Algemeen Voetbal-topic

Bar is open!
Plaats reactie
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 04 aug 2009 22:20

Voor zover die hekel er al niet was, ik schat zo ongeveer sinds juni 2006 :x

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 04 aug 2009 22:30

Voor mij blijft het toch altijd die wedstrijd met 4 rode kaarten. Wat was dat, op een hele nare en rare manier, genieten zeg. Jammer alleen van dat einde.

Maar ach, het zijn Portugezen, dan weet je het meestal ook wel.

Terug naar vandaag... balen voor Twente. Niet dat ik zat te genieten, maar het zo ontzettend zuur.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 05 aug 2009 09:34

lykathea schreef:Voor mij blijft het toch altijd die wedstrijd met 4 rode kaarten. Wat was dat, op een hele nare en rare manier, genieten zeg. Jammer alleen van dat einde.

Maar ach, het zijn Portugezen, dan weet je het meestal ook wel.

Terug naar vandaag... balen voor Twente. Niet dat ik zat te genieten, maar het zo ontzettend zuur.
Voor mij was de uitschakeling op het ek 2004 al genoeg. In de halve finale zeg. even denken dat nederland tegen die grieken hadden gemoeten, bij wie ze de grootste uitslag in de voorbereiding hadden neergezet, 4 tegen 0.

Er was toen genoeg kritiek op Dick Advocaat, maar ik vond dat toch echt zon beetje het sterrenteam toen, Jaap Stam, seedorf, van der Meyde dat soort gasten. Niet dat ze toen al te makkelijk overal door kwamen, maar ze stonden er wel, marco. Met van Marwijk heb ik ook weer goede moed, ik vind de laatste tijd waar van Basten het roer had echt een overgangsperiode van de generatie stam naar de jongere generatie a la sneijder waarin de jonkies van 2004 alles moesten overnemen, die nu ( v/d vaart, sneijder dat soort figuren) klaar zijn voor het echte werk. Ik ben benieuwd wat ze gaan neerzetten in 2010....
Maar goed dat van Twente is wel jammer ja. Niet gevolgd maar hoorde dat het in de laatste minuut gelijk werd, door een ed.? :-?

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 05 aug 2009 11:26

Ja strikt genomen is het een eigen doelpunt, maar het gevaar kwam van de Portugezen, en bij zo'n corner heb je vaak 10 benen die de bal kunnen aanraken, dit maal was het een twente speler (wisgerhof) met de laatste trap, en ongelukkig genoeg zette hij z'n eigen keeper op het verkeerde been, waardoor de bal in het doel vloog

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 05 aug 2009 12:53

Ik voelde echt zo gedesilliusioneerd naderhand, dan heb je 95 minuten zwaar meegeleefd en gaat het toch op het laatste moment weer mis. Toch kan dit echt geen pech zijn, want hoe vaak hebben we het al niet eerder gezien (PSV - A.C. Milan, AZ - Sporting)? Het lijkt mij dan toch op een of andere manier een mentaal issue.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 05 aug 2009 13:09

Psv - ac milan.
Zelden me zo klote gevoeld na een wedstrijd. :( en dan ben ik niet eens voor psv.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 05 aug 2009 19:31

YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS

Celtic heeft zopas een 0-1 achterstand opgehaald tegen Dinamo in Moskou. Gewonnen met 0-2

Afbeelding

Arsenal, Atletico Madrid, Fiorentina, Lyon or Stuttgart: bring 'em on!

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 08 aug 2009 11:24

Mooi voor het Schotse voetbal.

NAC ontmoet Villarreal, Ajax-Slovan Bratislava

De Europese voetbalbond UEFA verrichtte vrijdag in Nyon de loting voor de vierde en laatste voorronde van de Europa League. Daarin werden de vijf Nederlandse teams ieder gekoppeld aan een opponent. De winnaar van iedere tweestrijd gaat door naar de groepsfase van het toernooi, die half september van start zal gaan.

