(Tijdelijk) Afscheid van FilmTotaal

Bar is open!
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

(Tijdelijk) Afscheid van FilmTotaal

Bericht door Rich Art » 07 nov 2013 23:11

Dag mede forumleden,

Het is alweer een veels te lange tijd geleden dat ik hier mijn gezicht heb laten zien. En dat terwijl ik met veel bombarie terugkwam met een mooie award als beloning. En wat doe ik? Na een paar weken weer actief te zijn geweest verdwijn ik weer van de radar...

De reden is heel simpel. Zoals jullie weten ben ik betrokken bij een andere site en die begint inmiddels zo aardig te lopen dat het al mijn vrije tijd achter de computer begint in te nemen. Daarnaast ben ik natuurlijk ook een trotse papa die de vrije uurtjes in het weekend maar al te graag met zijn dochter doorbrengt en moet er uiteraard doordeweeks ook nog gewoon gewerkt worden. Nou was het altijd mogelijk om daar tussendoor even een kijkje op het forum te nemen, maar door een nieuwe werkplek en een hoop nieuwe druk, komt dat er simpelweg niet meer van..

En dat is natuurlijk best jammer, aangezien ik toch al sinds maart 2005 hier rondhing. En dat is toch alweer een dikke 8,5 jaar en een tijd waarin er heel veel is gebeurd in mijn leven dat ik meerdere keren graag met jullie heb willen en kunnen delen. Daarnaast is mijn kennis op filmgebied enorm gegroeid en heb ik er leuke vrienden aan overgehouden die ik ook buiten de digitale wereld regelmatig spreek. Daar ben ik het forum van FilmTotaal zeer dankbaar voor.

Dat is dan ook precies de reden dat ik dit topic heb geopend. Om niet zomaar weer te verdwijnen maar echt afscheid te nemen en jullie te bedanken voor al die leuke dingen die we hier op het forum, en soms daarbuiten, met elkaar hebben gedaan. De Avatar Battles waren altijd een succes, er kwam na lang zeuren eindelijk een gamegedeelte op het forum en ik kon mijn (foute) liefde voor Steven Seagal ongegeneerd met jullie delen. Wat dat betreft is het forum van FilmTotaal een unieke plek waarin je vriendschappen kan opbouwen met mensen die je nog nooit in levende lijve hebt ontmoet. En je vanaf je eerste post met open armen wordt ontvangen en meteen deel uitmaakt van een leuke groep filmliefhebbers.

Nogmaals, iedereen onwijs bedankt voor de toffe tijd die ik hier heb gehad en de schat aan filmkennis die ik hier heb opgebouwd. Het gaat jullie goed en ik zal altijd met een schuin ook naar het forum blijven kijken. :wink:

Groeten,

Richard
Laatst gewijzigd door Rich Art op 14 nov 2013 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re: Afscheid van FilmTotaal

Bericht door JamesBond » 07 nov 2013 23:39

Mooi verwoord, Rich! Zo denk ik er ook over! Een ontzettend leuke en gezellige groep, die ik beschouw als vrienden :)

Bedankt voor je gezelligheid! We gaan je missen! :+

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 08 nov 2013 00:37

En zo verdwijnt onze excuusneger van dit forum.

Succes, Richard.
Maar je mag altijd terugkomen. :+

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 08 nov 2013 01:27

Nee hoor, hier werk ik niet aan mee. Afbeelding Ik ga geen gedag zeggen tegen iemand die nog zo verweven is met FT en waarvan FT nog zo doorweven is. Niet alleen in de Avatarbattles en later zelfs zijn eigen Avatar Theme-battles, of zijn guilty Seagal-pleasure waar je overigens in 2009 ook nog een 'Beste Nieuwe Topic-Award' voor in de wacht sleepte, maar ook op wat meer persoonlijker noot in mijn inbox, iemand waarbij de prioriteiten dus gewoon even verschoven zijn. Niks van. Dat overkomt ons allemaal wel eens een keer of wat in ons leven, ik neem gewoon genoegen met dat schuine oog...

Dus niks, gedag of vaar (...) wel:

Tot ziens !

... en de Oeten.

ik zie je heus wel hoor, jij daar met je schuine oog B-) :wink:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 08 nov 2013 07:23

Agreed, tot over een tijdje Richard ;)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 08 nov 2013 09:12

Mooie woorden Richard, en ik moet zeggen dat ik me daar als geen ander in kan vinden.

spooklift
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door spooklift » 08 nov 2013 12:27

Oh jammer, maar ik kan jou wel begrijpen. Veel succes met jouw gezin en nieuwe site :)

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 08 nov 2013 21:33

BOOOOEE!!! Wat een kutpost he, waarom ga je niet ergens anders kutpost maken, ga weg joh.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 08 nov 2013 21:59

Klote he, constipatie ?!

Daar krijg je een hoop gemekker van.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 08 nov 2013 23:28

Richard, veel succes met je leven buiten de veilige wereld van Filmtotaal, en mocht je ooit nog trek hebben in een virtueel drankje, loop gerust nog een keertje bij de Lemming binnen!

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 08 nov 2013 23:42

:cry:

De laatste keer dat ik zo geëmotioneerd was, was bij het afscheid van Frodo aan het einde van LOTR THe Return of the King. :cry:

Succes Richard! We zien je hopelijk ooit weer terug, al is het maar voor even. Je bent even de weinigen trouwens die ik het echt heb mogen ontmoeten. :)

spooklift
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door spooklift » 08 nov 2013 23:48

Nu verklap je het einde want ik heb LOTR nog niet gezien :x :8

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 09 nov 2013 00:01

Aston schreef:De laatste keer dat ik zo geëmotioneerd was, was bij het afscheid van Frodo aan het einde van LOTR THe Return of the King.
Mwah, de emoties die die scene opwekte lijken me hier toch niet helemaal op z'n plaats. :lol:
spooklift schreef:Nu verklap je het einde want ik heb LOTR nog niet gezien :x :8
Wees gerust, dat is maar één van de talloze eindes aan die film, er zijn er nog meer dan genoeg over.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 09 nov 2013 18:15

Ik stel voor dat Rich blijft en Wizard afscheid neemt. :P

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer: