Snelle vraag

Bar is open!
Plaats reactie
rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 19 mar 2007 08:18

Of je doet illegaal en gaat opzoek naar Adobe Audition. :wink:

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 19 mar 2007 09:17

Jusjuh schreef:Ik lijk helemaal niets zelf te kunnen:

Wat is goede muziekbewerkingssoftware? Ik heb geluid opgenomen, en dat moet nu vertraagd worden, en de bass moet erg omhoog geschroefd worden.
CoolEdit (2000)

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 28 mar 2007 17:12

Kun je met Word nou ook iets op alfabetische volgorde zetten, want ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Zo ja, hoe?

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 29 mar 2007 21:24

Creeper schreef:Kun je met Word nou ook iets op alfabetische volgorde zetten, want ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Zo ja, hoe?
1 - Selekteer je lijstje (of Ctrl-A)
2 - Kies uit menu Tabel - Sorteren...
3 - Enter

Tip: experimenteer eerst met een klein proef-lijstje. Als het resultaat tegenvalt hoef je niet je hele lijst weer in te kloppen. :P

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 23 apr 2007 14:05

Oke, een vreemde vraag.

Ik kreeg de vorige periode al te horen dat ik een videoclip moest gaan maken. Vele heren uit mijn klas hadden groteske ideeen met green screens en chicks en babes en gouden kettingen en vluchtige montage, terwijl ik rustig nadacht over iets onorthodox. Mijn fascinatie voor psychoses, het verloren menselijke brein en dergelijk kwam om de hoek en het leek me erg gaaf om te filmen in eebn psychiatrische inrichting. De architectuur van de gebouwen zijn vaak herhalend en verschrikkelijk minimaal (zoals ik de impressie altijd kreeg van foto's en films) dus perfect voor een videoclip die geheel tegen alle regels van die drukke TMF zooi ingaat. Mijn gedachtegang ging vervolgens naar de chronische psychoses. Mensen die helemaal naar de kloten zijn, om het maar op een onrespectvolle wijze te brengen.

Mijn bedoeling met het verhaal is nog niet helemaal duidelijk (iets met post-apocalyptisch gedoe of een adaptatie van Openbaringen), maar het nadeel komt... waar kan ik zo'n instelling, inrichting, gesticht, gekkenhuis of wat dan ook vinden? Als iemand me daarmee kan helpen, want ik speur heel internet af, maar kan nergens wat vinden.

Alvast bedankt.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 23 apr 2007 14:22

Wellicht biedt een (ex-)klooster, kerk of ziekenhuis een oplossing ?

Mocht je me kunnen gebruiken als chronisch verstoord personage dan houdt ik me aanbevolen als de vuige geelgroene hellestemmen achter mijn linkeroor dat dan toestaan en ik je helemaal in elkaar mag tremmen nadat de opnamen gedaan zijn.
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 23 apr 2007 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 apr 2007 14:24

Is een oude school niet om te bouwen tot een inrichting? Oude scholen hebben ook die macabere sfeer...

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 23 apr 2007 14:39

Ja, voor een fictief verhaal zou dat perfect passen, maar ik wil echte chronisch verstoorde mensen. Desnoods maak ik er een abstracte docu van, maar ik wil weer eens iets niet in scene zetten en mensen filmen die niet te controleren of te regisseren zijn. Ik vind het heerlijk als er iets aan het toeval word toegelaten. Dus, iemand?

Lukt het echt niet, dan ben ik genoodzaakt je idee te gebruiken Stragelove. ;)

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 23 apr 2007 14:44

Meszahline schreef:Ja, voor een fictief verhaal zou dat perfect passen, maar ik wil echte chronisch verstoorde mensen. Desnoods maak ik er een abstracte docu van, maar ik wil weer eens iets niet in scene zetten en mensen filmen die niet te controleren of te regisseren zijn. Ik vind het heerlijk als er iets aan het toeval word toegelaten. Dus, iemand?
Waarom film je niet gewoon bij je thuis? :wink:

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 23 apr 2007 15:31

op welke site kan ik bezoekcijfers van andere sites checken?

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 12 mei 2007 10:11

Ik had een vraagje met betrekking tot mijn abbonement op de FilmValley. Wanneer krijg je eigenlijk iets terug van een brief waar je abbonummer in staat en die accept giro en andere info die ik misschien nog niet weet. Krijg je die samen met je welkomstgeschenken toegestuurd of hoe gaat dat in zijn werk?

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 12 mei 2007 13:03

Creeper schreef:Ik had een vraagje met betrekking tot mijn abbonement op de FilmValley. Wanneer krijg je eigenlijk iets terug van een brief waar je abbonummer in staat en die accept giro en andere info die ik misschien nog niet weet. Krijg je die samen met je welkomstgeschenken toegestuurd of hoe gaat dat in zijn werk?
Ik heb net mijn brief ontvangen, yeah! :)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 mei 2007 21:32

Je abbonementnummer is trouwens iedere maand ook terug te vinden op de adres sticker. Hoef je hem ook niet te onthouden. :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 15 mei 2007 23:55

Ik heb onlangs VLC-player gedownload voor films. Nu heeft deze ook zo ingesteld dat mp3's automatisch met deze speler wordt afgespeeld, ook te zien aan het pictogrammetje. Hoe stel ik in dat dit weer Windows Media Player wordt?

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 16 mei 2007 00:05

Bij mediaplayer: extra --> opties --> bestandstypen en dan mp-3 aanvinken. Zo irritant als programma's dat automatisch doen.

Plaats reactie