Autographs

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
theThinWhiteDuke
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door theThinWhiteDuke » 01 jan 2005 15:47

emperor schreef:Ik moet bekennen dat ik via ebay een gesigneerde foto heb gekocht van Linda Blair..
emperor schreef: Ga naar fan-dagen,speciale dagen waar de filmsterren ook zijn..zoals bijv. Chiller Theatre Expo die was op 29-10-'04..waar Linda Blair ook was,om maar een voorbeeld te noemen,dan heb je 100% zekerheid.
Had jij moeten doen, had je nu niet met een fake gezeten.....

theThinWhiteDuke
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door theThinWhiteDuke » 01 jan 2005 15:50

M-A-D schreef: Ik kan een Lorne Greene kopen op Ebay. Dit kost dan $1,99 of zo. Deze van mij kostte $350,- bij Glen Larson uit zijn prive collectie (wat een heel redelijke prijs is voor een echte). Als ik de man die dagelijks met Lorne Greene werkte, zelf al een beroemdheid is en geld als water heeft (en het dus nou niet echt voor het geld hoeft te doen) nog niet eens kan vertrouwen, wie dan wel... De man had gewoon lol erin hoe ik mijn verzameling opbouwde. Hij heeft mij ook "even" in contact gebracht met Patrick Macnee, die om die reden ook éénmalig voor mij nog een uitzondeing maakte (hij is 83 en signeert bijna nooit meer). Die handtekening kostte mij met verzending ook $150,- of zo. Colicos was $100,- uit het erfgoed van zijn vader, via zijn zoon, met wie ik persoonlijk contact heb.
This is how we do it....
Mn Glen Larson heb ik ook dankzij MAD; hij bracht me in contact met Chris Larson, u raadt het al: zn zoon. :T

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 01 jan 2005 16:20

theThinWhiteDuke schreef:
emperor schreef:Ik moet bekennen dat ik via ebay een gesigneerde foto heb gekocht van Linda Blair..
emperor schreef: Ga naar fan-dagen,speciale dagen waar de filmsterren ook zijn..zoals bijv. Chiller Theatre Expo die was op 29-10-'04..waar Linda Blair ook was,om maar een voorbeeld te noemen,dan heb je 100% zekerheid.
Had jij moeten doen, had je nu niet met een fake gezeten.....
You got me..

robinson
Bijrol
Bijrol

Bericht door robinson » 02 jan 2005 15:46

:)
Laatst gewijzigd door robinson op 01 feb 2008 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 02 jan 2005 15:50

robinson schreef:Het is inderdaad oppassen wat handtekeningen betreft, als je niet veel ervaring met dit soort dingen hebt vind ik het niet gek dat mensen snel denken dat iets echt is, er worden heeeeel veel dergelijke nep artikelen verkocht en heeeel veel fans, daarom is het denk ik juist belangrijk dat iedereen goede info krijgt door bijvoorbeeld dit soort topics, zo kan je elkaar informeren en dat kan nooit verkeerd zijn.

Zorg dat je goed geinformeerd bent en je voorkomt veel nare aankopen, het is vaak ongelooflijk wat voor troep er op eBay wordt verkocht en waar je dan nog divere personen op ziet bieden, wetend dat ze vrijwel zeker worden genept, kijk eens op eBay aan wat er bijvoorbeeld aan posters van top titels wordt aangeboden die door de gehele cast zijn gesigneerd.

