Waar erger je je het meest aan?

Bar is open!
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Waar erger je je het meest aan?

Bericht door Touchwood » 12 nov 2014 22:22

Om er een huilende baby in te doen ? Huh ? Nee ? Hun geld dan ? :) Dat hoor je wel eens vaker dat mensen hun geld in een ouwe sok stoppen in plaats van naar de... èh, bank te brengen.

Ja, ik gok het laatste. Wat win ik ? Nieuwe sokken ?

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 19 nov 2014 20:51

Zo, ook weer gestemd, dus voorlopig hopelijk weer even geen spam meer van de SP. Alhoewel, de SP kennende zullen ze nog wel met een bedankje of iets dergelijks komen...

Meteen door naar de volgende ergernis. Inmiddels ben ik er wel aan gewend dat stipt op 1 september de pepernoten in de winkel liggen, en dat kerstspullen niet veel later al volgen. Maar goed, dat is nog de commercie, dar hoef je als consument niet aan mee te doen. Maar sommige mensen voelen zich daar blijkbaar toch toe gedwongen. Hier vlakbij staat nu namelijk al een aantal weken dit in de voortuin:

Afbeelding

Is het nu echt zo moeilijk om daarmee te wachten tot Sinterklaas weer het land uit is?

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 19 nov 2014 21:14

Zó herkenbaar! Kan ik ook heel slecht tegen! In de supermarkt ook, daar moet in september ook al allemaal pepernoten en Sinterklaas gerei liggen. Dan denk ik, jongens. Wacht daar nou maar mee, het hoeft niet door onze strot geduwd.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 20 nov 2014 10:47

Ik erger me meer aan die Sinterklaas (en daarna de kerstliedjes) die ze in de supermarkt draaien. Laat ik daar nu net werken (nouja, betaald hobbyen) drie avonden in de week...

Oh en voor ik het vergeet: die hashtags bij Lem in z'n topic zijn ook wel een klacht waard }:

Plaats reactie