Scarlett Johansson

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Scarlett Johansson

Bericht door Rich Art » 15 sep 2011 06:56

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 15 sep 2011 07:43

Nondeju :) Had die bij de spiegel al eens gezien, maar het schijnt dat het qua behang zou kloppen met haar huis dat ooit in een tv-programma is geweest. Nja, lullig voor haar, maar ze hoeft zich zeker niet te schamen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 15 sep 2011 07:52

Nee, dat zeker niet. :)

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 16 sep 2011 18:16

de Pers van vandaag
Scarlett heel erg boos
Los Angeles

De advocaat van Scarlett Johansson is op oorlogspad.
Alle websites die de foto’s van de actrice
(naakt, zelf gemaakt, met haar iPhone, die is gehackt) hebben verspreid kunnen een sommering verwachten.
Halen ze de foto’s niet offline dan kunnen ze juridische actie verwachten
Niet dat ik het erg vind als ik wat naakt kiekjes van SJ zie. Integendeel zelfs. Toch zegt mijn gezonde verstand van...muts eigen schuld dikke 2 bulten op je voorgevel.
Elke kleuter kan een iPhone hacken. Er bestaat zoiets als.....internet. Internet is geen magie, het bestaat echt! En als
Spoiler
lekker wijf
...sorry ik bedoel goeie actrice heb je wellicht privacy in je badkamer. Maar dan moet je natuurlijk niet zelf de Playboy fotografe uithangen. :| Do the math.

Postief nieuws voor Scarlett, ze schijnt wel een nieuw trend te hebben ontwikkeld. De zoveelste opvolger van planking. Vergeet Horsemanning of Batmanning. De nieuwe planking zou wel eens Scarlettjohanssoning kunnen zijn (zal toch niet lang duren voor weer een rare nieuwe trend).

Alvast een waarschuwing (disclaimers voor trauma's e.d.), er zal vleesch te zien zijn.
Dus klik op eigen risico.
NSFW!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 16 sep 2011 19:11

Ik weet niet wat elke kleuter kan, maar het is al een tijd bekend dat hier een bepaalde organisatie van "professionele" hackers achter zit. Sterker nog, deze "release" was in het voorjaar al aangekondigd toen dezelfde groep naaktfoto's van Blake Lively liet circuleren, en ze schijnen nog foto's van o.a. Mila Kunis en een hele hoop andere bekenden te hebben.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 16 sep 2011 19:18

Het zou niet in mij opkomen om een naaktfoto van mezelf te maken maar ik ben dan ook niet zo mooi als Scarlett.(of Blake Lively of Mila Kunis) Anyway, de foto is niet heel schokkend. Verder is er natuurlijk genoeg fake fotomateriaal te vinden online maar ik kan niet geloven dat hij daar wat aan wil doen.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 16 sep 2011 21:56

Colonel_Kurz schreef:Ik weet niet wat elke kleuter kan, maar het is al een tijd bekend dat hier een bepaalde organisatie van "professionele" hackers achter zit. Sterker nog, deze "release" was in het voorjaar al aangekondigd toen dezelfde groep naaktfoto's van Blake Lively liet circuleren, en ze schijnen nog foto's van o.a. Mila Kunis en een hele hoop andere bekenden te hebben.
Hmmmm. Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken.... :oops: :wink:

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 22 sep 2011 08:07

Colonel_Kurz schreef:ze schijnen nog foto's van o.a. Mila Kunis en een hele hoop andere bekenden te hebben.
Laat maar komen zou ik zeggen :D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 22 sep 2011 08:30

Van Mila Kunis scheen wel mee te vallen toch? Niks wat me nog niet eerder hebben gezien :P

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 22 sep 2011 19:58

Duikboot schreef:
Colonel_Kurz schreef:ze schijnen nog foto's van o.a. Mila Kunis en een hele hoop andere bekenden te hebben.
Laat maar komen zou ik zeggen :D
Yep, wij zijn er klaar voor :D

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 sep 2011 20:20

Remon schreef:Van Mila Kunis scheen wel mee te vallen toch? Niks wat me nog niet eerder hebben gezien :P
En veel kiekjes van Timberlake op de set tussen de bedrijven door, schijnt.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 06 jul 2012 15:20

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 07 jul 2012 09:50

:T :oops:

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 19 jul 2012 12:55

Scarjo met een opvallende uitspraak...waar ik uiteraard 100% mee eens ben :+ :T
Uit de Telgraaf:
Scarlett Johansson: ik ben te sexy

van onze redactie
AMSTERDAM - Wie denkt dat het zijn van een prachtige sexy vrouw alleen maar voordelen met zich meebrengt, zou eens met Scarlett Johansson moeten gaan praten.

De actrice zegt namelijk last te hebben van haar uiterlijk, dat door velen als onweerstaanbaar wordt ervaren.
Voor sommige rollen wordt ze namelijk niet aangenomen omdat ze te sexy is. "Ik vind het altijd jammer als dat gebeurt", zegt de actrice in Daily Mail. "Ik wil mezelf juist uitdagen. Het is zo interessant om te zien als acteurs helemaal transformeren. Ik ben vaak genoeg helemaal niet sexy geweest."

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 19 jul 2012 14:14

bobocad schreef:Scarjo met een opvallende uitspraak...waar ik uiteraard 100% mee eens ben :+ :T
Uit de Telgraaf:
Scarlett Johansson: ik ben te sexy

van onze redactie
AMSTERDAM - Wie denkt dat het zijn van een prachtige sexy vrouw alleen maar voordelen met zich meebrengt, zou eens met Scarlett Johansson moeten gaan praten.

De actrice zegt namelijk last te hebben van haar uiterlijk, dat door velen als onweerstaanbaar wordt ervaren.
Voor sommige rollen wordt ze namelijk niet aangenomen omdat ze te sexy is. "Ik vind het altijd jammer als dat gebeurt", zegt de actrice in Daily Mail. "Ik wil mezelf juist uitdagen. Het is zo interessant om te zien als acteurs helemaal transformeren. Ik ben vaak genoeg helemaal niet sexy geweest."
Heb jij daar ook last van bobocad?

Plaats reactie