je gaat jezelf dan echt niet redden.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 15 dec 2012 21:35

De mensen die een rubber bootje in huis halen omdat het eind van de wereld nabij zou zijn, hebben zich nog niet voldoende ontplooid en kunnen daarom niet precies omvatten wat het eind van de wereld omvat.

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Bilbo » 15 dec 2012 23:17

emperor schreef:Persoonlijk denk ik dat er niks gebeurt, maar als er wel wat gebeurt heb ik er vrede mee, ten eerste omdat je er toch niks aan kan doen, ten tweede omdat het eind van het ene altijd weer het begin van iets anders is en als het zo moet wezen then let it be.
En hoe zielsgelukkig diezelfde kleine dingen mensen kunnen maken alsof ze een staat van Nirvana bereikt hebben of er een tipje van de sluier voor ze is opgelicht omdat ze ineens beseffen hoe het allemaal zou moeten zijn.
Dat kleine stukje bewustzijn van mensen is niet in staat om het gehele plaatje te kunnen bevatten en zien niet hoe geweldig alles om hun heen eigenlijk is de wereld is perfect, alleen sommige mensen maken er een bende van of zouden dat graag willen zien, zo ook de zogenaamde profeten die binnenkort het einde van de wereld voorspellen.
Prachtig verwoord _O_

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 15 dec 2012 23:24

emperor schreef:De mensen die een rubber bootje in huis halen omdat het eind van de wereld nabij zou zijn, hebben zich nog niet voldoende ontplooid en kunnen daarom niet precies omvatten wat het eind van de wereld omvat.
Dit klinkt alsof jij dat wel weet, dus enlighten us please, emperor :+

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 15 dec 2012 23:50

Tsja, je kan wel een rubber bootje hebben, maar waar wou je dan heen roeien?

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 16 dec 2012 00:10

Als iemand nog een auto zoekt voor de apocalyps:

Afbeelding

Of:

Afbeelding

Of toch:

Afbeelding

Zelfs Arnie heeft er inmiddels 1.

Allen wegen zwaarder dan een standaard lijnbus.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 dec 2012 00:41

Maar ja, wat doe je als de benzine op is?

Plaats reactie