Het nieuwe forum..... Poll+commentaar

Bar is open!

Ziet het nieuwe forum er beter uit?

Ja, de kleurstelling e.d. is veel beter
5
45%
Ja, zag de frontpage er ook maar zo uit
2
18%
Nee, het past niet bij de frontpage
2
18%
Nee, er zijn al teveel forums met deze kleurtjes
2
18%

Totaal aantal stemmen: 11

mr Petit
Bijrol
Bijrol

Het nieuwe forum..... Poll+commentaar

Bericht door mr Petit » 09 sep 2002 19:28

'k wil niet zeikerig overkomen ofzo, maar.......
Ik vind de kleuren van het forum nou niet echt geweldig. De kleuren van het oude forum pasten een stuk beter bij de frontpage (die er imo errug gelikt uitziet 8) )
Ga je dat nog aanpassen Tako? (en dan bedoel ik niet de frontpage :wink: )
('t lijkt overigens wel een beetje op DIT forum... zelfde engine ofzo :P )

Wat misschien ook wel handig is, is op het forum een linkje naar de frontpage, bijvoorbeeld achter het logo/banner linksbovenin (die waarop filmsoptv opstaat :wink: )

Ik vraag me af wat de andere users ervan denken (vandaar je poll)

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 09 sep 2002 23:58

Die kleuren daar ga ik nog aan werken. Tis namelijk een beetje klooien en proberen en daar had ik nu ff weinig tijd voor. Grappig dat je de frontpage gelikt vind. Veel mensen klagen altijd over lelijke kleuren, teveel kleuren etc. Zoveel mensen zoveel meningen zullen we maar zeggen :lol:

Dit forum is een open source project. Veel websites maken er gebruik van omdat het gratis is. Hifi.nl (die wij een warm hart toedragen) zou het ook wel eens kunnen gebruiken.

Link naar de frontpage zal ik nog ff aan werken mischien wel een heel menu gelijk.

Maarre toch nog ff over de kleuren...ik vind ze best aardig! :)

MaxPower
Bijrol
Bijrol

Bericht door MaxPower » 10 sep 2002 01:07

Vind dit forum juist top! Ik hou wel van lichte kleuren, al geef ik niet heel veel om kleuren. Als de boel maar een beetje functioneel is. Bij mij gaat een website/forum voornamelijk om gebruiksgemak, en dat is juist waarom ik altijd op filmsoptv.com com (hehe). Wat Tako al zegt, het liefst zou ik wat kleurstelling betreft de frontpage meer in lijn willen zien met dit forum (de kleuren mogen natuurlijk wel iets veranderen).

Dat reactieschema op de frontpage is super, ff lekker snel een reactie op een film geven/lezen van anderen is erg leuk, en beinvloed best vaak mijn keuze voor een film. Alleen kan het allemaal iets mooier geintegreerd worden in het design. Heb er zelf geen verstand van overigens, maar het lijkt allemaal een beetje rommelig.

Maar het blijft verreweg de functioneelste film/tv site, ideaal zonder login, of in te voeren kijkpreferenties e.d.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 11 sep 2002 20:09

Erg frisse kleurtjes, toppie forum! :D

ik vind de emoticons van dit forum trouwens wat minder....zijn die van het vorige forum niet te gebruiken? die waren wel ok...

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 11 sep 2002 20:10

en nog iets: kan ik ook standaard uitzetten dat ik antwoord krijg als er een reactie komt op iets dat ik post? nu vergeet ik het telkens uit te vinken...

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 11 sep 2002 20:30

Peter schreef:en nog iets: kan ik ook standaard uitzetten dat ik antwoord krijg als er een reactie komt op iets dat ik post? nu vergeet ik het telkens uit te vinken...
Kan je veranderen in je profiel en per onderwerp linksonder op de pagina.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Het nieuwe forum..... Poll+commentaar

Bericht door Tako » 11 sep 2002 23:05

mr Petit schreef: Wat misschien ook wel handig is, is op het forum een linkje naar de frontpage, bijvoorbeeld achter het logo/banner linksbovenin (die waarop filmsoptv opstaat :wink: )
Linkje terug naar de frontpage dmv het logo is gefixed

Malakai
Bijrol
Bijrol

Bericht door Malakai » 24 sep 2002 18:52

Vind deze kleurstelling eigenlijk ook wel leuk.. :)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 15 apr 2003 19:43

Volgens mij ben je de enige die niet tevreden is met kleurstelling, Mr. Petit. Over forums gesproken die qua layout hierop lijken, kijk eens hier:
http://www.filmwise.com/forums/

Noudje
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Noudje » 15 apr 2003 19:51

Vind je het gek, er zijn een heleboel forums die hier precies op lijken, want het is namelijk het standaard phpBB forum!!

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 15 apr 2003 21:11

Peter schreef:ik vind de emoticons van dit forum trouwens wat minder....zijn die van het vorige forum niet te gebruiken? die waren wel ok...
Mee eens!!! Ze zijn niet zo mooi en ook niet duidelijk. De smilies van het oude forum (origineel van http://gathering.tweakers.net geloof ik) zijn leuker!

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 15 apr 2003 22:21

Gaat komen!! en ja dit is phpBB maar waarom zelf een paar duizend uur besteden aan het schrijven ervan als zij het al gedaan hebben! Tis een goed forum...

Noudje
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Noudje » 15 apr 2003 22:49

Tako schreef:Gaat komen!! en ja dit is phpBB maar waarom zelf een paar duizend uur besteden aan het schrijven ervan als zij het al gedaan hebben! Tis een goed forum...
Ik maakte deze opmerking omdat de layout werd vergeleken met een ander forum, dit was namelijk precies hetzelfde, mijn opmerking was dus; niet zo gek, omdat het een standaard phpBB forum is.

Dit wil niet zeggen dat ik bedoel dat je zelf een forum zou moeten maken, dit is juist perfect!!! :D

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 15 apr 2003 22:53

Ik ben ook een voorstander van de tweakers/fok-smilies die we ook op de eigenlijke pagina gebruiken; ik vind deze zeer onbruikbaar - en lelijk

Maar ik weet niet hoe dat zit...zal het eens uitzoeken

mr Petit
Bijrol
Bijrol

Bericht door mr Petit » 15 apr 2003 23:46

Colonel_Kurz schreef:Volgens mij ben je de enige die niet tevreden is met kleurstelling, Mr. Petit. Over forums gesproken die qua layout hierop lijken, kijk eens hier:
http://www.filmwise.com/forums/
Hoe kan je dat nou zeggen?

(kijk naar de poll)
ok, 7 stemmen is niet echt representatief, maar het is ook niet zo dat ik de enige ben die deze kleuren lelijk/te standaard vindt.

En daarom sla je ook precies de spijker op z'n kop: er zijn al zoveel forums die deze kleurstelling hebben

Plaats reactie