Welke acteurs kun je niet uitstaan?

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
robertos
Filmster
Filmster

Welke acteurs kun je niet uitstaan?

Bericht door robertos » 29 apr 2003 23:23

Welke acteurs (of actrices uiteraard) haat jij, maar zijn over het algemeen toch best aardige acteurs?

Ik heb het met Matt Damon en Ray Liotta (van Goodfellas). Ben benieuwd naar jullie keuzes!
Laatst gewijzigd door robertos op 30 apr 2003 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 30 apr 2003 08:23

hmm een beetje slecht om een acteur te 'haten' . Toch zo'n gevoel krijg ik a en toe bij Johny Depp, die stijle doet me echt helemaal niets,l (cry baby)

hello you
Figurant
Figurant

Welke acteurs haat jij?

Bericht door hello you » 30 apr 2003 09:23

Chevy Chase is superdom in zijn rollen en daarom vind ik hem niet leuk niet echt haten overigens

DENIZ
Bijrol
Bijrol

Bericht door DENIZ » 30 apr 2003 09:26

Steven Seagel, Val Kilmer en elke rapper die probeert te acteren (uitgezonderd van Eminem, want die was wel goed.)

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 30 apr 2003 09:28

sommige acteurs vind ik dom overkomen op het scherm, maar ik haat ze niet (haat is een beetje een groot woord)...

zoals: Dennis Rodham

robertos
Filmster
Filmster

Bericht door robertos » 30 apr 2003 09:49

'Haat' is inderdaad niet het juiste woord nu ik erover denk, 'niet uit kunnen staan' lijkt me beter.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 apr 2003 10:49

Ik kan persoonlijk Leonardo Dicaprio niet uitstaan, ik mijd 'm daarom ook altijd, waardoor ik volgensmij eigenlijk nog nooit een film met hem erin gezien heb. Dus waarom ik 'm niet kan uitstaan, kan ik niet precies zeggen. :}

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 30 apr 2003 11:33

Colonel_Kurz schreef:Ik kan persoonlijk Leonardo Dicaprio niet uitstaan, ik mijd 'm daarom ook altijd, waardoor ik volgensmij eigenlijk nog nooit een film met hem erin gezien heb. Dus waarom ik 'm niet kan uitstaan, kan ik niet precies zeggen. :}
mag ik gokken?
net als ik bij J.Depp gewoon hetidee van een meisjes idool die er goed uit moet zien maar kwa stijle totaal niet naar onze smaak staat. Een argument: stickers van leonardo bijv.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 apr 2003 14:39

Maurice schreef:
Colonel_Kurz schreef:Ik kan persoonlijk Leonardo Dicaprio niet uitstaan, ik mijd 'm daarom ook altijd, waardoor ik volgensmij eigenlijk nog nooit een film met hem erin gezien heb. Dus waarom ik 'm niet kan uitstaan, kan ik niet precies zeggen. :}
mag ik gokken?
net als ik bij J.Depp gewoon hetidee van een meisjes idool die er goed uit moet zien maar kwa stijle totaal niet naar onze smaak staat. Een argument: stickers van leonardo bijv.
'T komt wel voort uit de Titanic-hype, ja. Maar misschien ligt het aan m'n omgeving (t.o.v. van sommige vrienden van mij ben ik nog heel mild).

Antoinette
Bijrol
Bijrol

Bericht door Antoinette » 01 mei 2003 19:17

Mag het ook een actrice zijn?? In dat geval kan ik echt Madonna niet uitstaan. Ze moet kappen om voor films te kiezen want ze kan totaal niet acteren.. :O Dikke gaap bij al haar films. :Z

robertos
Filmster
Filmster

Bericht door robertos » 01 mei 2003 22:27

Antoinette schreef:Mag het ook een actrice zijn?? In dat geval kan ik echt Madonna niet uitstaan. Ze moet kappen om voor films te kiezen want ze kan totaal niet acteren.. :O Dikke gaap bij al haar films. :Z
Nou nou... in Die Another Day schittert ze weer als een topactrice :D

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 02 mei 2003 08:59

Ik kan Adam Sandler niet uitstaan...maar nu schijnt Punch Drunk Love weer helemaal de moeite waard te zijn...Jammer voor mij dan; ik kan die vent niet luchten of zien. :r

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 02 mei 2003 11:03

Zijn er nog meer mensen Rob Schneider niet kunnen uitstaan?

Fok83
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Fok83 » 02 mei 2003 13:53

Maurice schreef:
mag ik gokken?
Ik ben het met jullie eens, maar heb laatst een uitzondering op mijn principes (doe ik niet vlug) gemaakt en "The Beach" gekeken, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat het irriteerde dat DiCaprio erin speelde :Y

Die jongen kan wel acteren, en dat is toch wel belangrijker, ook al is het dan een meisjes/homo-idool (no offense) :T

Fok83
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Fok83 » 02 mei 2003 13:56

robertos schreef:
Antoinette schreef:Mag het ook een actrice zijn?? In dat geval kan ik echt Madonna niet uitstaan. Ze moet kappen om voor films te kiezen want ze kan totaal niet acteren.. :O Dikke gaap bij al haar films. :Z
Nou nou... in Die Another Day schittert ze weer als een topactrice :D
Jaja, Pierce Brosnan, die kerel is echt super irritant :r

Trouwens... wat denken jullie van Jackie Chan, ik vindt hem wel ok, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt :lol:

Plaats reactie