Stel je zelf voor

Bar is open!
Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Stel je zelf voor

Bericht door Vleeshaak » 03 dec 2014 19:25

Het blijven natuurlijk wel hele goede films en boeken. :)

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 03 dec 2014 19:34

Je bekijkt het als horror, jaaaaaaaaaaaaa, maar dan snap ik dat het goede boeken en films zijn.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 03 dec 2014 19:39

Welkom Renu!

Ik zie dat je liefhebber bent van B-films? :lol:

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 03 dec 2014 21:33

Welkom. :T

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 03 dec 2014 22:45

Mark schreef:Je bekijkt het als horror, jaaaaaaaaaaaaa, maar dan snap ik dat het goede boeken en films zijn.
Zelfs als je dingen denkt te snappen, snap je er geen hout van. Het lijkt me best lullig om jou te zijn. :wink:

Goedheiligman
Bijrol
Bijrol

Bericht door Goedheiligman » 03 dec 2014 23:40

Wellicht overbodig, maar laat ik me toch maar even voorstellen. Sint Nicolaas is de naam, maar uit privacyoogpunt gebruik ik online liever een schuilnaam. Hadden veel mensen er al moeite mee dat ik als katholieke bisschop zo'n grote kindervriend was, nu wordt ik ook nog eens gezien als een kwaaie slavendrijver. Moet ik m'n medewerkers weer laten schminken. Realiseren mensen eigenlijk wat dat allemaal kost? Met al die kleurtjes voor Regenboogpieten, Stroopwafelpieten en Kaaspieten blijft er geen geld meer over voor cadeautjes voor de kinderen. Misschien wordt het gewoon tijd dat ik eens met pensioen ga, van de verhoogde AOW-leeftijd heb ik dan gelukkig weer geen last. Die baardmans van de Noordpool moet het dan maar overnemen...

Wat ik hier op FilmTotaal doe? Ook deze sint is een groot filmliefhebber. En ik sluit me aan bij Renu, Lord of the Rings is ook mijn favoriet. Al moet ik dan wel zeggen dat ik niet helemaal objectief daarin ben, mijn jonge broer Gandalf speelt daar uiteraard een belangrijke rol in. Daarnaast ben ik vooral liefhebber van het betere knokwerk van Chuck Norris en zeker ook van Bud Spencer.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 03 dec 2014 23:44

Wat een familie van tovenaars!

Goedheiligman
Bijrol
Bijrol

Bericht door Goedheiligman » 03 dec 2014 23:51

Saruman was inderdaad trouwens ook familie, maar die hebben we er toch uit getrapt. Ik ben vergevingsgezind opgevoed, maar er zijn grenzen. En Albus Dumbledore was een neef van me, mis die knakker toch wel.

Maar tovenarij bleek toch niks voor mij, dus ik heb een ander carrièrepad gekozen. Helaas is het toekomstbeeld niet meer al te rooskleurig.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 04 dec 2014 00:25

Welk deel van de trilogie vindt u het beste, Sint? En wat vindt u van de Hobbit-films?

Oh, en heeft u Galadriel ook wel eens ontmoet?

Goedheiligman
Bijrol
Bijrol

Bericht door Goedheiligman » 04 dec 2014 00:45

Ik zie het toch als één film, ik kan niet kiezen. De Hobbit-films heb ik nog niet gezien, de laatste keer dat ik naar de bioscoop probeerde te gaan kreeg ik te horen dat cosplay niet is toegestaan. En thuis heb ik nog geen nieuwerwetse zaken als een DVD of Bluray, en probeer van recente films maar eens een VHS-release te vinden. Nee, ik zal waarschijnlijk toch geduld moeten hebben toe die films op TV komen.

Wat betreft de band tussen Galadriel en mijzelf, ik wens daarover alleen te zeggen dat alle eventuele geruchten pertinent onwaar zijn.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 04 dec 2014 00:55

Goedheiligman schreef:Misschien wordt het gewoon tijd dat ik eens met pensioen ga...
Goedheiligman schreef:...mijn jonge broer Gandalf speelt daar uiteraard een belangrijke rol in.
Het zou sowieso ongehoord zijn als uw jongere broer eerder met pensioen gaat dan u. Dat is trouwens volgende week al. Dat nog wordt opschieten, Nico! :P

Renu
Bijrol
Bijrol

Bericht door Renu » 04 dec 2014 13:08

Hahaha wat een grappige reacties allemaal.

Ja ondanks dat de LOTR trilogie 10 jaar oud is, biljft het toch de beste film (ik zie het als 1 film) ever. Goed verhaal (ook het boek), mooie film, lachen, huilen, je leeft mee, de score is geweldig en de quotes zijn fantastisch. Vandaar mijn onderschrift :wink:

En @Goedheiligman: ik ben fan van u!!! Had ik maar wat tovenaars in mijn familie zitten ;-) Ok ik geef toe, ben ook hysterisch fan van Harry Potter haha.

JeffreyBlikker
Figurant
Figurant

Bericht door JeffreyBlikker » 07 dec 2014 00:49

Hi,

Ik ben ook nieuw hier, ben 23 jaar en kom uit de omgeving Rotterdam.
Favoriete films/series:avonturenfilms, Fantasy, Crime en Komedie films.
Leuk dat er een echt film en serieforum is!

Groetjes.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 07 dec 2014 21:20

Welkom Jeffrey. Wat zijn je favoriete misdaadfilms? We zijn trouwens net bezig met de jaarlijkse toplijst van FilmTotaal. Alle leden kunnen in dit topic hen lijstje met favoriete films indienen.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 07 dec 2014 21:53

Welkom, leuk allemaal nieuwe mensen. :+

Plaats reactie