Welke acteurs kun je niet uitstaan?
Welke acteurs kun je niet uitstaan?
Welke acteurs (of actrices uiteraard) haat jij, maar zijn over het algemeen toch best aardige acteurs?
Ik heb het met Matt Damon en Ray Liotta (van Goodfellas). Ben benieuwd naar jullie keuzes!
Ik heb het met Matt Damon en Ray Liotta (van Goodfellas). Ben benieuwd naar jullie keuzes!
Laatst gewijzigd door robertos op 30 apr 2003 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke acteurs haat jij?
Chevy Chase is superdom in zijn rollen en daarom vind ik hem niet leuk niet echt haten overigens
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
mag ik gokken?Colonel_Kurz schreef:Ik kan persoonlijk Leonardo Dicaprio niet uitstaan, ik mijd 'm daarom ook altijd, waardoor ik volgensmij eigenlijk nog nooit een film met hem erin gezien heb. Dus waarom ik 'm niet kan uitstaan, kan ik niet precies zeggen.
net als ik bij J.Depp gewoon hetidee van een meisjes idool die er goed uit moet zien maar kwa stijle totaal niet naar onze smaak staat. Een argument: stickers van leonardo bijv.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
'T komt wel voort uit de Titanic-hype, ja. Maar misschien ligt het aan m'n omgeving (t.o.v. van sommige vrienden van mij ben ik nog heel mild).Maurice schreef:mag ik gokken?Colonel_Kurz schreef:Ik kan persoonlijk Leonardo Dicaprio niet uitstaan, ik mijd 'm daarom ook altijd, waardoor ik volgensmij eigenlijk nog nooit een film met hem erin gezien heb. Dus waarom ik 'm niet kan uitstaan, kan ik niet precies zeggen.
net als ik bij J.Depp gewoon hetidee van een meisjes idool die er goed uit moet zien maar kwa stijle totaal niet naar onze smaak staat. Een argument: stickers van leonardo bijv.
- Antoinette
- Bijrol
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik ben het met jullie eens, maar heb laatst een uitzondering op mijn principes (doe ik niet vlug) gemaakt en "The Beach" gekeken, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat het irriteerde dat DiCaprio erin speeldeMaurice schreef:mag ik gokken?Colonel_Kurz schreef:Ik kan persoonlijk Leonardo Dicaprio niet uitstaan, ik mijd 'm daarom ook altijd, waardoor ik volgensmij eigenlijk nog nooit een film met hem erin gezien heb. Dus waarom ik 'm niet kan uitstaan, kan ik niet precies zeggen.

Die jongen kan wel acteren, en dat is toch wel belangrijker, ook al is het dan een meisjes/homo-idool (no offense)

Jaja, Pierce Brosnan, die kerel is echt super irritantrobertos schreef:Nou nou... in Die Another Day schittert ze weer als een topactriceAntoinette schreef:Mag het ook een actrice zijn?? In dat geval kan ik echt Madonna niet uitstaan. Ze moet kappen om voor films te kiezen want ze kan totaal niet acteren..Dikke gaap bij al haar films.

Trouwens... wat denken jullie van Jackie Chan, ik vindt hem wel ok, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt