Stilte-hoekje

Bar is open!
Plaats reactie
Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 09 okt 2003 20:45

:o :r :x }: :( :N

Is hier nog een moraal uit te halen? (behalve dan dat we nou es moeten ophouden elkaar met een automatisch machinegeweer van dicht bij neer te schieten).... Misschien zoiets van, Je kan wel hard schreeuwen dat het stil moet zijn maar verlies nooit je kussetje uit het oog...

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 09 okt 2003 20:50

Rooster schreef::o :r :x }: :( :N

Is hier nog een moraal uit te halen? (behalve dan dat we nou es moeten ophouden elkaar met een automatisch machinegeweer van dicht bij neer te schieten).... Misschien zoiets van, Je kan wel hard schreeuwen dat het stil moet zijn maar verlies nooit je kussetje uit het oog...
Hee, lag ik net lekker op dat kussentje te slapen, komt er weer een moraal ridder langs.... dacht je dat je alles al gehad had vandaag.... :wink:

Gezellig hoor Rooster, maar ik mijmer hier rustig even verder...
''Enjoy the silence...''

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 09 okt 2003 21:03

Pieternel schreef:
Rooster schreef::o :r :x }: :( :N

Hee, lag ik net lekker op dat kussentje te slapen, komt er weer een moraal ridder langs.... dacht je dat je alles al gehad had vandaag.... :wink:

Gezellig hoor Rooster, maar ik mijmer hier rustig even verder...
''Enjoy the silence...''
Ach Pieternel toch, jij weet ook altijd precies datgene te zeggen waardoor je je oprecht welkom voelt :)

wie z'n kussentje is dat?

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 09 okt 2003 21:06

Rooster schreef:Ach Pieternel toch, jij weet ook altijd precies datgene te zeggen waardoor je je oprecht welkom voelt :)

:oops: , dank je voor het compliment, maar toch komt alle eer jou toe....
Dit soort fijngevoelige menselijke interactie leer je alleen van een echte meester _O_ _O_

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 09 okt 2003 21:22

Pieternel schreef:
Rooster schreef:Ach Pieternel toch, jij weet ook altijd precies datgene te zeggen waardoor je je oprecht welkom voelt :)

Dit soort fijngevoelige menselijke interactie leer je alleen van een echte meester _O_ _O_
Oei ik voel een depressie opkomen }: nou ga maar even een pilsje drinken aan de bar

RoBiJo
Bijrol
Bijrol

Bericht door RoBiJo » 09 okt 2003 21:26

Rooster schreef:
Pieternel schreef:

Oei ik voel een depressie opkomen }: nou ga maar even een pilsje drinken aan de bar
Een pilsje kan je opkomende depressie verergen!!
Je kan beter bij je kussentje blijven anders wordt je kussentje zo ingepikt :Z

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 09 okt 2003 21:32

als we nou toch gaan lopen emmeren over ons kussentje, kunnen we het beter meteen goed aanpakken:

Afbeelding

wie wil eerst?

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 09 okt 2003 22:56

ruben schreef:als we nou toch gaan lopen emmeren over ons kussentje, kunnen we het beter meteen goed aanpakken:
Overdrijven we het niet een beetje nu:

Afbeelding

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 10 okt 2003 00:12

Moet ik hier nu uit opmaken dat men op dat bed het interieur van het café heeft geimiteerd?

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 10 okt 2003 07:34

:O

Jeez, half negen al?
Men, de hele nacht hier liggen maffen.... niets gemerkt van al die vervolg-kussengevechten.
Dan maar even naar de bar voor een wakkerschuddertje (de welbekende tegenhanger van het slaapmutsje)

Misschien moet er i.p.v. een biljart maar een wekker komen..... }:

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 10 okt 2003 08:49

ash_ schreef:Moet ik hier nu uit opmaken dat men op dat bed het interieur van het café heeft geimiteerd?
:Y en het condoom-automaat heeft blijkbaar zin gehad!

Een wakkerschuddertje? Pas je op op voor het shaken-infant-syndrome? Ook op jouw leeftijd Pieternel?
Laatst gewijzigd door JB op 10 okt 2003 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 10 okt 2003 10:04

*Strompel strompel*. Ik heb m'n eigen kussentje wel meegenomen en wee degene die mij wakker maakt! Laat mij maar even lekker dromen en negeer die glimlach van mij maar even :D *snurk*

-Zeur-

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 11 okt 2003 10:07

He verdorie waarzijn die kussentjes gebleven, kan ik hier niet eens in alle stilte EN met comfort uitbrakken?

He, is dat niet Zeurs kussentje ... vindt ie vast niet erg dat ik hem leen, die jongen is toch in de wolken ... effe de sterrenstof eraf kloppen ... *** Kuch *** zo das beter, hehe ... :Z

RoBiJo
Bijrol
Bijrol

Bericht door RoBiJo » 11 okt 2003 12:24

Aangezien dit Ruben's stilte hoekje is vind ik wel, ivm met de kussentjes schaarste, dat hij in een paar extra kussentjes kan investeren hoor.
Dat komt de "stilte" alleen maar ten goede. :Z

grtz Bianca

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 11 okt 2003 12:26

RoBiJo schreef:Aangezien dit Ruben's stilte hoekje is vind ik wel, ivm met de kussentjes schaarste, dat hij in een paar extra kussentjes kan investeren hoor.
Dat komt de "stilte" alleen maar ten goede. :Z

grtz Bianca
Ik denk dat de Lemming dan toch wel de nodige eisen aan de kwaliteit van die kussens stelt. Hij moet tenslotte iedere keer die zooi opruimen na die kussengevechten.... (en wie krijgt dan weer de schuld? }: )

Plaats reactie