Beste rol Al Pacino
- Rolo Tomasi
- Hoofdrol
- Contacteer:
Ik heb pasgeleden 'Angels in America' gehuurd. Wat een mooie film met wederom een geweldige acteerprestatie van big Al!! Het is een miniserie van bijna 6uur dat is gemaakt in 2003. Je zou het niet denken maar, er zit veel humor in de film. Zeker het kijken waard.. let vooral op de dubbelrollen in de film. 

Deze serie is pasgeleden nog uitgezonden op Nederland 3, inderdaad een bijzonder mooie en knap geacteerde serie over het Amerika rond de eeuwsseling. Wederom een uitzonderlijke HBO-productie.oT schreef:Ik heb pasgeleden 'Angels in America' gehuurd. Wat een mooie film met wederom een geweldige acteerprestatie van big Al!! Het is een miniserie van bijna 6uur dat is gemaakt in 2003. Je zou het niet denken maar, er zit veel humor in de film. Zeker het kijken waard.. let vooral op de dubbelrollen in de film.
- Rolo Tomasi
- Hoofdrol
- Contacteer:
Even een correctie, sorry kan het niet laten............niet rond de eeuwwisseling, maar halferwege de jaren 80(de Reagan tijdperk).JB schreef:Deze serie is pasgeleden nog uitgezonden op Nederland 3, inderdaad een bijzonder mooie en knap geacteerde serie over het Amerika rond de eeuwsseling. Wederom een uitzonderlijke HBO-productie.oT schreef:Ik heb pasgeleden 'Angels in America' gehuurd. Wat een mooie film met wederom een geweldige acteerprestatie van big Al!! Het is een miniserie van bijna 6uur dat is gemaakt in 2003. Je zou het niet denken maar, er zit veel humor in de film. Zeker het kijken waard.. let vooral op de dubbelrollen in de film.
En het is inderdaad geen film maar een mini-serie.
Sorry.............ik wil niemand tegen de schenen schoppen, ik moest 't alleen ff kwijt.
Nee je hebt helemaal gelijk, er was steeds een referentie aan het naderende milleniumeinde om een fin-de-siecle-gevoel aan het verhaal mee te geven en de profetieën plaats te geven.Rolo Tomasi schreef:Even een correctie, sorry kan het niet laten............niet rond de eeuwwisseling, maar halferwege de jaren 80(de Reagan tijdperk).JB schreef:Deze serie is pasgeleden nog uitgezonden op Nederland 3, inderdaad een bijzonder mooie en knap geacteerde serie over het Amerika rond de eeuwsseling. Wederom een uitzonderlijke HBO-productie.oT schreef:Ik heb pasgeleden 'Angels in America' gehuurd. Wat een mooie film met wederom een geweldige acteerprestatie van big Al!! Het is een miniserie van bijna 6uur dat is gemaakt in 2003. Je zou het niet denken maar, er zit veel humor in de film. Zeker het kijken waard.. let vooral op de dubbelrollen in de film.
Sorry.............ik wil niemand tegen de schenen schoppen, ik moest 't alleen ff kwijt.
Als je goed leest, dan zie je dat ik mijzelf ook corrigeerRolo Tomasi schreef:JB schreef:Deze serie is pasgeleden nog uitgezonden op Nederland 3, inderdaad een bijzonder mooie en knap geacteerde serie over het Amerika rond de eeuwsseling. Wederom een uitzonderlijke HBO-productie.oT schreef:Ik heb pasgeleden 'Angels in America' gehuurd. Wat een mooie film met wederom een geweldige acteerprestatie van big Al!! Het is een miniserie van bijna 6uur dat is gemaakt in 2003. Je zou het niet denken maar, er zit veel humor in de film. Zeker het kijken waard.. let vooral op de dubbelrollen in de film.

Maar omdat ik het in één keer achter elkaar heb gekeken (wat ik achteraf gezien niet had moeten doen omdat ik om 01:00 uur ben begonnen met kijken

- Rolo Tomasi
- Hoofdrol
- Contacteer:
ok.oT schreef:Als je goed leest, dan zie je dat ik mijzelf ook corrigeerRolo Tomasi schreef:JB schreef: Deze serie is pasgeleden nog uitgezonden op Nederland 3, inderdaad een bijzonder mooie en knap geacteerde serie over het Amerika rond de eeuwsseling. Wederom een uitzonderlijke HBO-productie.
En het is inderdaad geen film maar een mini-serie.![]()
Maar omdat ik het in één keer achter elkaar heb gekeken (wat ik achteraf gezien niet had moeten doen omdat ik om 01:00 uur ben begonnen met kijken), was het naar mijn gevoel meer een film van 5,5uur ipv een serie. Maar het is eigenlijk inderdaad een miniserie, dat wel
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik zal dan ook maar even m'n mening geven over Al Pacino....
Ik vind Al Pacino naar mate hij ouder wordt steeds beter acteren. Hij is al goed in oudjes als Godfather 1 en 2, Scarface en ....and justice for all, maar in de jaren negentig en daarna is hij werkelijk fenomenaal in films als Glenngarry Glenross, Looking for Richard, Donnie Brasco, The insider en Insomnia, en volgens mij wordt hij alleen maar beter. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Niro, die toch een beetje aan het aftakelen is.
Ik vind Al Pacino naar mate hij ouder wordt steeds beter acteren. Hij is al goed in oudjes als Godfather 1 en 2, Scarface en ....and justice for all, maar in de jaren negentig en daarna is hij werkelijk fenomenaal in films als Glenngarry Glenross, Looking for Richard, Donnie Brasco, The insider en Insomnia, en volgens mij wordt hij alleen maar beter. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Niro, die toch een beetje aan het aftakelen is.
Al pacina is echt veruit mijn favoreie acteur. Hieronder mijn lijstje
Godfather
Scarface
Scent of a woman
Dog day afternoon
Bobby deerfield
Devil's advocate
Heat
Donnie brasco
Sea of love
Serpico
De serie Angels in America (geniaal)
Teveel om op te noemen. Als Al in een film speelt is dat voor mij genoeg reden om die te gaan kijken. Hij gaat zo op in zijn rol dat je daardoor meteen met hem kan identificeren. Zijn klassieke eindspeech (scent of a woman,devils advocate,recruit,) zijn altijd om te smullen. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een acteur komt die ik vetter zal vinden dan al pacino.
Godfather
Scarface
Scent of a woman
Dog day afternoon
Bobby deerfield
Devil's advocate
Heat
Donnie brasco
Sea of love
Serpico
De serie Angels in America (geniaal)
Teveel om op te noemen. Als Al in een film speelt is dat voor mij genoeg reden om die te gaan kijken. Hij gaat zo op in zijn rol dat je daardoor meteen met hem kan identificeren. Zijn klassieke eindspeech (scent of a woman,devils advocate,recruit,) zijn altijd om te smullen. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een acteur komt die ik vetter zal vinden dan al pacino.

Eigenlijk helemaal mee eens. De nieuwste waarin ik hem heb gezien is de miniserie Angels in America. Dat heb ik ook eerder genoemd maar wil het nog een keer zeggen. Wat acteert hij meesterlijk in die serie!AngelEyes schreef:Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik zal dan ook maar even m'n mening geven over Al Pacino....

In Godfather part III zie je dat hij helemaal para word vlak voordat hij een inzinking krijgt. Je ziet hem wartaal uitspreken en helemaal raar doen. Zo is hij op een gegeven moment ook in Angels in America, maar dan een tikkeltje erger. Wat kan hij dat goed acteren zeg!