slechtste acteur/actrice aller tijden!
slechtste acteur/actrice aller tijden!
:evil: Wie is de slechtste acteur/actrice aller tijden! :evil:
Wie hoeft zijn kop nooit meer te laten zien in een film!!!!!!
graag zou ik dit eens willen weten!
Wie hoeft zijn kop nooit meer te laten zien in een film!!!!!!
graag zou ik dit eens willen weten!
persoonlijk vind ik niet dat je zoiets over iemand kan/mag zeggen....
iedereen kan acteren... de een beter dan de ander en sommigen hebben hun beroep ervan gemaakt....
en sommige regiseurs maken wel eens de fout door iemand te kiezen die in hun ogen goed is maar volgens een groot publiek erg slecht is....
er is dus niet zoiets als een "slechtste" en "beste" want iedereen heeft wel z'n betere kanten.. zo zijn er acteurs die soms een rol krijgen wat ze eigenlijk niet kunnen (een actieheld die opeens een heel romantische rol krijgt..) dat is een voorbeeld van slechte keuze....... maar daarom zijn die acteurs nog niet "slecht"
iedereen kan acteren... de een beter dan de ander en sommigen hebben hun beroep ervan gemaakt....
en sommige regiseurs maken wel eens de fout door iemand te kiezen die in hun ogen goed is maar volgens een groot publiek erg slecht is....
er is dus niet zoiets als een "slechtste" en "beste" want iedereen heeft wel z'n betere kanten.. zo zijn er acteurs die soms een rol krijgen wat ze eigenlijk niet kunnen (een actieheld die opeens een heel romantische rol krijgt..) dat is een voorbeeld van slechte keuze....... maar daarom zijn die acteurs nog niet "slecht"
reactie cw en malaika

Iedereen heeft wel een acteur/actrice die hij of zij zo slecht vindt dat als men deze acteur/actrice ziet in b.v. de videotheek, je liever een andere videoband pakt!
Ongeacht in welke rol hij of zij speelt!!!!!

-
- Figurant
Re: slecht acteren
nou, probeer jij maar 's zoveel sex te hebben in 1,5 uur! Da's een kunst hoorde anomalie schreef: Maar om (nog) dichter bij huis te blijven: wie heeft ooit beweerd dat Sylvia Kristel iets (op het witte doek) presteert?????
Re: slecht acteren
nou ik heb er een gevonden!de anomalie schreef: wie heeft ooit beweerd dat Sylvia Kristel iets (op het witte doek) presteert?????
http://home.findall.de/sylvia_kristel/liste.htm
slechtste acteur
je hebt slecht acteurs en slechtere acteurs idem met goede acteurs....
het gaat erom dat voordat een film gemaakt wordt een scene soms wel 50 keer geschoten wordt..... de regisseur pakt naar zijn mening de beste gespeelde scene en dat krijgen wij te zien, volgens mij heeft dus elke acteur goede en slechte "momenten".
het gaat erom dat voordat een film gemaakt wordt een scene soms wel 50 keer geschoten wordt..... de regisseur pakt naar zijn mening de beste gespeelde scene en dat krijgen wij te zien, volgens mij heeft dus elke acteur goede en slechte "momenten".