Snelle vraag

Bar is open!
Plaats reactie
Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 22 jun 2007 15:59

Rich Art schreef:Ooooh! Voor op de grond bedoel je? Ik dacht dat je het als dak wilde gebruiken. :o
Dat spul kun je geloof ik ook gewoon bij de Gamma of Praxis halen. En dat spul kost geloof ik geen drol.
Ga ik ook doen. En gek genoeg denk ik dat het gaat werken. :)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 22 jun 2007 16:52

Mmm... Ik vraag me af het stevig genoeg is. Succes en veel plezier in ieder geval. :)

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 06 jul 2007 13:59

Kan iemand mij een goede avatar editor aanraden? Ik wil bijvoorbeeld een stukje van een videoclip dat ik heb bewerken tot een avatar, dus er zit beweging in. Of dat er in mijn avatar met een interval van 10 seconden opeens een fractie van een seconde een ander plaatje verschijnt. Ik weet niet of dit soort avatars op FT werken, maar ik wil het ook voor andere fora waar ik op zit :). Als ik google raadpleeg dan kom ik te veel editors tegen en ik weet dus niet welke goed zijn. Dus als je een avatar editor weet waar ik het hierbovengenoemde mee kan bewerken, tell me.

Rovo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rovo » 06 jul 2007 16:19

Die kleine verandering in het plaatje kun je vrij gemakkelijk doen Adobe Image Ready. Dit programma zit er vrijwel altijd bij als je Photoshop "koopt" en het is ook niet heel moeilijk in gebruik. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van een paar frames maken en die elkaar laten afwisselen (en als ik het kan zou iedereen met moeten kunnen). Succes ermee. :)

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 06 jul 2007 23:04

Rovo schreef:Die kleine verandering in het plaatje kun je vrij gemakkelijk doen Adobe Image Ready. Dit programma zit er vrijwel altijd bij als je Photoshop "koopt" en het is ook niet heel moeilijk in gebruik. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van een paar frames maken en die elkaar laten afwisselen (en als ik het kan zou iedereen met moeten kunnen). Succes ermee. :)
Weet je ook hoe ik een avatar maak van een videobestandje?

Maatman
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Maatman » 08 jul 2007 19:36

Afbeelding

Bij Play.com kan alleen met creditcards worden betaald wordt gezegd, maar dat Maestro-plaatje staat ook op mijn Giropas. Kan ik daarmee dan ook betalen?

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 08 jul 2007 19:55

Maatman schreef:Afbeelding

Bij Play.com kan alleen met creditcards worden betaald wordt gezegd, maar dat Maestro-plaatje staat ook op mijn Giropas. Kan ik daarmee dan ook betalen?
Dat symbool betekent alleen dat je geld kunt opnemen bij geldautomaten en kunt betalen bij betaalautomaten waar dat symbool ook op staat. De creditcardfunctie heeft je pas niet.

Maatman
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Maatman » 08 jul 2007 20:04

JafJoe schreef:
Maatman schreef:Afbeelding

Dat symbool betekent alleen dat je geld kunt opnemen bij geldautomaten en kunt betalen bij betaalautomaten waar dat symbool ook op staat. De creditcardfunctie heeft je pas niet.
Dat idee had ik al.
Bedankt voor je antwoord. :T

onzehans
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door onzehans » 08 jul 2007 20:55

oT schreef:Kan iemand mij een goede avatar editor aanraden? Ik wil bijvoorbeeld een stukje van een videoclip dat ik heb bewerken tot een avatar, dus er zit beweging in. Of dat er in mijn avatar met een interval van 10 seconden opeens een fractie van een seconde een ander plaatje verschijnt. Ik weet niet of dit soort avatars op FT werken, maar ik wil het ook voor andere fora waar ik op zit :). Als ik google raadpleeg dan kom ik te veel editors tegen en ik weet dus niet welke goed zijn. Dus als je een avatar editor weet waar ik het hierbovengenoemde mee kan bewerken, tell me.
<---- Zoals mijn avatar werkt: twee verschillende GIF-jes die rouleren.
Heel simpel gemaakt met Animation Shop, een programmaatje dat meekomt met Paint Shop Pro.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 17 jul 2007 22:36