Als je het in je leven voor elkaar kunt krijgen om een "James Bond" poster te laten signeren door Connery,Moore,Lazenby,Dalton en Brosnan en nog 17 andere bekende "Bond" karakters dan heb je echt iets HEEEEL aparts, en de kans dat je een poster door al deze personen kunt laten signeren is heeeel klein en als het lukt heb je er vast jaren over moeten doen. In ieder geval wil je zoiets echt niet voor 300 dollar verkopen als je dit lukt. Toch zijn er verkopers op eBay zo iets zeldzaams voor 300 dollar willen verkopen, en dat is nog niet alles, zij hebben er zelf meerdere exemplaren van!!! , en dan nog eens van diverse top films. Dit zou voor een ieder al vrij duidelijk moeten zijn en dat er desondanks toch mensen zijn die hier op bieden is erg treurig

Ook heel belangrijk om te weten is het volgende. Een certificaat van echtheid betekend HELEMAAL NIETS! Dit is het meest idiote wat er bestaat en voor verzamelaars echt totaal waardeloos. Een certificaat van echtheid is meer een garantie voor verkoop en voegt echt totaal niets toe, het is echt een van de dommste dingen die er bestaan maar vaak helaas DE rede dat iemand iets koop. Ik kan morgen 50 gesigneerde foto's leveren van Al Pacino, alle 50 met certificaat.
Hoe duur? :P

M-A-D
Figurant
Figurant

Bericht door M-A-D » 02 jan 2005 17:46

robinson schreef:ook heel belangrijk om te weten is het volgende. Een certificaat van echtheid betekend HELEMAAL NIETS! Dit is het meest idiote wat er bestaat en voor verzamelaars echt totaal waardeloos. Een certificaat van echtheid is meer een garantie voor verkoop en voegt echt totaal niets toe, het is echt een van de dommste dingen die er bestaan maar vaak helaas DE rede dat iemand iets koop. Ik kan morgen 50 gesigneerde foto's leveren van Al Pacino, alle 50 met certificaat.
Ligt er helemaal aan van wie het certificaat is. De certificaten van bekende UACC dealers bewaar ik wel. Ik heb zo ooit een foto van een onbekende dealer nagetrokken waar een certificaat (COA) van een bekende UACC dealer bij zat. Deze foto was inderdaad door hem bij de desbetreffende UACC dealer gekocht. Tuurlijk kan het alsnog een vervalsing van dezelfde foto zijn met het echte certificaat. ;)

robinson
Bijrol
Bijrol

Bericht door robinson » 02 jan 2005 18:02

Laatst gewijzigd door robinson op 01 feb 2008 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 02 jan 2005 19:21

robinson schreef:Het is inderdaad oppassen wat handtekeningen betreft, als je niet veel ervaring met dit soort dingen hebt vind ik het niet gek dat mensen snel denken dat iets echt is, er worden heeeeel veel dergelijke nep artikelen verkocht en heeeel veel fans, daarom is het denk ik juist belangrijk dat iedereen goede info krijgt door bijvoorbeeld dit soort topics, zo kan je elkaar informeren en dat kan nooit verkeerd zijn.

Zorg dat je goed geinformeerd bent en je voorkomt veel nare aankopen, het is vaak ongelooflijk wat voor troep er op eBay wordt verkocht en waar je dan nog divere personen op ziet bieden, wetend dat ze vrijwel zeker worden genept, kijk eens op eBay aan wat er bijvoorbeeld aan posters van top titels wordt aangeboden die door de gehele cast zijn gesigneerd.

Als je het in je leven voor elkaar kunt krijgen om een "James Bond" poster te laten signeren door Connery,Moore,Lazenby,Dalton en Brosnan en nog 17 andere bekende "Bond" karakters dan heb je echt iets HEEEEL aparts, en de kans dat je een poster door al deze personen kunt laten signeren is heeeel klein en als het lukt heb je er vast jaren over moeten doen. In ieder geval wil je zoiets echt niet voor 300 dollar verkopen als je dit lukt. Toch zijn er verkopers op eBay zo iets zeldzaams voor 300 dollar willen verkopen, en dat is nog niet alles, zij hebben er zelf meerdere exemplaren van!!! , en dan nog eens van diverse top films. Dit zou voor een ieder al vrij duidelijk moeten zijn en dat er desondanks toch mensen zijn die hier op bieden is erg treurig

