Algemeen Voetbal-topic
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Algemeen Voetbal-topic
En toch geeft (of gaf, het artikel is uit 2011) Rotterdam blijkbaar meer uit dan de gemeente Amsterdam.
Maar goed, ik ben dan ook in de eerste plaats supporter van een club zonder skyboxen, in een gemeente die de club toen ze met een tekort van 3 ton zaten ijskoud lieten stikken. Zelfs een bestemmingsplanwijziging was uitgesloten. Gelukkig heeft de club het uiteindelijk zelf op weten te lossen.
Maar goed, ik ben dan ook in de eerste plaats supporter van een club zonder skyboxen, in een gemeente die de club toen ze met een tekort van 3 ton zaten ijskoud lieten stikken. Zelfs een bestemmingsplanwijziging was uitgesloten. Gelukkig heeft de club het uiteindelijk zelf op weten te lossen.
- sickboy1984
- Regisseur
Ik ga regelmatig naar excelsior, over treurigheid gesproken.
Maar ik blijf gaan. Vorig jaar laatste eredivisie, dit jaar laatste jupiler league....
Maar ik blijf gaan. Vorig jaar laatste eredivisie, dit jaar laatste jupiler league....
- sickboy1984
- Regisseur
Heb het even nagevraagd, maar grootste inleg is van het havenbedrijf.WizardOfOss schreef:En toch geeft (of gaf, het artikel is uit 2011) Rotterdam blijkbaar meer uit dan de gemeente Amsterdam.
Ik vind het ook apart, maar die skyboxen krijgen ze gewoon vol (zijn zelfs wachtlijsten voor), dus maakt het niet zoveel uit of het de gemeente is of een ander bedrijf, daarom zie ik het niet als steun.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dan mogen ze nog blij zijn dat een paar clubs het einde van het seizoen niet gehaald hebben...
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Nou vooruit, zonder enig sarcasme... (uch uch) troostprijsje voor PSV: Meest sympathieke ploeg van 2013, met eervolle vermeldingen voor van Bommel, Toivonen, Pieters, Mertens en Strootman. 

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Je vergeet Lens. En kijk uit, hij weet je anders te vinden...
- sickboy1984
- Regisseur
Er wilde geen clubs promoveren dus had wel goed gekomen, gedeeld laatste was het met eindhoven....WizardOfOss schreef:Dan mogen ze nog blij zijn dat een paar clubs het einde van het seizoen niet gehaald hebben...
Volgend jaar gewoon weer een seizoenskaart.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Moest opeens aan het Koningslied denken trouwens.... "daar sta je dan..."

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nog reacties uit de PSV-hoek hier? Ik ben toch benieuwd naar jullie verwachtingen, ervaringen, bevindingen en oordeel over het afgelopen seizoen..! 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Vandaag is rood... de kleur van het einde van je carriere! 

- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb genoten. De beste manier waarop van Bommels carrière beëindigd kon worden.
Gisteren trouwens gezellig AZ mee wezen huldigen, mooie afsluiting van het seizoen
Gisteren trouwens gezellig AZ mee wezen huldigen, mooie afsluiting van het seizoen

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hoe chagrijnig was Verbeek? 

Als PSV-er ben ik ondanks een JC schaal, 2e plek en bekerfinale vooral teleurgesteld. Titel was toch meer dan ooit het doel.
Anyway, volgend jaar weer nieuwe kansen waarin Cocu een mooi elftal mag smeden met wat eigen jeugd. Jongens als Zoet, Depay, Locadia, maar ook onbekendere jongens als Hendrix, Bakkali en Koch krijgen hopelijk kansen en automatisch meer krediet.
Anyway, volgend jaar weer nieuwe kansen waarin Cocu een mooi elftal mag smeden met wat eigen jeugd. Jongens als Zoet, Depay, Locadia, maar ook onbekendere jongens als Hendrix, Bakkali en Koch krijgen hopelijk kansen en automatisch meer krediet.
- sickboy1984
- Regisseur
zonder verdediging ben je ook volgend jaar nergens.