Stel je zelf voor

Bar is open!
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 20 apr 2003 22:09

dgvdvelden schreef:Hey ik ben Daan van der Velden, 17 jaar, 5 VWO, woon in Bilthoven en DVD is mijn grootste vriend. Verder Hockey ik en werk ik bij een golfclub.

Beste Film: The Godfather
Je zit toch niet op het Nieuw Lyceum?

dgvdvelden
Bijrol
Bijrol

Bericht door dgvdvelden » 21 apr 2003 16:04

JAWEL

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 21 apr 2003 16:21

dgvdvelden schreef:JAWEL
Hmmmmmmm. Dat is niet best.

dgvdvelden
Bijrol
Bijrol

Bericht door dgvdvelden » 22 apr 2003 15:38

Hoezo niet? Het bevalt me prima, alleen ik heb het nu wel een beetje gehad met school zelf, maar dat heeft niets te maken met de school waar ik op zit. Wat is er dan mis met deze school?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 apr 2003 16:22

dgvdvelden schreef:Hoezo niet? Het bevalt me prima, alleen ik heb het nu wel een beetje gehad met school zelf, maar dat heeft niets te maken met de school waar ik op zit. Wat is er dan mis met deze school?
Ik kan niet met feitelijke argumenten komen, 't is meer een gevoel dat op de Werkplaats heerst(e), om het zo maar te zeggen...

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 22 apr 2003 17:15

??? Werkplaats? Waar hebben jullie het over?? Ben je docent daar Colonel?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 apr 2003 17:25

Toch grappig, hoe je door toon en stijl mensen iets heel anders laat denken dan dat je bedoelt. Zelf heb ik nooit mijn leeftijd kenbaar gemaakt, en gebruik ik op dit forum veel woorden die ik in spreektaal nooit zou gebruiken, simpelweg om gerespecteerd te worden en om als volwassene behandeld te worden. Ik zal ook niet verder op het onderwerp ingaan, omdat mijn zorgvuldige maatregelen dan misschien alsnog voor niets zouden zijn.

Maar om je vraag te beantwoorden, nee, ik ben geen docent op de Werkplaats. Trouwens interessant dat die ook in Rotterdam bekend is, of ligt het anders?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 apr 2003 17:31

Colonel_Kurz schreef:Toch grappig, hoe je door toon en stijl mensen iets heel anders laat denken dan dat je bedoelt. Zelf heb ik nooit mijn leeftijd kenbaar gemaakt, en gebruik ik op dit forum veel woorden die ik in spreektaal nooit zou gebruiken, simpelweg om gerespecteerd te worden en om als volwassene behandeld te worden. Ik zal ook niet verder op het onderwerp ingaan, omdat mijn zorgvuldige maatregelen dan misschien alsnog voor niets zouden zijn.
misschien wordt het eens tijd dat je je voorstelt dan ;)

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 22 apr 2003 17:31

Ik weet niet wat de Werkplaats is....... wat ik zei maakte ik alleen op door jullie conversatie.

Maar ik wist niet dat er zoveel moeite werd gedaan door sommige mensen hier om anoniem te blijven :) ?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 apr 2003 17:38

Ayse schreef:Ik weet niet wat de Werkplaats is....... wat ik zei maakte ik alleen op door jullie conversatie.

Maar ik wist niet dat er zoveel moeite werd gedaan door sommige mensen hier om anoniem te blijven :) ?
De Werkplaats Kindergemeenschap (ook bekend als de Cees Boeke school) is een scholengemeenschap waarop leerlingen uit de gehele provincie Utrecht en zelfs uit de provincie Gelderland zitten. Heeft de naam 'speciaal' en 'creatief' te zijn, maar in de praktijk valt dat imago wel mee. Ligt helaas in Bilthoven, tegenover het Nieuw Lyceum.

Wil je meer over mij weten, dan kan ik je een privé bericht sturen als je het echt graag wil.

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 22 apr 2003 17:45

Colonel_Kurz schreef:
Wil je meer over mij weten, dan kan ik je een privé bericht sturen als je het echt graag wil.
Huh? Het viel op dat je zo graag anoniem wou blijven. Vandaar de opmerking. Maar iedereen heeft natuurlijk recht op zijn privacy.

dgvdvelden
Bijrol
Bijrol

Bericht door dgvdvelden » 22 apr 2003 18:21

Ik denk dat je idd gelijk hebt dat de Werkplaats speciaal is, dit komt omdat er op deze school vooral veel alto's rondlopen, niet dat daar iets mis mee is, maar dat is niet echt mijn soort, ook al heb ik wel een aantal vrienden die op de werkplaats zitten, die overigens wat minder alto zijn. En wat bedoel je met precies met helaas, in bilthoven? Geen docent, dan ben je waarschijnlijk ex-leerling of nog steeds leerling, anders kan je er ook niet over oordelen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 apr 2003 19:31

Ayse schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Huh? Het viel op dat je zo graag anoniem wou blijven. Vandaar de opmerking. Maar iedereen heeft natuurlijk recht op zijn privacy.
Het gaat me niet uitsluitend om de privacy zelf, maar vooral om het feit dat er mensen zijn die aan de hand van persoonlijke gegevens bevooroordeeld of denigrerend zouden kunnen reageren. Die kans geef ik ze niet. Eigenlijk heb ik hier nu al teveel gezegd. Maar jou zou ik nou bijvoorbeeld wel met deze info vertrouwen, aangezien je hebt laten zien dat je een genuanceerde, goed doordachte mening hebt.
Ik denk dat je idd gelijk hebt dat de Werkplaats speciaal is, dit komt omdat er op deze school vooral veel alto's rondlopen, niet dat daar iets mis mee is, maar dat is niet echt mijn soort, ook al heb ik wel een aantal vrienden die op de werkplaats zitten, die overigens wat minder alto zijn. En wat bedoel je met precies met helaas, in bilthoven? Geen docent, dan ben je waarschijnlijk ex-leerling of nog steeds leerling, anders kan je er ook niet over oordelen.
Ik kan hier niet op reageren zonder waarschijnlijk op zere tenen te trappen en mensen onnodig te beledigen. Dus doe ik dit niet.

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 22 apr 2003 20:35

nouja ik ook maar :o

Maurice stam
Almere
16 jaar jong
probeer beetje te helpen op deze site met wat nieuwsposten
ben filmverslaafd

dgvdvelden
Bijrol
Bijrol

Bericht door dgvdvelden » 23 apr 2003 14:39

Colonel_Kurz schreef:
Ayse schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Het gaat me niet uitsluitend om de privacy zelf, maar vooral om het feit dat er mensen zijn die aan de hand van persoonlijke gegevens bevooroordeeld of denigrerend zouden kunnen reageren. Die kans geef ik ze niet. Eigenlijk heb ik hier nu al teveel gezegd. Maar jou zou ik nou bijvoorbeeld wel met deze info vertrouwen, aangezien je hebt laten zien dat je een genuanceerde, goed doordachte mening hebt.
Ik kan hier niet op reageren zonder waarschijnlijk op zere tenen te trappen en mensen onnodig te beledigen. Dus doe ik dit niet.
Ik weet niet wie je met je reacie zou kunnen beledigen maar dat is toch je mening, en die kan je toch ook op een normale manier verwoorden, alsof je dan daarmee iemand zou beledigen, en zo ja dan zal dat heus wel gezegd worden. Het lijkt wel of je een discussie niet durft aan te gaan.

Plaats reactie