Ook heel belangrijk om te weten is het volgende. Een certificaat van echtheid betekend HELEMAAL NIETS! Dit is het meest idiote wat er bestaat en voor verzamelaars echt totaal waardeloos. Een certificaat van echtheid is meer een garantie voor verkoop en voegt echt totaal niets toe, het is echt een van de dommste dingen die er bestaan maar vaak helaas DE rede dat iemand iets koop. Ik kan morgen 50 gesigneerde foto's leveren van Al Pacino, alle 50 met certificaat.
Hele mooie uiteenzetting.. :T

M-A-D
Figurant
Figurant

Bericht door M-A-D » 02 jan 2005 19:33

robinson schreef:Leuke "Battlestar Galactica" collectie trouwens, leuke klassieke sci-fi tv serie, ik heb er nog een paar filmposters van (van de films dan).
Thanks! Er was overigens maar één film (en dat was de 3 uur durende pilot van de serie).

Ik spaar overigens alleen gesigneerde foto's van castleden en gueststars van deze 24-delige TV serie. Het leuke is om de onbekende of in vergetelheid geraakte gueststars op te speuren en dan te vragen of ze een DVD screenshot willen signeren. Velen zijn erg enthousiast dat iemand ze uberhaupt nog kent in deze rollen (van 26 jaar geleden). Hoe meer ik er heb, hoe eenvoudiger andere sterren belangenloos meewerken (ik verwijs ze natuurlijk allemaal naar mijn website!)

Glen Larson (bedenker en producer van de serie) vond mijn opzet zo leuk dat hij heeft geholpen om mijn serie meer te complementeren. Hij heeft gezorgd voor de Lorne Greene (in '87 al overleden) en het contact met Patrick Macnee, de meest lastige 2 uit de serie om ze te vinden.

Twee andere overleden gueststars zijn nagenoeg onmogelijk om nog te krijgen zijn Fred Astaire en Lloyd Bridges. Er zijn genoeg handtekeningen van deze sterren maar niet op Battlestar Galactica foto's. Alhoewel ik onlangs een Battlestar Galactica foto van Lloyd Bridges gesigneerd gezien heb in een privé collectie...

robinson
Bijrol
Bijrol

Bericht door robinson » 02 jan 2005 19:46

Laatst gewijzigd door robinson op 01 feb 2008 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

M-A-D
Figurant
Figurant

Bericht door M-A-D » 02 jan 2005 22:41

Mooie poster! Alleen jammer dat hij gevouwen is. Dit is overigens wel zoiets typisch Amerikaans, het vouwen van (film)posters. :x

robinson
Bijrol
Bijrol

Bericht door robinson » 03 jan 2005 00:23

Laatst gewijzigd door robinson op 01 feb 2008 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

theThinWhiteDuke
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door theThinWhiteDuke » 04 jan 2005 19:59

Laatste aanwinst en via persoonlijk contact met de acteur bemachtigd:
Thom Christopher (Hawk uit Buck Rogers) 8)
Afbeelding
Dear Dennis,
I'm so pleased you enjoyed Buck Rogers and of course delighted that you liked the Hawk - it was a great character to create - May the New Year be filled with the best for you.
Sincerely, Thom Christopher
Afbeelding

theThinWhiteDuke
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door theThinWhiteDuke » 04 jan 2005 20:06

emperor schreef:

Hele mooie uiteenzetting.. :T
Certificaat zegt mij ook niets.
Heb zelf trouwens pas 3 aankopen via een UACC dealer gedaan.....en MAD kent deze goede man persoonlijk!
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik het anders niet zo snel gedaan had!

theThinWhiteDuke
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door theThinWhiteDuke » 21 feb 2005 19:03

De uitgelezen mogelijkheid om handtekeningen te scoren:
http://www.screenheroes.com
24 en 25 sept. in NL!!!

Plaats reactie