Snelle vraag

Bar is open!
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Snelle vraag

Bericht door PascalE » 12 nov 2010 04:05

Voor de laptop jagers: http://www.ibood.com/static/generated/n ... Windows_7/

Ziet er goed uit voor een erg scherpe prijs. Geldt maar 1 dag (zoals overigens altijd bij Ibood).

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 14 nov 2010 18:36

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

email adres wijzigen

Bericht door Dre » 19 dec 2010 13:34

Ik ben overgestapt op een ander e-mail adres nu heb ik dit al kunnen weizigen bij het forum gedeelte, maar kan iemand mij vertellen waar ik dit kan doen in het frontpage gedeelte, of is het hier niet mogelijk?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: email adres wijzigen

Bericht door timdekw » 20 dec 2010 13:39

AvHelvoort schreef:Ik ben overgestapt op een ander e-mail adres nu heb ik dit al kunnen weizigen bij het forum gedeelte, maar kan iemand mij vertellen waar ik dit kan doen in het frontpage gedeelte, of is het hier niet mogelijk?
Verander je de gegevens voor zijn geheel niet gewoon via het forum??? Dacht namelijk dat daar geen verschil in zit en dat je wanneer je iets wilt wijzigen op de FP je wordt doorgeschakeld naar het forum. Maar waarschijnlijk heb ik het mis :)

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: email adres wijzigen

Bericht door Dre » 20 dec 2010 15:47

timdekw schreef:
AvHelvoort schreef:Ik ben overgestapt op een ander e-mail adres nu heb ik dit al kunnen weizigen bij het forum gedeelte, maar kan iemand mij vertellen waar ik dit kan doen in het frontpage gedeelte, of is het hier niet mogelijk?
Verander je de gegevens voor zijn geheel niet gewoon via het forum??? Dacht namelijk dat daar geen verschil in zit en dat je wanneer je iets wilt wijzigen op de FP je wordt doorgeschakeld naar het forum. Maar waarschijnlijk heb ik het mis :)
Nou ja dat dacht ik ook, maar ik krijg nogsteeds via mijn oud adres een mailtje wat er de komende week op tv komt dus vandaar, en zou eigenlijk niet weten waar ik dit kan veranderen. Of kan ik misschien beter even bij Tako aankloppen.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 21 dec 2010 23:22

Als Andre al bij Tako aangeklopt heeft (of in het feedback-topic) zijn vraag aangemeld heeft dan heb ik hierbij een probleem betreffende de audio/video synchronisatie bij conversie van bestanden.

PROBLEEM:
Het overkomt me namelijk met alle gebruikte videoconversiesoftware dat bij het maken van clips (tbv Youtube) het geluid een halve seconde vooruitloopt op de beelden.
Zeer ergernisopwekkend als je net een leuke/interessante/spannende scene wilt uploaden en je ziet dat allereerst en voornamelijk.

ANTWOORD:
Je kunt heel eenvoudig en snel een dergelijke ontsporing oplossen met Avidemux (v2.5.1)
Betreffende videobestand laden, halverwege het scherm 'Shift' van audio aanvinken en +/- msec opgeven en opslaan.
Er wordt niet opnieuw geconverteerd maar heel snel een gecorrigeerd videobestand opgeslagen.

Overigens kun je heel makkelijk nagaan wat de correctie moet zijn in Avidemux door een 'shift'-tijd in te geven en via STOP en dan PLAY (dus niet via PAUSE-UNPAUSE) het resultaat te bekijken.

I love it !
Maar ik snap niet waarom al die commerciële videoconverters dit niet standaard aan boord hebben.
Of waarom ze überhaupt het probleem in de wereld helpen.
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 22 dec 2010 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 22 dec 2010 18:54

Heel goed DR!

Kan je nog een probleem noemen en daar zelf een antwoord op geven? Als het kan graag in de categorie 'klussen in en om het huis' :T

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 22 dec 2010 19:52

Beste Mark, daarvoor verwijs ik je naar de foldercarrousel bij de plaatselijke Gamma !

Ik heb gehoord dat jouw huidige klusniveau zich voornamelijk bevind bij het witten... 8)

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 22 dec 2010 22:13

Dr. Strangelove schreef:Beste Mark, daarvoor verwijs ik je naar de foldercarrousel bij de plaatselijke Gamma !

Ik heb gehoord dat jouw huidige klusniveau zich voornamelijk bevind bij het witten... 8)
Klopt! Ben niet alleen goed in het witten maar ook in het boren, vullen en decoratief laten scheuren van moeders uit het gooi. Vooral dat laatste is lastig om met één stuk gereedschap te doen, dus ik ben daar best wel trots op, mag je best weten.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 22 dec 2010 22:56

Ik zou zeggen: tijd voor een nieuw Diepte-interview met FT's Mark !

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 07 jan 2011 07:55

Even een vraag aan (ex)huurders: Wij hebben gisteren een brief gekregen van onze oude verhuurder (het is inmiddels al ruim een jaar geleden dat wij nog gehuurd woonden) over de servicekosten. Deze waren te laag ingeschat en daarom moeten wij nog een bepaald bedrag bijbetalen. Nou kan ik me voorstellen dat ze die kosten nog in rekening zouden willen brengen van 2009, maar ze hebben het over de kosten van de jaren 2007 en 2008! Dat mag toch helemaal niet meer? Weet iemand hoe dat precies zit, of waar ik daar informatie over kan inwinnen?

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 07 jan 2011 08:39

Rich Art volgens mij kun je niet nog een vordering krijgen voor 2007 en 2008.
Nou ja, je kunt ze wel krijgen, maar ik zou ze niet meer betalen.

Ik zou op deze site eens kijken: http://www.huurgeschil.nl/index.php?pag ... kosten.php#

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 07 jan 2011 08:51

Handige link Pschyo!

"Het servicekostenoverzicht moet binnen zes maanden na afloop van het kalenderjaar aan de huurder worden verstrekt. Deze periode geldt ook als de huurovereenkomst tijdens het jaar eindigt. De verhuurder hoeft pas gelijktjdig met de overzichten van de lopende huurovereenkomsten aan zijn andere huurders een kostenoverzicht te verstrekken."

Ze zijn dus rijkelijk laat...

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 07 jan 2011 09:21

Dat dacht ik toch ook.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 07 jan 2011 09:52

Blijkbaar wordt het bij nalatigheid (van huurder en/of verhuurder) een rechtelijke vordering en de termijn daarvan is 5 jaar. Het komt er op neer dat ik eigenlijk na een half jaar aan de bel had moeten trekken dat ik de eind afrekening nog niet had ontvangen. Aangezien dat niet is gebeurd, is het een rechtelijke procedure geworden en de termijn van vijf jaar ingegaan. IK zal het dus helaas wel moeten betalen... Nou gaat het maar om een paar euro, maar het is meer het principe.

Plaats reactie