Niks mis mee dat je dit zegt, ik val ook absoluut niet op mannen maar ik kan wel over het één en ander zeggen dat ze er goed of zelfs sexy uitzien. Het is juist zo bekrompen om het in me houden en te denken dat men anders gaat denken dat ik homo ben ofzo..jacq schreef:Maar ik val echt niet op vrouwen maar zij is absoluut niet lelijk, en heeft een goede uitstraling.
Lekkerste actrice
dat was een reactie van mij op een reactie van iemand anders,maar die had zijn reactie al aangepast.oT schreef:Zeg het maar emperor ..niet zo verlegen doen, wie vind jij het lekkerst!emperor schreef:..laat maar.![]()
Om op je vraag terug te komen:
Dit is wel een van de favorieten..

Laatst gewijzigd door emperor op 24 jan 2005 17:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vind sommige vrouwen ook best mooi...maar ik ben wel homo....oT schreef:Niks mis mee dat je dit zegt, ik val ook absoluut niet op mannen maar ik kan wel over het één en ander zeggen dat ze er goed of zelfs sexy uitzien. Het is juist zo bekrompen om het in me houden en te denken dat men anders gaat denken dat ik homo ben ofzo..jacq schreef:Maar ik val echt niet op vrouwen maar zij is absoluut niet lelijk, en heeft een goede uitstraling.
oT schreef:Niks mis mee dat je dit zegt, ik val ook absoluut niet op mannen maar ik kan wel over het één en ander zeggen dat ze er goed of zelfs sexy uitzien. Het is juist zo bekrompen om het in me houden en te denken dat men anders gaat denken dat ik homo ben ofzo..jacq schreef:Maar ik val echt niet op vrouwen maar zij is absoluut niet lelijk, en heeft een goede uitstraling.

Ik vind haar prachtig in The Fifth Elementemperor schreef:dat was een reactie van mij op een reactie van iemand anders,maar die had zijn reactie al aangepast.oT schreef:Zeg het maar emperor ..niet zo verlegen doen, wie vind jij het lekkerst!emperor schreef:..laat maar.![]()
Om op je vraag terug te komen:
Dit is wel een van de favorieten..![]()

-
- Figurant
Debra messing
Debra messing is de aller lekkerste 

Inderdaad, wonderschone meid..ook één van de redenen dat ik naar 24 kijk..flip-flop schreef:doe mij elisha cuthbert maar

Ik zag een voorstukje van Girl Next Door..daarin zag ze er prachtig uit..vooral als haar haren nat zijn..

EDIT: foto is al eerder gepost, maar hij blijft mooi:

Ik weet niet wat dat is, maar ik vind een mooie vrouw met nat (hoofd)haar nog aantrekkelijker worden..