Het Profielplaatje, een statement op zich
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
- Touchwood
- Walk of Fame
Mooi, Emperor !
Zat laatst zelf ook nog te kijken bij wat nostalgische avatars die ik ergens tegenkwam op een site, sommige ook met tekst. Erg mooi, maar die waren dan weer niet filmgerelateerd, dus niet bruikbaar.
Wil voor mijn next avatar graag iets uit Fingersmith die we het afgelopen weekend zagen.
Weet alleen niet of er mooie ava's uit te halen valt.
Bovendien moet ik afwachten of Creeper een beetje hoog eindigt in de avatarbattle.. Zo niet, heb ik namelijk mezelf voor de drie komende avatars al vastgelegd in een piesgeel kadertje.

Zat laatst zelf ook nog te kijken bij wat nostalgische avatars die ik ergens tegenkwam op een site, sommige ook met tekst. Erg mooi, maar die waren dan weer niet filmgerelateerd, dus niet bruikbaar.
Wil voor mijn next avatar graag iets uit Fingersmith die we het afgelopen weekend zagen.

Bovendien moet ik afwachten of Creeper een beetje hoog eindigt in de avatarbattle.. Zo niet, heb ik namelijk mezelf voor de drie komende avatars al vastgelegd in een piesgeel kadertje.

Dat nostalgisch tintje deed het em eigenlijk, komt authentiek genoeg over..omdat het authentiek is..Touchwood schreef:Mooi, Emperor !

Die van jou is trouwens ook weer erg fraai!
-
- Regisseur
-
- Regisseur
Daar doe ik ook alles mee, maar dat breekt je op op sommige punten hè, dus ik ga snel eens Photoshop aanschaffen (lees: van m'n pa's pc halen)LuciusMalfoy schreef:Ik heb hier alleen Microsoft Paint tot mijn beschikking...kNoe schreef:Jammer dat 'ie wat onscherp is Lucius, maar hij heeft zeker wat!
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer: