Steven Seagal fanclub

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
Webjoker
Filmster
Filmster

Steven Seagal fanclub

Bericht door Webjoker » 30 okt 2005 14:16

Daar is hij dan eindelijk: het filmtotaal fanclub gedeelte van Steven Seagal.

Afbeelding

Op een echte filmsite kan natuurlijk niet een gedeelte ontbreken welk als eerbetoon aan Steven Seagal is gericht. Deze rasacteur kan niet ontbreken!

Ok, bovenstaand stukje kan met een korreltje / kilotje zout genomen worden maar ik wel degelijk een groot fan van de man. Al velen malen heb ik bij de films die op televisie waren of in het forum verdedigd waarom ik de man zo fantastisch vind.

Het feit dat hij niet vecht maar mensen in elkaar trapt vind ik prachtig. Bij een gevecht is er altijd sprake van dat je wat tikken krijgt en wat tikken uitdeelt. Steven moet op een ochtend wakker geworden zijn en besloten hebben dat hij dat anders gaat doen. Zijn missie: acteur worden die geen klappen krijgt. En dat is gelukt; klappen krijgt hij nauwelijks; uitdelen doet hij des te meer.

Niemand is veilig, vooral als je in een restaurant met mooie ronde tafeltjes zit of aan een bar met van die karakteristieke barkrukken en hij komt binnen lopen zou je eigenlijk moeten maken dat je weg bent want zodra hij iemand heeft gevonden waar hij het mee oneens is dan vliegtn binnen de kortste keren het meubilair door de toko.

Enorm dom is het ook om één van je vrienden te helpen die met hem in de clinch ligt. Beleefd als je bent wacht je op je beurd natuurlijk om die biljart keu op zijn hoofd kapot te slaan maar al snel zal je wakker worden met die zelfde keu op een plaats waar je dat liever niet hebt.

Al zijn films gaan ongeveer als volgt en je kan deze tekst dan ook als spoiler zien voor al zijn films:

Steven is een politieagent (politie kan je hier ruim opvatten: DEA, FBI, Narcotica, verkeersbrigadier et cetera kan ook voor komen) die iets heel onrechtvaardigs meemaakt. Vaak is de slechterik niet aan te pakken of doet de gevestigde orde niet genoeg. Als Steven zelf langs gaat bij de man en een beetje bonje trapt wordt hij ontslagen omdat dat niet de bedoeling is bij de instelling waar hij werkte.

In plaats van bij de pakken neer te zitten en de wereld te haten slaat Steven een andere weg in. Waar anderen gaan mopperen zo niet Steven, niet mijn held Steven Seagal. Steven wordt nog bozer en besluit at het recht moet zege vieren. Hij pakt de rotzooi dan ook zelf aan door terug te vechten tegen het onrecht en slaat iedereen en alles kort en klein.

Een heel verhaal maar laat je niet afschrikken; de filsm van Steven Seagal liggen niet zwaar op de maag. Verwacht geen zwaar moraal of diepzinnige dialogen maar wel rake one-liners en mooie aktie, ontploffingen (vaak op plekken waar ook vuurwerk wordt bewaard want er zijn altijd vuurpijlen die uit het vuur komen) en gebroken neuzen. Het laatste kan de man overigens sneller doen gebeuren dan het licht je oog kan bereiken.

Dat was mijn ode aan de man die ook een prachtige site heeft waar je onder andere drankjes kan bestellen die je net zo sterk maken als hij zelf.

Officiële site: http://www.stevenseagal.com
Officiële fanclub: http://www.stevenseagal.com/fanclub/
Officiële drankjes: http://www.stevenseagal.com/store/page2.html

IMDB: http://www.imdb.com/name/nm0000219/
Laatst gewijzigd door Webjoker op 18 jan 2006 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 okt 2005 14:20

Jij hebt duidelijk een stukje FT-folklore gemist...
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Steven Seagal = De Lemming.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 30 okt 2005 17:16

Steven Seagal toont ook nog wel is genade hoor, elke film wel 1 keer.
Als er 50 man voor hem slaan dan schopt hij er 49 neer en tegen de 50ste zegt hij: You want some to, waarna de slechterik bang wegrent en Steven m maar laat ontsnappen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 okt 2005 17:24

Hoe dan ook: dit past eigenlijk beter in Cast & Crew.

Frenkel
Filmster
Filmster
Contacteer:

Re: Steven Seagal fanclub

Bericht door Frenkel » 30 okt 2005 17:29

Webjoker schreef: de filsm van Steven Seagal liggen niet zwaar op de maag. Verwacht geen zwaar moraal of diepzinnige dialogen
Zijn films bevatten wel vaak wijsheden van Seagal. :Y

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 31 okt 2005 10:23

Hulde voor dit topic! Als fan van een andere schromelijk ondergewaardeerde actiester betuig ik mijn steun aan Webjoker:

Hoera voor Steven Seagal, de man-lemming die iedereen aan gort slaat!
Afbeelding
_O_

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 31 okt 2005 10:54

Oh ja, die gast met die baret die in het begin altijd als een engel over wilt komen door oude vrouwtjes te helpen. Als je dan aan het begin van een film nou eenmaal weet dat hij een engel is en continu door gespuis genoodzaakt wordt zijn opgedane vechtkunst toch te gebruiken, heb je echt zoiets van, moet dat nou?

Als kok in eenonderzeeër waar honderden mariniers een kaping niet kunnen verijdelen, daar komt de hij dan tot rescue. Als ik hem was, was ik de taart ingesprongen met Erika Eleniak! Conclusie; Steven is gay.

Volgens mij weet deze gast niet wat acteren is. Hij zou zo eens een broederlijke film met Richard Gere kunnen spelen, als Steven nou eens zijn haar niet zwart zou verfen of Richard zijn haar eens van een zwart kleurtje zou voorzien.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 31 okt 2005 11:02

ASHWIN102 schreef: Volgens mij weet deze gast niet wat acteren is. Hij zou zo eens een broederlijke film met Richard Gere kunnen spelen, als Steven nou eens zijn haar niet zwart zou verfen of Richard zijn haar eens van een zwart kleurtje zou voorzien.
Hij weet zelf ook echt wel dat hij geen goede acteur is, maar dat is voor zijn films niet nodig.
Net zo als Arnie, die is ook geen goede acteur, maar die maakt ook geweldige films!!!

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 31 okt 2005 11:03

"It doesn't work if the bad guys kill his mother's uncle's friend's neighbor's pet dog. You've got to make the stakes high."

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 31 okt 2005 11:12

_O_ Seagal is een geweldenaar! _O_

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 31 okt 2005 11:32

sickboy1984 schreef:Hij weet zelf ook echt wel dat hij geen goede acteur is, maar dat is voor zijn films niet nodig.
Net zo als Arnie, die is ook geen goede acteur, maar die maakt ook geweldige films!!!
:-?

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 31 okt 2005 11:37

ASHWIN102 schreef:
sickboy1984 schreef:Hij weet zelf ook echt wel dat hij geen goede acteur is, maar dat is voor zijn films niet nodig.
:-?
ja ook ja, ik vind een aantal van zijn films geweldig.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 31 okt 2005 11:53

sickboy1984 schreef:ja ook ja, ik vind een aantal van zijn films geweldig.
Ik vind dat je seagal niet eens met schwarzenegger mag vergelijken. schwarzie heeft zelfs eens een bad guy gespeeld, dat zie je seagal nooit doen. Daarnaast, ga jij maar terminator vergelijken met Belly of the beast. Juist, dat kan niet. :D

Afbeelding

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 31 okt 2005 11:58

ASHWIN102 schreef:
sickboy1984 schreef:ja ook ja, ik vind een aantal van zijn films geweldig.
Ik vind dat je seagal niet eens met schwarzenegger mag vergelijken. schwarzie heeft zelfs eens een bad guy gespeeld, dat zie je seagal nooit doen. Daarnaast, ga jij maar terminator vergelijken met Belly of the beast. Juist, dat kan niet. :D

Afbeelding
Ok Arnie heeft betere films gemaakt dan Steven, maar steven zijn slechtste film vergelijken met een van arnie´s beste is niet echt eerlijk he, vergelijk het dan met jingle all the way of zo.

Webjoker
Filmster
Filmster

Bericht door Webjoker » 31 okt 2005 12:02

Blij te zien dat er mensen op de zelfde golflngte als ik zitten. Ik ga vanmiddag nog maar eens naar de FRS denk ik. Dat is namelijk ook een voordeel van Steven Seagal; omdat niet iedereen zijn films begrijpt vindt niet iedereen ze leuk waardoor ze snel in de budgetbak komen; hulde aan de mensen die de films niet leuk vinden _O_

Plaats reactie