slechtste acteur/actrice aller tijden!

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 04 feb 2003 17:53

smart schreef:
Me_MovieFan schreef:eminem :o
Die gozer speelt practisch zichzelf in de film, dus zo slecht kan et ook niet zijn :p
ik heb die film gezien: hij is goed!!!! ik ben niet een fan van Eminem maar na het zien van 8 mile kijk ik toch anders tegen hem aan...

jerohen
Figurant
Figurant

Bericht door jerohen » 04 feb 2003 19:24

Wat dacht je van Meryl Streep? Een actrice die haar sporen wel heeft verdiend maar GATVERDAMME wat speelt ze altijd in draken van films zeg! :evil: Van die verschrikkelijke tranentrekkers, niet mijn genre zeg maar...

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 12 feb 2003 12:45

Owen Wilson, hij is mie slecht!!!
Ik vind dat hij heel slecht kan acteren, in iedere geval heeft hij de kop/ hoofd er niet voor om in een actie, komedie en of een romantische film te spelen.

Ik vind die gast drie keer niks.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 15 feb 2003 00:26

Persoonlijk kan ik Steve Martin niet uitstaan..... Brr, die kerel heeft z'n kop en films echt niet mee!
En erg vind ik ook alle films waar Friends-acteurs dan wel actrices in mee spelen. Ik bedoel, het blijven toch ALTIJD Joey, Ross, Chandler, Phoebe, Rachel en Monica...... En was die 1 Miljoen per (overigens o-zo-voorspelbare) aflevering niet voldoende?

Hmm... Ik draaf door.
Tijd voor de uitknop van de computer :)

-Zeur-

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 16 feb 2003 18:23

jerohen schreef:Wat dacht je van Meryl Streep? Een actrice die haar sporen wel heeft verdiend maar GATVERDAMME wat speelt ze altijd in draken van films zeg! :evil: Van die verschrikkelijke tranentrekkers, niet mijn genre zeg maar...
Ooit The Deer Hunter gezien?

King_Pulp
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Slechtste acteurs

Bericht door King_Pulp » 17 feb 2003 19:12

Ik zag dat Hulk Hogan al eens genomineerd was als slechtste acteur. Ik kan hier alleen maar mee instemmen. Een b-acteur van de eerste categorie.
Andere slechte acteurs vindt ikzelf Willem Dafoe, Hugh Grant en Dennis Hopper. Deze laaste heeft zijn carriere volgens mij te danken aan het feit dat Easy Rider een groot succes werd.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Re: Slechtste acteurs

Bericht door Kenji » 18 feb 2003 10:34

King_Pulp schreef:Andere slechte acteurs vindt ikzelf Willem Dafoe, Hugh Grant en Dennis Hopper. Deze laaste heeft zijn carriere volgens mij te danken aan het feit dat Easy Rider een groot succes werd.
Willem Dafoe een slecht acteur, opvallende keuze!...waar ik het toch niet mee eens kan zijn, gezien zijn rollen in Platoon, Mississippi Burning, The Last Temptation of Christ, Light Sleeper...
En Dennis Hopper...ben ik ook geen fan van, maar in True Romance en Blue Velvet steelt hij toch wel de show.

Se7en
Filmster
Filmster

Re: Slechtste acteurs

Bericht door Se7en » 25 feb 2003 21:08

King_Pulp schreef: Andere slechte acteurs vindt ikzelf Willem Dafoe, Hugh Grant en Dennis Hopper. Deze laaste heeft zijn carriere volgens mij te danken aan het feit dat Easy Rider een groot succes werd.
Heb je The Boondock Saints wel gezien? Willem Dafoe steelt de show!

En Dennis Hopper heeft in zijn carriere wel wat miskleunen gemaakt maar van die scene met Christopher Walken in True Romance... kippevel, iedere keer weer.

En ja, Hugh Grant. Je kan het soort films niet leuk vinden maar een slecht acteur is hij absoluut niet. Zijn niet kleine rollen in Four Weddings and a Funeral, Bridget Jones's Diary en About a Boy brengt hij toch met veel overtuiging en verve.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 27 feb 2003 22:26

jerohen schreef:Wat dacht je van Meryl Streep? Een actrice die haar sporen wel heeft verdiend maar GATVERDAMME wat speelt ze altijd in draken van films zeg! :evil: Van die verschrikkelijke tranentrekkers, niet mijn genre zeg maar...
Meryl is cool !! Wat dacht je van The River Wild, Death Becomes Her, Silkwood?

Ik denk dat een ieder het wel met mij eens kan zijn als ik zeg dat alles wat klinkt als Norris, VanDamme en Segal direct de WW in mag

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 28 feb 2003 11:16

Ook in Apocalypse Now speelt Hopper een prachtige rol... (waarom vergeet iedereen toch altijd het beste?)

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 03 mar 2003 23:04

Ik ben van mening dat er beduidend meer slechte actrices zijn als acteurs. Om de doodeenvoudige reden dat de castingkriteria voor actrices op een heel ander vlak liggen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 04 mar 2003 08:09

Rooster schreef:Ik ben van mening dat er beduidend meer slechte actrices zijn als acteurs. Om de doodeenvoudige reden dat de castingkriteria voor actrices op een heel ander vlak liggen.
Ik denk niet dat er meer slechte actrices dan acteurs zijn, alleen krijgen sommige slechte actrices soms wat meer/grotere kansen.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 04 mar 2003 16:13

(Zucht...)
Dan zijn er in ieder geval minder goede actrices dan acteurs.
Met het samenstellen van een top5 van beste actrices hadden veel mensen heel wat meer moeite dan die voor de top5 van beste acteurs.

Oorzaak hiervan is mogelijk ook dat de levensduur (de MTBF zeg maar) van actrices een stuk korter is. enkele uitzonderingen daargelaten.

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 04 mar 2003 16:38

Rooster schreef:(Zucht...)
Dan zijn er in ieder geval minder goede actrices dan acteurs.
Met het samenstellen van een top5 van beste actrices hadden veel mensen heel wat meer moeite dan die voor de top5 van beste acteurs.

Oorzaak hiervan is mogelijk ook dat de levensduur (de MTBF zeg maar) van actrices een stuk korter is. enkele uitzonderingen daargelaten.
Over seksisme gesproken!!!!!!! and what the hell is MBTF?????
Ik begin ernstig te twijfelen dat ik een van de weinige dames hier ben (perhaps the only one??)

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 04 mar 2003 17:09

nou, ik ben behoorlijk verwijfd, telt dat ook?

het is niet zo dat er minder goede actrices zijn, het ligt aan het zieke hollywood. Vrouwen worden helaas nog niet sterk genoeg gezien om een hele film zelf te dragen...tenminste, als we het over de grote bekende films hebben. Ze krijgen dus veel minder de kans. En misschien is het niet eens alleen de schuld van de producers, maar nog meer van het publiek dat naar die films komt kijken! En als er dan een vrouw de hoofdrol speelt, dan gaat het vooral om hun sex-appeal (b.v. Tombraider). Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen (b.v. Alien)...ik generaliseer hier dan ook (en terecht, volgens mij). De vrouw is in de grote films altijd nog een object, ipv een subject.

Gelukkig zijn er ook films als Breaking the waves, Amelie, Dancer in the dark, 8 femmes, Lola rennt, Career girls...na ja, en nog veel meer.

Plaats reactie