Hoofdrolspelers zijn Kate Winslet en Jhonny Depp en de Bijrollen zijn voor Julie Christie en Dustin Hoffman!

Depp is bijna altijd goed. Winslet is soms top (Eternal Sunshine), soms wat minder (Titanic). Met de cast zit het in ieder geval goedXGH schreef:Ik ben ervan overtuigd dat het een goede film is, aangezien kate Winsle erin zit, en de rest van de acteurs zijn ook goed, een van de besten, maar de Casting wil ik weten:P
Vind je Hoffman NIET goed in Rain Man?gollum36 schreef:Depp is soms geweldig (Edward Scissorhands), soms gewoon goed (POTC), Winslet daarintegen vind ik soms heel erg goed (Eternal Sunshine, Heavenly Creatures) soms zeer matig (Titanic, Enigma, Sense and Sensibility). Dustin Hofmann vind ik gewoon goed (behalve in Rain Man
) Het verhaal zit in ieder geval goed... (maar het kan ook te sentimenteel worden...)
Ja goed, maar voor een leek op het gebied van austisme (zoals ik), kwam het toch behoorlijk 'echt' over (niet als een karikatuur voor mijn gevoel).Colonel_Kurz schreef:Omdat hij daarin een karikatuur van autisme schept door van alle soorten en vormen van autisme wat kenmerken bij elkaar te gooien en dat als de autist te presenteren. Als autist vindt Gollum36 dat niet leuk om te zien. Toch?Jacco schreef:Vind je Hoffman NIET goed in Rain Man?
Waarom?
Off-topic: mee eens, ik heb een autistisch broertje en telkens als ik dat aan iemand vertel die verder niet bekend is met het fenomeen autisme (behalve dan uit Rainman) denk die dat ik een wereldvreemd broertje heb. Dat is dus niet zo.Colonel_Kurz schreef:Omdat hij daarin een karikatuur van autisme schept door van alle soorten en vormen van autisme wat kenmerken bij elkaar te gooien en dat als de autist te presenteren.
Mensen, doe eerst eens wat research...Eva-filmfan schreef: On-topic: Klinkt als een goede cast, maar zit Hoffman nou niet voor de tweede keer in een Peter Pan film te spelen?
IMDb schreef:The movie details the experiences of 'Peter Pan' author J.M. Barrie, which lead him to write the children's classic
Het is misschien allemaal een groot karikatuur van autisme, maar dat is vast niet de bedoeling.Jacco schreef:Ja goed, maar voor een leek op het gebied van austisme (zoals ik), kwam het toch behoorlijk 'echt' over (niet als een karikatuur voor mijn gevoel).Colonel_Kurz schreef:Omdat hij daarin een karikatuur van autisme schept door van alle soorten en vormen van autisme wat kenmerken bij elkaar te gooien en dat als de autist te presenteren. Als autist vindt Gollum36 dat niet leuk om te zien. Toch?Jacco schreef:Vind je Hoffman NIET goed in Rain Man?
Waarom?
Ik weet waar de film over gaat hoor, maar Peter Pan is toch een thema. (lees een thema, niet het thema.) Of heb ik die trailer nu verkeerd begrepen en gaat Barrie een ander boek schrijven ineens?Lumière schreef:Mensen, doe eerst eens wat research...Eva-filmfan schreef: On-topic: Klinkt als een goede cast, maar zit Hoffman nou niet voor de tweede keer in een Peter Pan film te spelen?
Plottwist!Eva-filmfan schreef:Ik weet waar de film over gaat hoor, maar Peter Pan is toch een thema. (lees een thema, niet het thema.) Of heb ik die trailer nu verkeerd begrepen en gaat Barrie een ander boek schrijven ineens?Lumière schreef:Mensen, doe eerst eens wat research...Eva-filmfan schreef: On-topic: Klinkt als een goede cast, maar zit Hoffman nou niet voor de tweede keer in een Peter Pan film te spelen?