NAC Breda, dat Polonia Warschau uitschakelde, krijgt de meest tot de verbeelding sprekende tegenstander van allen voor de kiezen: Villarreal. De Bredanaars beginnen de krachtmeting met de Spanjaarden thuis op 20 augustus. FC Twente, de nummer twee van vorig seizoen, moet het opnemen tegen het relatief onbekende FK Qarabağ uit Azerbeidzjan. Die ploeg schakelde het Finse Honka Espoo uit in voorronde drie.

Ajax, dat de vorige jaargang als derde besloot, werd in Nyon gekoppeld aan Slovan Bratislava uit Slowakije. Die ploeg werd, net als FC Twente, deze week uitgeschakeld in de strijd om een plaats in de vierde voorronde van de Champions League. PSV vocht zich deze week een weg langs Cherno More Varna en mag nu met de Israëlische nummer vijf Bnei Yehuda Tel Aviv uitmaken wie wordt toegelaten tot het hoofdtoernooi.

De Eindhovenaren beginnen het tweeluik met een thuisduel. Bekerwinnaar SC Heerenveen kreeg PAOK Saloniki uit Griekenland aangewezen als tegenstander en reist eerst af voor een uitwedstrijd. PAOK, vorig seizoen tweede in Griekenland, bleek over twee duels bezien de sterkste tegen Vålerenga uit Noorwegen.

De heenduels in de laatste voorronde voor de Europa League vinden plaats op donderdag 20 augustus. De returnwedstrijden staan gepland voor een week later op 27 augustus. Shakhtar Donetsk is een uitzondering op die regel; de winnaar van de UEFA Cup van vorig seizoen speelt een dag na de returns om de Super Cup tegen Barcelona en speelt daarom twee dagen eerder dan de andere clubs de return.

De UEFA Cup heet vanaf dit jaar de UEFA Europa League. In tegenstelling tot voorgaande jaren is er de komende drie seizoenen sprake van twaalf poules van ieder vier teams. Voorheen werden de wedstrijden afgewerkt in acht poules met ieder vijf clubs.

bron: voetbalzone.nl
Ik denk dat het wel goed komt met Ajax.

spacey
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door spacey » 08 aug 2009 12:29

De Bundesliga is helaas niet meer te volgen op Sport 1. Ik heb Sport 1 in combinatie met Film 1 en baal hier best van. Ik had vooral graag van Gaal gevolgd dit jaar bij Bayern, maar dat zit er helaas niet in :cry:

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 10 aug 2009 21:59

spacey schreef:De Bundesliga is helaas niet meer te volgen op Sport 1.
The fuck? Dat is best balen.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 12 aug 2009 18:22

lykathea schreef:
spacey schreef:De Bundesliga is helaas niet meer te volgen op Sport 1.
The fuck? Dat is best balen.
Ik baal er ook goed van. Ze vroegen teveel geld voor de rechten Sie Germans :x

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 31 aug 2009 00:08

Aj, die blessure van Marcin Wasilewski/tackle van Axel Witsel bij Anderlecht-Standard Luik O+

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 31 aug 2009 08:02

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Aj, die blessure van Marcin Wasilewski/tackle van Axel Witsel bij Anderlecht-Standard Luik O+
Echt een ware schande. Wasyl is ook iemand die er hard tegenaan gaat (inclusief ellebogen uitdelen), maar niets kan een dergelijke moordaanslag rechtvaardigen.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 31 aug 2009 08:04

Beelden zijn trouwens om misselijk van te worden (niet voor gevoelige kijkers):

http://www.youtube.com/watch?v=_OapMvlhZOQ

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 31 aug 2009 08:37

Schandalige overtreding! Je ziet hem 2 seconden van tevoren ook al precies kijken waar hij wil gaan schoppen, de bal is niet in eens in zijn blikveld. Als deze jongen geen enorm lange schorsing krijgt dan weet ik het niet meer.

Plaats reactie