Wie Is..De Mol?

Bar is open!
Plaats reactie
Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Wie Is..De Mol?

Bericht door Silenzio » 06 feb 2014 22:30

Ik realiseer me net dat De Mol voor het eerst in 1999 in België werd uitgezonden. Dat is al 15 jaar geleden. Ongelooflijk dat nog steeds bij jullie wordt uitgezonden.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Wie Is..De Mol?

Bericht door jaime91 » 06 feb 2014 22:52

Mark schreef:Ik zit het half te volgen want dacht dat Daphne het was maar die is er al uit... volgens mij snap ik het hele spel niet :|
Haha dan is het vooral handig als je het helemaal volgt. Het is eigenlijk heel simpel, 1 kandidaat is de mol en de mol saboteert de boel en probeert zoveel mogelijk opdrachten te laten falen. Daarnaast doet de mol ook z'n best om niet ontdekt te worden. Omdat de kandidaten op het eind van iedere aflevering ook een test moeten invullen. In die test moeten de kandidaten duidelijk maken wie volgens hun de mol is. Degene die de test het slechtste heeft gemaakt valt af.

Daarnaast zijn er nog jokers. Als je 1 joker inzet wordt 1 vraag automatisch goed gerekend, zet je er 2 in worden 2 vragen automatisch goed gerekend etc. Daarnaast is er nog een vrijstelling. Als je die inzet als kandidaat ben je sowieso door naar de volgende aflevering. En dan is er dit seizoen nog iets nieuws. Namelijk de zwarte vrijstelling. Als de zwarte vrijstelling door iemand wordt ingezet, dan tellen alle jokers en vrijstellingen die ingezet zijn niet meer en is dus iedereen weer gelijk.

Dat zijn in principe de regels van het spel. Mocht ik ergens een fout hebben gemaakt dan hoor ik dat graag.

Plaats reactie