Algemeen Voetbal-topic
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Algemeen Voetbal-topic
Ik ben altijd tegen de Duitsers, dus ik ben nu compleet van slag.
De tijd dat ik tegen Duitsers was is allang voorbij. Vanaf ongeveer het WK in eigen land 2006 spelen ze gewoon attractief en mooi voetbal. Ik kijk dus wel erg uit naar vanavond. Dortmund vind ik al jaren leuk voetbal spelen en Bayern is op dit moment gewoon de beste ploeg van Europa. Desondanks acht ik Dortmund niet kansloos voor deze finale. Ik zit er klaar voor en heb er zin in
.

- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Zeg ook niet dat ze niet kunnen voetballen, maar het is voor mij altijd een erg belangrijke traditie geweest om tegen Duitsers te zijn. Ik hoop dan ook op gelijkspel en daarna een strafschoppenserie waarbij er geen goals worden gemaakt.
Robben

Had hij dat niet tegen Casillas kunnen doen...... had ik er wat meer plezier aan beleefd. Erg sneu voor Dortmund, had het ze graag gegund.
- Dirkov
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Waarom moet je nu de WK-finale weer naar boven brengen
Zo kom ik nooit van dat trauma af....
Een assist en het beslissende doelpunt, het is onze Arjen van harte gegund

Zo kom ik nooit van dat trauma af....
Een assist en het beslissende doelpunt, het is onze Arjen van harte gegund

Mensen die het Robben nog steeds verwijten van die ene kans in die kansloze WK finale 

- Dirkov
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Ik verwijt Robben niets, maar 'we' waren zou dichtbij
(als in, deze kans krijgen 'we' waarschijnlijk nooit meer)

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nou, dat was toch nog even spannend anders... oef! De conclusie na twee wedstrijden: Boschker bedankt!McMurphy schreef:Nou Kurz congrats want dat gaat niet meer mis, wat een dramatisch einde van een nog dramatischer seizoen.
Vaak niet, hoor. De punten van de top zes worden behouden (welsiwaar gehalveerd), dus het blijft wel relevant voor de top 6 om voor de play-offs nog zo veel mogelijk punten te sprokkelen. Bovendien wordt er nog vaak gestreden om een plaats in de top 6.Colonel_Kurz schreef:Maar hoe dan? De laatste wedstrijden voor de play-offs worden dan toch juist vrij oninteressant?Silenzio schreef:Ik vind het geen slecht systeem, want het maakt de competitie een stuk spannender en je hebt meer topwedstrijden op 1 seizoen.
Mooie pot gisteren en jammer dat Boschker weer zo in de fout ging. Toch heeft hij best een solide loopbaan gehad dus het is hem vergevenColonel_Kurz schreef:Nou, dat was toch nog even spannend anders... oef! De conclusie na twee wedstrijden: Boschker bedankt!

Altijd leuk, Amerikanen te zien falen in voetbal. Helemaal als het de familie Smith is.

PSV in pole position voor Bruma en bezig met Gino Peruzzi, de man die Neymar 120 min lang in zijn broekzak had. Ik ben benieuwd. Met Pieters en Willems ernaast heb je een prima verdediging denk ik.
Nu hopen dat Strootman blijft...
Nu hopen dat Strootman blijft...
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Rich Art schreef:Nou ja, zijn zoon krijgt hem in ieder geval nog de goede kant op.
Erg fraai ook die high five na twee gemiste strafschoppen.