Stel je zelf voor

Bar is open!
Plaats reactie
Mr-Z
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door Mr-Z » 14 jul 2002 22:03

Hey, ik ben in dit forum nog niet zo'n topic tegen gekomen dus ik denk ik maak er zelf maar 1.

Mijn naam is Marcel, ben 18 jaar, kom uit Eindhoven, hobby's: Sleutelen aan scooter, films kijken en uitgaan...

Nu jullie...

Malakai
Bijrol
Bijrol

Bericht door Malakai » 22 sep 2002 17:17

Hi
Ik ben Malakai en ben ook nieuw hier... ben hier gekomen via fok, en ben 17jr, woon in Boekel (30km van Eind'ven)

enne, k kom jullie vergezellen :)

CyberWolf
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door CyberWolf » 21 nov 2002 19:59

hoi allen, 'k ben Cyber, 20jr en woon in Leiden.. (± 95Km van Eindhoven :wink: :D )

ben ook hier via Fok..

'k vind dit een erg handige site voor m'n dagelijkse portie films.. 8)
en een Forum over films is helemaal oke.. :)

FoT (Films Op TV) is bijna 1jaar oud.. Afbeelding

jammer alleen dat er relatief weinig gepost word....
heb ik ook op een ander forum waar ik zit.. (MaF-forum.tk)

daar moest maar es verandering in komen.....
meer posts zou leuk zijn.... :)

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 23 nov 2002 18:36

Ben Simon, 18, studeer film & theaterwetenschappen (geweldige studie overigens). Woon in Amsterdam, kom hier ongeveer een halfjaar en vind het een geweldige site (maar die gebruikers daarentegen... :wink: )

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 23 nov 2002 19:10

ik ben Peter, 25, samen met Tako medeverantwoordelijk voor alle pret die hier plaatsvindt (en alle andere zaken die niet onder de noemer 'pret' vallen). Ik ben - net als Tako overigens - net afgestudeerd AudioDesigner (richting klankontwerp en softwareontwikkeling voor muziek & geluid) aan de faculteit Kunst, Media & Technology van de Hogeschool vd Kunsten in Utrecht...

BeeZZ
Bijrol
Bijrol

Bericht door BeeZZ » 13 dec 2002 12:15

hm...nou ja dam stell ik me ook maar ff voor.

Ik ben BeeZZ kom uit noord holland
Hobies zijn Films (vooral Horror) Animefilms en Manga Boeken en gewone boeken ..en..um...met vrienden rondhangen (jaaah heel spanned leven hoor :P)

Hm...Ik zit al een tijdje bij een Anime Forum waar ook veel mensen met steamloader acounts zitten, dus als je dat wat lijkt moet je maar ff langs komen op www.noated.com
het is een amerikaans forum maar er zitten mensen van over heel de wereld (ook best veel nederlanders)

[Edit] ben er vergeten bij te melden dat ik 18 ben en een meisje
Laatst gewijzigd door BeeZZ op 16 dec 2002 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 13 dec 2002 12:38

wat is steamloader?

BeeZZ
Bijrol
Bijrol

Bericht door BeeZZ » 13 dec 2002 14:02

Peter schreef:wat is steamloader?
ik doe zelf niet echt aan steamloader dus ik heb het ff aan een vriend van me gevraagt die het wel doet, ik hoop dat je engels kan lezen (dat zal wel)
Brainless Baka zegt:
ok, streamload is a place where you can store as much files as you want (i have more than 5GB stored there), but you have limitations downloading, because you can store as much as you want, but you can't download at will, you have to pay to download, also you can be a freeloader (for free), but you're _very_ limited.i'm a freloader, and i'll lose everything i have as they will delete all the free accounts.
oh, you can pay SLoad as they have a treat with ppl on the Netherlands, but i can't even if i wish, because there's no way for me to pay (but it's so cheap ><, it's $5, and i can't pay because i have no credic card/US Bank Account or Paypal...)

het is dus gewoon een andere manier van downloaden maar je ken dr erg veel mee vinden! als je meer mensen met steamloader kent. op noated is er een erg grote Steamloader community maar daar zal je alleen Anime vinden! voor gewone films weet ik ff geen forum.

weefselkweekje
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door weefselkweekje » 13 dec 2002 16:59

weefselkweekje = 29jr, webdesigner (photoshop, flash, actionscripting), Huizen (NH). Hobby's: Films, muziek, webdesign, uit eten en zo...

http://www.weefselkweekje.com

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 16 dec 2002 13:27

:D dh :D

ben 25 jaar jong... kom uit maastricht en woon in heerlen
werk als Technische tekenaar/ontwerper (Acad/inverntor) bij verschillende bedrijven.

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 16 dec 2002 14:43

dh schreef::D dh :D

werk als Technische tekenaar/ontwerper (Acad/inventor) bij verschillende bedrijven.

E4L
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door E4L » 30 dec 2002 18:59

Hoi ik ben Elke ik ben 14 jaar oud en ik woon in Ulft. Ulft ligt in het zuidoosten van Gelderland. Ik hoop hier fijn te kunnen posten zonder veel te spammen ed.

Konami
Regisseur
Regisseur

Ik stel mezelf even voor:

Bericht door Konami » 12 feb 2003 12:35

Ik ben Metin, ik kom uit Hengelo (o).
Ik studeer Fotonica, da's foto en video techniek...
Ik wil later een regisseur en of een scenario schrijver worden.

:D Bye :D

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 14 feb 2003 13:39

dh schreef::D dh :D

werk als Technische tekenaar/ontwerper (Acad/inverntor) bij verschillende bedrijven.
klopt nie meer.. ben omhoog geklommen op de ladder des levens en ben tegenwoordig opleidingsconsulent bij een technisch (it) buro.

Hur
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Hur » 12 mar 2003 19:15

Ik ook maar als Newbee dan...

Ik ben Hur, kom uit Amsterdam en woon in Zaltbommel (woon hier al 15 jaar hoor). Ik ben 18 jaar (bijna dan). Ik ben hier gekomen via tvgids.tk. Besloot maar eens te kijken wat voor forum dit is. Maar het is hier niet erg druk...?

Verder ben ik nog actief op een ander forum: forum.blowlands.nl. Dat heeft gelukkig niet alleen met blowen te maken.

Ik zit nu nog op de HAVO (6e jaar, bijna klaar dus!) en ga volgend jaar Management, Economie en Recht (MER) studeren in Den Bosch.

Ik kijk graag films (als ik tijd heb...) en voornamelijk horrors of (waargebeurde) drama-films (RTL4). Een Thriller gaat er ook wel in. Actie vind ik de minst-leuke genre.

Plaats reactie