Is als je verliefd bent alles geoorloofd?Ik heb een meisje gister gebeld en voicemail ingesproken. En een berichtje op haar hyves achter gelaat.
Ik moet haar naar natuurlijk de tijd geven, maar hoelang moet ik haar de tijd geven om te reageren? Want ze vertelde ook laatst dat ze rond de 20ste op vakantie gaat maar ze wist niet precies welke datum. Dat kan de 29ste of de 21ste of zelfs de 20ste zijn. Maar ik ben helemaal gek op haar. Ze leest dezelfde soort boeken, ze luistert de zelfde muziek, kijkt dezelfde tv programma's. Ik zie haar ook steeds voor me. Vandaag zag ik een meisje en dacht ik dat het haar was.

Maatman
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Maatman » 18 jul 2007 03:58

Snelle vraag. Dat klinkt wel erg wanhopig, Kyrill :P
Als ze voor de 2e van Augustus nog niet heeft gereageerd (je moet jezelf niet teveel op gaan dringen) zou ik haar een smsje sturen met de vraag hoe de vakantie tot nu toe is, want je neemt aan dat ze nog niet terug is (zet je erbij). Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een reactie met terugkomstdatum die je aanhoud om haar een paar dagen later op te bellen om eens iets af te spreken. Maar het beste kan je haar 'toevallig' tegenkomen bij de ontmoetingsplaats/uitgaansgelegenheid waar jullie elkaar wel vaker hebben gezien. Dat zorgt toch voor een iets ontspannender sfeer.

Hopelijk help ik je hier genoeg mee.
En succes nog. :wink:

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 18 jul 2007 08:12

Wat ik me altijd afvraag, op het treinstation, die klokken. Als er een minuut voorbij is blijft die wijzer altijd hartstikke lang hangen op de 12 en gaat dan eens verder. Lijkt dit maar zo, vast wel anders klopt de tijd niet maar het ziet er zo vreemd uit.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 18 jul 2007 08:31

Wellicht een bewuste actie van de NS om te verdoezelen dat de trein weer eens te laat is? Nadat de trein geweest is gaat de wijzer wellicht bij een ander cijfer (bijv. de 6) weer wat sneller om de opgelopen achterstand weer goed te maken. Ik vermoed een veelomvattend complot.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 18 jul 2007 09:12

De seconde wijzer van en stationsklok blijft inderdaad langer op de 12 hangen dan een seconde. Hij moet wachten tot de grote wijzer een minuut verspringt en gaat dan weer verder. Waarom? NS wil graag dat alle klokken op alle stations gelijk lopen (Zodat wanneer de trein met een half uur vertraging vertrekt hij ook met een half uur vertraging aankomt ofzo ;)) Daarom krijgen alle klokken iedere minuut een signaal waarop de grote wijzer dan dus een minuut verspringt. De grote wijzer maakt dus de dienst uit. De kleine volgt gewoon en de secondewijzer moet er gewoon voor zorgen dat hij iedere minuut weer bovenaan staat. Daarom laten ze de secondewijzer iets sneller lopen om er zeker van te zijn dat hij op tijd weer op de 12 staat. Daar houdt de grote wijzer hem vast totdat deze het minuut-signaal krijgt waarop hij een minuut verspringt en de secondewijzer weer loslaat.

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 18 jul 2007 09:14

Kyrill schreef:Is als je verliefd bent alles geoorloofd?Ik heb een meisje gister gebeld en voicemail ingesproken. En een berichtje op haar hyves achter gelaat.
Ik moet haar naar natuurlijk de tijd geven, maar hoelang moet ik haar de tijd geven om te reageren? Want ze vertelde ook laatst dat ze rond de 20ste op vakantie gaat maar ze wist niet precies welke datum. Dat kan de 29ste of de 21ste of zelfs de 20ste zijn. Maar ik ben helemaal gek op haar. Ze leest dezelfde soort boeken, ze luistert de zelfde muziek, kijkt dezelfde tv programma's. Ik zie haar ook steeds voor me. Vandaag zag ik een meisje en dacht ik dat het haar was.
Stond je ook uren met je handen op de leuning van de brug?

Plaats reactie