Wie wordt de volgende Al Pacino of Robert de Niro?

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 01 apr 2010 08:45

roobin_22 schreef:Mag ik toevoegen dat de vraag eigenlijk moet zijn: wie is de opvolger van De Niro, Pacino en Willis? Ik wilde Bruce namelijk noemen, maar hij is niet de opvolger: hij komt uit dezelfde tijd, maakt evenveel films, produceert films en is even veelzijdig. Hij hoort wat mij betreft gewoon bij de genoemde twee.
Willis veelzijdig...

...

Moving on.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 01 apr 2010 13:39

Haha, ja idd..Bovendien komt hij niet uit dezelfde tijd (iets wat niet echt belangrijk is maar toch..15 jaar jonger).

Zat even te kijken bij de Acteurs top 100 hier. Al Pacino en Robert DeNiro die zonder enige concurrentie 1e en 2e zijn geworden. Bruce Willis werd 70e.

Niet dat we jouw keuze nu helemaal afkraken, het is juist leuk dat je meedenkt, maar Willis zou nou niet mijn keus zijn dan.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 apr 2010 13:39

Haha ja hoor. Noem is een niet actiefilm waar hij ontzettend goed is, verder dan Unbreakable en misschien The Sixth Sense kom ik niet. Mwa in 12 Monkeys was hij ook niet verkeerd.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 01 apr 2010 13:41

Hudson Hawk :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 apr 2010 13:43

Sha schreef:Hudson Hawk :)
Helaas nog niet gezien.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 01 apr 2010 13:48

Niet? Zonde hoor... heb die film al zo vaak gezien...en elke keer als hij op tv is en ik zap er toevallig overheen dan blijf ik weer hangen :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 apr 2010 13:49

Staat bij deze op mijn 'to see' lijstje. :T

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re:

Bericht door Remon » 25 aug 2010 20:12

Remon schreef:Misschien dat hij nu nog niet die waardering krijgt, maar ik denk dat over enkele jaren, misschien wel tientallen jaren, we heel wat anders tegen Leonardo DiCaprio aankijken. Timmert hard aan de weg op dit moment.
Inmiddels Shutter Island en Inception gezien, en dat wordt het allemaal wel heel erg duidelijk... :)

Rem
Regisseur
Regisseur

Re: Wie wordt de volgende Al Pacino of Robert de Niro?

Bericht door Rem » 25 aug 2010 20:55

Moet Shutter Island nog zien, maar verder vind ik hem ook erg goed de laatste jaren. Body of Lies en Inception heb ik gezien. Hij wordt steeds beter.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 25 aug 2010 21:02

Hij was al geniaal in Eating Gilbert Grape waar hij dan ook een oscarnominatie voor gehad heeft. Maar de laatste tijd maakt hij inderdaad ook best aardige filmpjes. :Y

Brosnan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Brosnan » 13 feb 2012 20:45

Ik zat even wat oude topics door te lezen en vond dit wel een leuke.

Namen die mij nu te binnen schieten:

Ryan Gosling
Pas 31 jaar en toch al ruim 15 jaar acteer ervaring. Heeft de looks en de uitstraling.
Lijkt in 2011 zijn definitieve doorbraak te maken gemaakt in films als Drive, Ides Of March en Crazy, Stupid, Love.
Eind 2012 komt The Gangster Squad uit, met o.a. Sean Penn, Nick Nolte en Josh Brolin.

Jeremy Renner
41 jaar. Speelde in The Hurt Locker (2008), The Town (2010), Mission Impossible 4 (2011) en binnenkort in The Bourne Legacy (2012).

En al eerder genoemd in dit topic:

Leonardo DiCaprio
37 jaar. In Titanic vonden veel mensen hem nog een softie, daarna werden zijn rollen eigenlijk steeds beter. Speelde onder andere in: Gangs Of New York (2002), Catch Me If You Can (2002), The Aviator (2004), The Departed (2006), Blood Diamond (2006), Body Of Lies (2008), Shutter Island (2010), Inception (2010), J. Edgar (2011) en binnenkort natuurlijk in Django Unchained (2012).

Ook ben ik erg enthousiast over acteurs als Ewan McGregor en Eric Bana, echter lijken die de laatste jaren een beetje stil te staan in hun "ontwikkeling". Wat denken jullie?

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 13 feb 2012 21:07

Ha, Gosling en Renner noemde ik net van de week in een ander topic als de talenten van dit moment. Samen met Hardy overigens. Jammer dat Jeremy Renner pas op zo'n late leeftijd echt is doorgebroken. Ook vind ik hem (op dit moment) nog niet veelzijdig genoeg. Ryan Gosling moet daarentegen niet teveel de 'pretty boy' gaan spelen, maar ook serieuze dramarollen aannemen om zich de nieuwe Pacino/DeNiro te noemen.

Zoals ik al eerder zei is voor mij Leonardo DiCaprio de troonopvolger. Eric Bana is goed, maar ik wacht eigenlijk nog steeds een beetje op zijn échte grote doorbraak. Zelfde geldt overigens voor Joaquin Phoenix. Ewan McGregor ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.

Andere naam die me nu te binnen schiet is Daniel Day-Lewis. Speelt niet vaak in een film, maar als hij het doet levert hij wel een topprestatie af: There Will Be Blood, Gangs Of New York, In The Name Of The Father...

Brosnan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Brosnan » 13 feb 2012 21:22

Remon schreef:Ryan Gosling moet daarentegen niet teveel de 'pretty boy' gaan spelen, maar ook serieuze dramarollen aannemen om zich de nieuwe Pacino/DeNiro te noemen.
Daarom ben ik erg benieuwd naar The Gangster Squad, who knows...
Remon schreef:Zelfde geldt overigens voor Joaquin Phoenix.
Verrassende keuze. Die was toch gestopt acteren? Wel een goede acteur trouwens.
Remon schreef:Andere naam die me nu te binnen schiet is Daniel Day-Lewis. Speelt niet vaak in een film, maar als hij het doet levert hij wel een topprestatie af: There Will Be Blood, Gangs Of New York, In The Name Of The Father...
Geweldige acteur, al is hij met 54 jaar natuurlijk niet echt een "talentje" meer... :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 13 feb 2012 21:33

Joaquin Phoenix heeft, gelukkig, weer gezegd dat hij gaat acteren. Heeft ook al 3 films in z'n agenda staan: Lowlife (met Marion Cotillard en Jeremy Renner), de nieuwe Spike Jonze film en The Master, een film waar ik erg veel van verwacht.

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 13 feb 2012 21:58

Remon schreef:Ryan Gosling moet daarentegen niet teveel de 'pretty boy' gaan spelen, maar ook serieuze dramarollen aannemen om zich de nieuwe Pacino/DeNiro te noemen.
Hij heeft op het gebied van serieuze dramarollen juist al zeer goede keuzes gemaakt door juist ook voor kleine onafhankelijke films te kiezen als The Believer, Lars and the real girl en natuurlijk Half Nelson.

Jeremy Renner lijkt zich juist te veel te beperken in het actie-thriller genre.

James Franco en Joseph Gordon-Levitt behoren wat mij betreft ook tot de grotere talenten van dit moment.

Plaats reactie