Cast van Finding Neverland

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
XGH
Hoofdrol
Hoofdrol

Cast van Finding Neverland

Bericht door XGH » 07 nov 2004 15:56

Ik vroeg me af wat jullie van de Casting van Finding Neverland vinden?

Hoofdrolspelers zijn Kate Winslet en Jhonny Depp en de Bijrollen zijn voor Julie Christie en Dustin Hoffman! :T

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 07 nov 2004 16:00

ik ben vooral benieuwd naar de film. IMDb cijfer is erg hoog...

XGH
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door XGH » 07 nov 2004 16:03

Ik ben ervan overtuigd dat het een goede film is, aangezien kate Winsle erin zit, en de rest van de acteurs zijn ook goed, een van de besten, maar de Casting wil ik weten:P

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 07 nov 2004 20:52

XGH schreef:Ik ben ervan overtuigd dat het een goede film is, aangezien kate Winsle erin zit, en de rest van de acteurs zijn ook goed, een van de besten, maar de Casting wil ik weten:P
Depp is bijna altijd goed. Winslet is soms top (Eternal Sunshine), soms wat minder (Titanic). Met de cast zit het in ieder geval goed :T

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 08 nov 2004 16:30

Depp is soms geweldig (Edward Scissorhands), soms gewoon goed (POTC), Winslet daarintegen vind ik soms heel erg goed (Eternal Sunshine, Heavenly Creatures) soms zeer matig (Titanic :O, Enigma, Sense and Sensibility). Dustin Hofmann vind ik gewoon goed (behalve in Rain Man }:) Het verhaal zit in ieder geval goed... (maar het kan ook te sentimenteel worden...)

Jacco
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jacco » 08 nov 2004 16:45

gollum36 schreef:Depp is soms geweldig (Edward Scissorhands), soms gewoon goed (POTC), Winslet daarintegen vind ik soms heel erg goed (Eternal Sunshine, Heavenly Creatures) soms zeer matig (Titanic :O, Enigma, Sense and Sensibility). Dustin Hofmann vind ik gewoon goed (behalve in Rain Man }:) Het verhaal zit in ieder geval goed... (maar het kan ook te sentimenteel worden...)
Vind je Hoffman NIET goed in Rain Man?
Waarom?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 08 nov 2004 16:53

Jacco schreef:Vind je Hoffman NIET goed in Rain Man?
Waarom?
Omdat hij daarin een karikatuur van autisme schept door van alle soorten en vormen van autisme wat kenmerken bij elkaar te gooien en dat als de autist te presenteren. Als autist vindt Gollum36 dat niet leuk om te zien. Toch?

Jacco
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jacco » 08 nov 2004 17:22

Colonel_Kurz schreef:
Waarom?
Omdat hij daarin een karikatuur van autisme schept door van alle soorten en vormen van autisme wat kenmerken bij elkaar te gooien en dat als de autist te presenteren. Als autist vindt Gollum36 dat niet leuk om te zien. Toch?
Ja goed, maar voor een leek op het gebied van austisme (zoals ik), kwam het toch behoorlijk 'echt' over (niet als een karikatuur voor mijn gevoel).

Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Eva-filmfan » 08 nov 2004 17:33

Colonel_Kurz schreef:Omdat hij daarin een karikatuur van autisme schept door van alle soorten en vormen van autisme wat kenmerken bij elkaar te gooien en dat als de autist te presenteren.
Off-topic: mee eens, ik heb een autistisch broertje en telkens als ik dat aan iemand vertel die verder niet bekend is met het fenomeen autisme (behalve dan uit Rainman) denk die dat ik een wereldvreemd broertje heb. Dat is dus niet zo.

On-topic: Klinkt als een goede cast, maar zit Hoffman nou niet voor de tweede keer in een Peter Pan film te spelen?

XGH
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door XGH » 09 nov 2004 14:53

Hahaha, Ik dacht juist dat iedereen haar in Titanic goed vond, nou ja ik iig wel, ik vind het haar beste rol, maar ze is ook echt super gewoon goed in Life of David Gale,Eternal Sunshine,Sense And Sensibility!, gewoon TOP! :D

Jhonny is goed, en de rest ook, behalve Julie Christie, want ik heb haar nooit echt gezien, nooit een film gezien, alleen een scene in Troy, verder niks! :P :oops:

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 09 nov 2004 17:21

Eva-filmfan schreef: On-topic: Klinkt als een goede cast, maar zit Hoffman nou niet voor de tweede keer in een Peter Pan film te spelen?
Mensen, doe eerst eens wat research...
IMDb schreef:The movie details the experiences of 'Peter Pan' author J.M. Barrie, which lead him to write the children's classic

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 09 nov 2004 17:24

Jacco schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Waarom?
Ja goed, maar voor een leek op het gebied van austisme (zoals ik), kwam het toch behoorlijk 'echt' over (niet als een karikatuur voor mijn gevoel).
Het is misschien allemaal een groot karikatuur van autisme, maar dat is vast niet de bedoeling.
Hoffman acteert daar naar mijn mening geweldig. Hij kwam op mij behoorlijk geloofwaardig over, maar ik kan begrijpen dat gollum36 vindt van niet...

Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Eva-filmfan » 09 nov 2004 18:05

Lumière schreef:
Eva-filmfan schreef: On-topic: Klinkt als een goede cast, maar zit Hoffman nou niet voor de tweede keer in een Peter Pan film te spelen?
Ik weet waar de film over gaat hoor, maar Peter Pan is toch een thema. (lees een thema, niet het thema.) Of heb ik die trailer nu verkeerd begrepen en gaat Barrie een ander boek schrijven ineens?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 09 nov 2004 18:07

Eva-filmfan schreef:
Lumière schreef:
Ik weet waar de film over gaat hoor, maar Peter Pan is toch een thema. (lees een thema, niet het thema.) Of heb ik die trailer nu verkeerd begrepen en gaat Barrie een ander boek schrijven ineens?
Plottwist! :lol:

Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Eva-filmfan » 09 nov 2004 18:09

Colonel_Kurz schreef:Plottwist! :lol:
:D

Plaats reactie