Lekkerste actrice

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
Daan
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Lekkerste actrice

Bericht door Daan » 11 apr 2003 19:38

Dit lijkt misschien iets teveel op een ander topic hier (beste actrice), maar ik ben wel benieuwd wat jullie nu echt de lekkerste vinden. Hoeft dus niet te kunnen acteren. Ben heel benieuwd.

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 11 apr 2003 19:50

Om er een paar te noemen:

Patricia Arquette in True Romance
Cybill Sheperd in Taxi Driver
Kirsten Dunst in The Virgin Suicides

Mmm... :P

Noudje
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Noudje » 12 apr 2003 01:15

Se7en schreef:Om er een paar te noemen:

Patricia Arquette in True Romance
Cybill Sheperd in Taxi Driver
Kirsten Dunst in The Virgin Suicides

Mmm... :P
Waarom post je de film er bij??

Volgens mij is bijvoorbeeld Kirsten Dunst echt in iedere film heerlijk!!!! :lol:

Zij is trouwens mijn nummer 1 op het gebied van lekkerste actrice.... :wink:

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 13 apr 2003 22:37

Ik bedoel ook echt hoe ze er in die film uitzagen. Kirsten Dunst in Spiderman was al een stuk minder naar mijn smaak :)

dgvdvelden
Bijrol
Bijrol

Bericht door dgvdvelden » 14 apr 2003 20:33

Elizabeth Hurley is wel een lekker mokkeltje vind ik

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 15 apr 2003 09:34

wat heeft DIT met film te maken????????????????????????????????

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 15 apr 2003 09:41

Ayse schreef:wat heeft DIT met film te maken????????????????????????????????
Niets, helemaal niets. Newbie's hè.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 15 apr 2003 09:42

Ayse schreef:wat heeft DIT met film te maken????????????????????????????????
Weinig, maar het gaat wel over cast & crew, wat je verder ook van het onderwerp vindt...

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 15 apr 2003 09:44

Ik vind dat als je zo nodig over zulke onderwerpen moet/ wil praten zijn er vast wel andere sites daarvoor te vinden!

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 15 apr 2003 09:50

Ayse schreef:Ik vind dat als je zo nodig over zulke onderwerpen moet/ wil praten zijn er vast wel andere sites daarvoor te vinden!
Ben ik met je eens; dit onderwerp zou ergens anders waarschijnlijk beter op z'n plaats zijn. Maar ik vind dat niet genoeg reden om het hier dan maar te sluiten. Dit is een forum, geen discussiegroep.

Busey
Bijrol
Bijrol

Bericht door Busey » 15 apr 2003 14:37

Alicia Silverstone, Melany Lindsey, Jennifer Tilly en ver daarboven ergens Kate Winslet.

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 15 apr 2003 18:39

Hallo, wat loopt iedereen hypocriet te doen? Alsof jullie niet kunnen genieten van een mooie actrice? (Misschien moet er dan ook "acteur" in de topictitel, al is het meerendeel op dit forum van het mannelijke geslacht). Minder serieuze topics over films moeten ook kunnen, en als het je niet bevalt dan lees je hem toch lekker niet?
Colonel_Kurz schreef:Niets, helemaal niets. Newbie's hè.
En Colonel_Kurz, beetje sneu om hard newbie's te gaan roepen als je zelf nog niet eens 4 maanden geregistreerd bent, of niet soms?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 15 apr 2003 19:17

Se7en schreef:Hallo, wat loopt iedereen hypocriet te doen? Alsof jullie niet kunnen genieten van een mooie actrice? (Misschien moet er dan ook "acteur" in de topictitel, al is het meerendeel op dit forum van het mannelijke geslacht). Minder serieuze topics over films moeten ook kunnen, en als het je niet bevalt dan lees je hem toch lekker niet?
Colonel_Kurz schreef:Niets, helemaal niets. Newbie's hè.
En Colonel_Kurz, beetje sneu om hard newbie's te gaan roepen als je zelf nog niet eens 4 maanden geregistreerd bent, of niet soms?
Look who's talking.
Maar het gaat erom dat ik niet antwoord uit respect voor Ayse en anderen, ongeacht mijn eigen mening over het onderwerp. Ik dacht, dat is beledigend voor hen, en ik wil hen niet beledigen. En had ik gelijk of niet?

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 15 apr 2003 19:27

Colonel_Kurz schreef:Look who's talking.
Hoor je mij 'newbies' roepen dan?
Colonel_Kurz schreef:Maar het gaat erom dat ik niet antwoord uit respect voor Ayse en anderen, ongeacht mijn eigen mening over het onderwerp. Ik dacht, dat is beledigend voor hen, en ik wil hen niet beledigen. En had ik gelijk of niet?
Ik denk niet dat dit onderwerp beledigend is. Een beetje plat misschien, maar dat is alles. Zou jij geshockeerd zijn door een onderwerp "Wie is lekkerder; Brad Pitt of George Clooney?" Ik zie het probleem niet zo. En als Ayse dat wel heeft hoeft ze dit topic niet te lezen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 15 apr 2003 19:30

Se7en schreef:
Colonel_Kurz schreef:Look who's talking.
Hoor je mij 'newbies' roepen dan?
Colonel_Kurz schreef:Maar het gaat erom dat ik niet antwoord uit respect voor Ayse en anderen, ongeacht mijn eigen mening over het onderwerp. Ik dacht, dat is beledigend voor hen, en ik wil hen niet beledigen. En had ik gelijk of niet?
Ik denk niet dat dit onderwerp beledigend is. Een beetje plat misschien, maar dat is alles. Zou jij geshockeerd zijn door een onderwerp "Wie is lekkerder; Brad Pitt of George Clooney?" Ik zie het probleem niet zo. En als Ayse dat wel heeft hoeft ze dit topic niet te lezen.
You're absolutely right. Maar het is wat ingewikkelder dan dat, heeft vooral te maken met de rol en het beeld van de vrouw en de man in de maatschappij, en dan sleep je nogal wat geschiedenis mee.
Maar verder ga ik Ayse niet verdedigen op basis van mijn veronderstellingen, ze mag haar eigen zaak en argumentatie presenteren.

Plaats reactie