Het Profielplaatje, een statement op zich

Bar is open!
Plaats reactie
Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 28 feb 2005 11:03

ruben schreef:
Bolo schreef:Anthony Hopkins in Titus... moet je echt eens zien.
aparte ehm... film ja.
Vond je 'm niet leuk?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 28 feb 2005 11:11

leuk is niet het goede woord. Overdonderend, en daardoor weet ik niet echt of ik 'm goed of niet goed vond. Ik zag 'm nu trouwens bij FRS staan voor een prikkie.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 28 feb 2005 11:20

ruben schreef:leuk is niet het goede woord. Overdonderend, en daardoor weet ik niet echt of ik 'm goed of niet goed vond. Ik zag 'm nu trouwens bij FRS staan voor een prikkie.
€ 6,99... voor die prijs hoef je d'r niet zo diep over na te denken. :)
Vond zelf het stijlenmengseltje van de art direction niet altijd even geslaagd, maar Hopkins is steengoed als de oude Andronicus.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 28 feb 2005 19:57

Mijn grote dank gaat uit naar jacq, Cate Blanchett vind ik top! En dit is wel een heel mooie avatar, vind ik zelf. :Y Ook iets minder jong, en niet zo opdringerig.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 28 feb 2005 21:36

Ann McDunn schreef:Mijn grote dank gaat uit naar jacq, Cate Blanchett vind ik top! En dit is wel een heel mooie avatar, vind ik zelf. :Y Ook iets minder jong, en niet zo opdringerig.
Ik vind Cate ook een hele verbetering (eindelijk van die vreselijke Avril af!), maar dit plaatje is nogal pixelig/korrelig, als je begrijpt wat ik bedoel. Moeten we niet een mooier plaatje van Cate voor je zoeken?

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 28 feb 2005 21:58

Bolo schreef:
Ann McDunn schreef:Mijn grote dank gaat uit naar jacq, Cate Blanchett vind ik top! En dit is wel een heel mooie avatar, vind ik zelf. :Y Ook iets minder jong, en niet zo opdringerig.
Ik vind Cate ook een hele verbetering (eindelijk van die vreselijke Avril af!), maar dit plaatje is nogal pixelig/korrelig, als je begrijpt wat ik bedoel. Moeten we niet een mooier plaatje van Cate voor je zoeken?
Bolo, heb mijn best gedaan, maar vind ik ook hoor :Y Ann, het is een leuk plaatje maar meer kon ik er niet van maken :oops: En telkens als ik nu Ann zie denk ik oepss "did I do that" :-?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 28 feb 2005 22:16

Bolo schreef:
Yep, ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind dit wel een leuk plaatje, en een ander kon ik niet vinden, dus Jacq heeft goed haar best gedaan, en daar ben ik dankbaar voor, dit soort plaatje van Cate Blanchett vind ik zelf nogal mooi, omdat het juist niet zo storend aanwezig is, als je begrijpt wat ik bedoel. :wink: maar als jullie wat beters weten?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 28 feb 2005 22:17

Eindelijk van Avril af..Ann :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 28 feb 2005 22:23

dannyB schreef:Eindelijk van Avril af..Ann :T
Alweer een gelukkig mens dus, eens komt er te staan "Eindelijk van Ann af...Cate :T

HAL.
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door HAL. » 28 feb 2005 22:25

Nou, mocht er behoefte zijn aan een andere Cate Blanchett:

Uit The Aviator (beetje truttig wel)
Afbeelding
Niet opdringerig zei je :D
Afbeelding
Gewoon..
Afbeelding

En als je jacq geen pijn wilt doen, mag je je huidige natuurlijk gewoon houden :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 28 feb 2005 22:28

HAL. schreef:Nou, mocht er behoefte zijn aan een andere Cate Blanchett:

Afbeelding
Afbeelding
Gewoon..
Afbeelding

En als je jacq geen pijn wilt doen, mag je je huidige natuurlijk gewoon houden :D
Lief van je, en die truttige vind ik ook mooi, de onderste is weer te jong, ik heb geen behoefte meer aan PB'tjes waarin ze contact zoeken! En ècht truttig vind ik het niet, ze luistert aandachtig. :Y

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 28 feb 2005 22:38

HAL. schreef:Nou, mocht er behoefte zijn aan een andere Cate Blanchett:

Afbeelding
Afbeelding
Gewoon..
Afbeelding

Badankt HAL.... _O_

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 28 feb 2005 22:48

Neee hoor heb Ann al aangereaden een ander plaatje te nemen, kan wel wat hebben :P . Heb zelf ook zitten zoeken naar een leuker plaatje van Cate. Vind het wel veel beter bij Ann passen dan Avril maar ook ik zeg dit is wat te korrelig so no offence hoor!!!

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 01 mar 2005 09:14

Ann McDunn schreef:ik heb geen behoefte meer aan PB'tjes waarin ze contact zoeken!
:D

Maarre... dan maak je van die 'truttige' (die ik ook niet zo truttig vind) toch je nieuwe? (Of laat iemand je erbij helpen...)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 01 mar 2005 09:35

Precies die "truttige"dan maar, die ik juist zeer classy vind, (please please please), anders heb ik het weer gedaan. HMM ik krijg nooit van die PB'tjes :-? :D

Plaats reactie