De FilmTotaal WK 2014 pool

Bar is open!
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: De FilmTotaal WK 2014 pool

Bericht door WizardOfOss » 09 jul 2014 23:46

Kut

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 09 jul 2014 23:47

Kut kut kut kut kut kut kut kut - 0 dan :x

Maar eerlijk is eerlijk, Argentinië speelde nu hun beste wedstrijd van het toernooi, en Oranje kon geen vuist maken. Dus niet geheel onterecht eruit. Maar daarom niet minder klote.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 10 jul 2014 00:15

Airbender schreef:Ik von Argentinië lui, alsof ze het niet eens probeerden.
Ze speelden gewoon ons spelletje van het begin van het toernooi, rustig afwachten, achterin de boel potdicht houden, en dan gevaarlijk eruit komen. En dat deden ze vandaag beter dan wij. Want hoewel we best een paar sterke fases gehad hebben, over het geheel vond ik Argentinië toch meer en sowieso gevaarlijkere momenten hebben. Alleen dat moment van Robben net voor het einde...

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 10 jul 2014 00:37

Airbender schreef:Ik mag Robben sowieso niet, ook al is hij goed. Ik had meer verwacht van Van Persie. Sneijder was weer de useless shit zoals altijd.
Maar was dat omdat ze niks van het spelletje kunnen of omdat Argentinië ze succesvol bestreden heeft?

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 10 jul 2014 00:41

Airbender schreef:Ik mag Robben sowieso niet, ook al is hij goed. Ik had meer verwacht van Van Persie. Sneijder was weer de useless shit zoals altijd.
Het is helemaal niet erg als je geen verstand van voetbal hebt, maar om dat dan zo in het openbaar te etaleren..

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 10 jul 2014 10:20

Airbender schreef:Ik had meer verwacht van Van Persie. Sneijder was weer de useless shit zoals altijd.
Vond Sneijder beter dan van Persie de laatste twee wedstrijden. Het enige van van Persie die twee potjes voetbal gedaan heeft is ontzettend buiten spel lopen en ballen missen.

Vlaar en Kuyt, die vond ik gister echt goed bezig zijn in het veld. Alleen jammer dat Vlaar de eerste penalty al miste. Zo'n verlenging is trouwens ook niet goed voor je rekening in de kroeg en de volgende dag op het werk. Gewoon twee wekkers gezet en door beide knetter heen geslapen. En ja, iets een droge bek heb ik ook wel :P

In elk geval hebben we zaterdag nog een laatste kans om in elk geval met het spreekwoordelijke brons naar huis te gaan. Want laten we eerlijk wezen. Derde van de wereld worden is toch ook geen schande? (al blijf ik erbij dat dat Brazilië of Argentinië had moeten wezen)

Zo, ik ga een gigantisch glas water halen... :~

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 10 jul 2014 10:37

Kennelijk weigerden gisteren de eerste twee spelers die door Van Gaal gevraagd werden om als eerste te gaan...

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 10 jul 2014 10:38

Hulde voor de prachtige Nederlandse overwinning gisteren.

Oh wacht, dit is de WK pool en niet de tour pool.

Toch mooi gedaan van Lars Boom, het was tenslotte langer geleden dat er een Nederlandse etappe winst was in de tour dan dat er nog WK finale met voetbal werd behaald...

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 10 jul 2014 10:51

Het WK boeit me dan weer iets meer dan de Nederlandse fietsprestaties :P

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 10 jul 2014 10:56

Airbender schreef:
Big Red schreef:
Het is helemaal niet erg als je geen verstand van voetbal hebt, maar om dat dan zo in het openbaar te etaleren..
Jij weet het natuurlijk beter. Gefeliciteerd! Je hebt een drankje verdient.
Dank. :+

Maar even serieus; om te beweren dat Sneijder 'zoals altijd' useless shit was moet je echt over een enorm gebrek aan voetbalkennis beschikken. Dat hij nu geen goed toernooi heeft gespeeld moge duidelijk zijn (maar zonder zijn goal tegen Mexico hadden we anderhalve week geleden al de koffers kunnen pakken..), maar dit is wel de man die 4 jaar geleden één van de allerbeste spelers van de wereld was, Inter kampioen, bekerwinnaar én CL-winnaar maakte, en Nederland naar de finale van de WK leidde.

Dus.

Big Red
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Big Red » 10 jul 2014 11:07

Airbender schreef:4 Jaar geleden... Zo veel terug ging ik niet. Ik ben voor Galatasaray en Sneijder speelt daar ook slecht vind ik, daarom reageerde ik zo. :P
Het is je vergeven. Maar 4 jaar is in voetbaltermen echt geen pre-historie hoor. We hebben het de laatste weken tenslotte voortdurend over '74, '78 en 2010 gehad.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 10 jul 2014 11:38

JamesBond schreef:Dit is gewoon een herhaling van afgelopen wedstrijd tegen Costa Rica... Jammer...
Niet bepaald. De wedstrijd tegen Costa Rica werd gedomineerd door Nederland, maar ondanks alle inspanningen wilde de bal er steeds maar niet in. Gisteravond ging het veel meer gelijk op, met weinig kansen voor beide teams.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re:

Bericht door JamesBond » 10 jul 2014 13:16

Ik bedoelde meer dat het weer aankwam op penalty's... Erg jammer en onterecht dat Nederland op zo'n manier het WK moet verlaten. Het was sowieso al totaal onterecht dat die Argentijnen in de halve finale stonden en ik gun het ze echt niet dat ze straks in de finale staan...

benjamin
Filmster
Filmster

Bericht door benjamin » 10 jul 2014 13:27

Duitsland mag van mij zeker winnen omdat ze het mooiste voetbal spelen, maar ik krijg niet direct de indruk dat Argentinië zo veel wedstrijden had waarbij de tegenstander moest winnen. En als hun kracht was op versnellingen ligt, gaan ze natuurlijk proberen daar iets mee aan te vangen - maar sowieso heb ik ze niet zo vaak tegen een ploeg zien spelen die echt veel beter was.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Re:

Bericht door WizardOfOss » 10 jul 2014 14:57

JamesBond schreef:Erg jammer en onterecht dat Nederland op zo'n manier het WK moet verlaten. Het was sowieso al totaal onterecht dat die Argentijnen in de halve finale stonden en ik gun het ze echt niet dat ze straks in de finale staan...
Tsja, Argentinië heeft z'n beste voetbal gewoon bewaard voor het moment dat het echt nodig was. Het is misschien niet sprankelend, maar ze hebben de Nederlands aanval toch praktisch geheel aan banden weten te leggen en zelf toch diverse kansen weten te creëren. Tactische overwinning dus. Dat het via penalties moest gebeuren is uiteraard zuur, maar zeker niet onterecht.

Plaats reactie