Wie Is..De Mol?

Bar is open!
Plaats reactie
jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Wie Is..De Mol?

Bericht door jaime91 » 08 jan 2014 23:15

Kyrill schreef:Ik denk/hoop dat de Mol Jennifer Hoffman is. Heb al aantal jaren crush op haar :8 :D
Wie niet? Mooie vrouw! :Y

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 15 jan 2014 16:26

Even over de hints. Er zitten zoveel hints in, ook nephints die je juist op het verkeerde been zetten (die 'MOL' op het schip bijvoorbeeld toen Owen begon te praten). Maar goed, in het introfilmpje is Tygo de enige die een zonnebril opzet (en een mol houdt niet van zonlicht toch?) Anyway, ik vind het nog moeilijk om echt één mol te kiezen. Ik verdenk Tygo en Sofie, maar ook Susan en Aaf een beetje.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 16 jan 2014 21:44

Ik verdenk 3 mensen.

1. Tygo. Die kwam tijdens de afl van vanavond met een Kajak kampioen aanzetten tijdens die roei opdracht. Kan toeval zijn, maar ik geloof niet in toeval bij Wie Is De Mol.

2. Sofie. Die actie met die envelop was natuurlijk een fantastische mol actie. Aangezien ze daardoor minder geld hebben opgebracht bij die roei opdracht. Dan zou Freek ook verdacht moeten zijn, alleen verdenk ik Freek totaal niet.

3. Susan. En dit is een beetje een lastige. Ik vond het beeld namelijk wel opvallend slecht toen de kandidaten die test aan het maken waren. Niet bij iedere kandidaat was dit zo, maar wel o.a. bij Tygo. En een mol ziet ook slecht. Nou had Susan toevallig een bril op toen ze de test aan het maken was. Nogmaals dit kan toeval zijn, maar ik geloof niet in toeval bij dit spel. En aangezien naderhand bleek dat er veel kandidaten Susan vertrouwde zou Susan best een goede mol kunnen zijn.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 17 jan 2014 13:41

En ik zie zojuist weer een hint op Twitter voorbij komen die Aaf verdacht maakt.

In het gebouw van de executie waren de initialen van Aaf te zien: ABC.
Afbeelding

Naja voorlopig kan je het toch nog niet met zekerheid zeggen wie nou wel of niet de mol is.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 17 jan 2014 17:08

Die A B C zijn de letters van 3 van de vier 'pilaren' van dat gebouw. Als je daaro aankomt staat er boven de deur een A ofzo, ook bij de roltrappen etc. het stikt er van. Dus als je nog een keer kijkt kan je nog wel 20x die letters zien. Echt een aanwijzing van 3x poop :)

Daphne is de mol.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 17 jan 2014 21:09

Haha ok dan streep ik haar van m'n lijstje. Al had ik Aaf en toch niet op staan. Daphne verdenk ik ook nog steeds wel, maar toch weer iets minder dan die andere 3.

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Bilbo » 17 jan 2014 21:54

Ik verdenk Daphne juist het sterkst van allemaal. Sophie staat bij mij op de tweede plek.

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Bilbo » 23 jan 2014 21:30

Daar gaat mijn mol...

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 23 jan 2014 21:37

kut programma

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 23 jan 2014 21:41

Bilbo schreef:Daar gaat mijn mol...
Haha ja snap ik. Ik verdacht Daphne ook in de eerste afl maar dat is toch steeds minder geworden.

Nog steeds verdenk ik Tygo, Susan en Sofie het meest. Tygo en Susan hebben ongelooflijk staan mollen bij dat spel waarbij ze namen moesten onthouden. Althans volgens mij heeft Tygo wat meer gemold dan Susan. En heel ''toevallig'' vergat Tygo net die 2 woorden waarmee ze geld konden verdienen.

Daarnaast vind ik 1 ding heel vreemd. Hoe wist Sofie bij die abseil proef in welke koker die zwarte vrijstelling zat? Zij moest en zou die vrijstelling hebben. En dat is haar dus ook gelukt. En daarbij vind ik wel dat zij het spel sowieso heel goed speelt. Ze bespeelt Tygo namelijk ook ontzettend goed! Hele slimme dame, of ze nou de mol is of niet.

En hoezo heten de aflevering nou Jennifer? Dat vind ik ook wel een vreemd iets.

Veel vragen, weinig antwoorden. Ik ben alleen Tygo en Sofie nog meer gaan verdenken.
Laatst gewijzigd door jaime91 op 23 jan 2014 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jan 2014 21:41

Ik heb jammergenoeg niet de tijd gevonden om het dit jaar te volgen...

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 23 jan 2014 21:42

Jammer man. Terugkijken is ook geen optie?

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 30 jan 2014 21:48

Oké Jennifer ligt eruit. Verrassend omdat ik haar in de aflevering van vanavond ook ontzettend vond mollen, maar goed de 3 die ik het meest verdenk zitten er nog steeds in.

Al verdenk ik na vanavond Tygo en Sofie iets meer dan Susan. En voornamelijk Tygo verdenk ik het meest. O.a. om deze groepsfoto.
Afbeelding

Ik zou het vreemd vinden als ze de hint met de foto opnieuw gebruiken, aangezien ze dat al in een eerder seizoen met Inge Ipenburg als mol hadden gedaan maar ik sluit niets uit.

Wat er is nu met die foto? Tygo toont heel opvallend 3 vingers. Het getal 3 kwam ook terug in deze aflevering. Tygo zat in groepjes van 3 personen. De titel was ''Een heilige aanwijzing'' en laat het getal 3 nou in de getallensymboliek een heilig getal zijn. Dus Tygo is mijn nummer 1 mol, Sofie daar vlak achteraan op 2 en Susan op 3. Overigens ook opvallend dat Tygo bij vrijwel iedere proef altijd zijn hand opsteekt.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 06 feb 2014 21:45

En mijn 3 mollen zitten er nog steeds in! Ongelooflijk! En door deze aflevering ben ik Susan weer meer gaan verdenken. Waarom?

Het gaat vooral om die laatste opdracht waarbij de kandidaten een blik in de toekomst konden werpen. Als eerst ging Freek. Maar die noemde Susan als zijn mol, en mocht vervolgens de tempel niet betreden. Vervolgens ging volgens mij Jan Willem. Die kreeg duidelijk 2 vinger afdrukken te zien. Uiteindelijk mocht Susan ook. Susan kreeg als eerst een vingerafdruk te zien, voordat ze de beelden uit de toekomst te zien kreeg. En vervolgens zag ze meerdere malen borden met Wanted daarop geschreven.

Daarom zit ik nu toch weer iets meer op Susan, maar Tygo en Sofie verdenk ik ook nog steeds heel sterk. Hopelijk wordt ik over een paar weken als de serie weer verder gaat na de Olympische Spelen wat wijzer.

Zijn er hier trouwens nog andere mensen die Wie Is De Mol dit jaar nog volgen, of ben ik nu de enige?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 06 feb 2014 22:11

Ik zit het half te volgen want dacht dat Daphne het was maar die is er al uit... volgens mij snap ik het hele spel niet :|

Plaats reactie