International Seagal Movie Database

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: International Seagal Movie Database

Bericht door Rich Art » 04 nov 2010 14:53

Tja, een sterrencast zegt helaas nog niks over de film. "He's Just Not that into You" had ook een gigantische cast, maar voorkwam daarmee niet dat het een gigantische b**t-film is geworden...

En hoge verwachtingen zijn altijd gevaarlijk...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 04 nov 2010 14:54

Hoezo slaat Rodriguez de plank mis? Als ode aan de jaren '60/'70 mexploitation is dit toch best een geslaagde film. En is je grootste klacht tegen de film nou echt dat het budget van 20 miljoen (wat niet veel is in Hollywood) te hoog is voor Rodriguez? :}

Seagal heeft nooit echt kunnen acteren, zelfs in zijn beste films niet, dus waarom zou je nu anders verwachten?
Rich Art schreef:Tja, een sterrencast zegt helaas nog niks over de film.
Daarnaast: wie van de cast zijn nou echt sterren waar je iets van verwacht? Het is een verzameling van verlopen acteurs die over hun top zijn en actrices die (op M. Rodriguez na) eigenlijk nooit iets bijzonders qua acteertalent hebben laten zien, plus Danny Trejo. Prima materiaal voor het soort B-films die in Machete geëerd worden en waar de film zelf eigenlijk ook wel bijhoort, maar waarom zou je iets van die cast verwachten?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 08 nov 2010 16:19

Vorige week Kill Switch gekeken en ik kan maar weinig positiefs verzinnen. Het ergste vond ik nog dat er voor alles een stuntdouble werd gebruikt, zelfs om over een ton heen te springen of rustig voorover te vallen. Is het dan echt zo erg gesteld met deze eens zo goeie martial arts master???

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 08 nov 2010 18:03

timdekw schreef:Vorige week Kill Switch gekeken en ik kan maar weinig positiefs verzinnen. Het ergste vond ik nog dat er voor alles een stuntdouble werd gebruikt, zelfs om over een ton heen te springen of rustig voorover te vallen. Is het dan echt zo erg gesteld met deze eens zo goeie martial arts master???
Om maar niet te spreken over de herhaling in de montage steeds... Met als dieptepunt de gooi uit het raam...
[fluisterstand] "Lawd have mercy" [/fluisterstand]

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 08 nov 2010 18:09

Inderdaad :)

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dit toch wel één van de slechtste Seagal films vindt die ik tot nu toe gezien heb. Ik snap ook niet hoe het kan dat de recensie in dit topic zo positief is... Misschien dat een herkijk van de auteur er iets aan zal veranderen. :)

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 08 nov 2010 18:15

Ik ben het overal wel met Rich eens in dit topic, maar deze film hoort daar niet bij. Ook al heeft de film een paar leuke momenten. De lage kwaliteit stoort overal.

Trouwens, ik zou Attack Force ook niet opzetten.................

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 08 nov 2010 18:41

Ik heb alleen Mercenary For Justice nog en dan ben ik door mijn 5 of 6 Seagal films heen, dus dat komt wel goed :)

Ik zie dat die film ook wel aardig wordt beoordeeld. Ik zet em gelijk aan, dan komt The Mechanik met Lundgren een andere keer wel :P
Laatst gewijzigd door timdekw op 08 nov 2010 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 08 nov 2010 18:44

timdekw schreef:Inderdaad :)

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dit toch wel één van de slechtste Seagal films vindt die ik tot nu toe gezien heb. Ik snap ook niet hoe het kan dat de recensie in dit topic zo positief is... Misschien dat een herkijk van de auteur er iets aan zal veranderen. :)
Rich Art vindt dit vooral een betere film omdat hij kijkt naar de periode van de film. tussen Against The Dark en Pistol Whipped (ook niet overdreven goed) was dit toch wel weer een kleine opsteker. De film heeft vooral potentieël maar het komt er nooit echt door waardoor dat de film geen hoogtepunt heeft. Ik moet jullie wel gelijk geven op vlak van de stunt doubles en met het eindgevecht kon ik veel meer gedaan worden. Na deze films zijn er toch weer wat deftige en degelijke films gekomen van Seagal zoals Driven To Kill en A Dangerous Man. Die moet je maar een keer zien, want dat is toch weer meer de echte Seagal.

Welke oude films heb je nu eindelijk al gezien van Seagal, want daar zitten de echte toppers tussen van hem. Zoals Under Siege 1 en 2, On Deadly Ground, The Glimmer Man en Above The law. Exit Wounds is ook nog erg goed maar ik denk dat Rich Art je die wel al zal aangeraden heeft. Bekijk z'n top 10 films maar een keer. :)

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 08 nov 2010 18:45

timdekw schreef:Ik heb alleen Mercenary nog en dan ben ik door mijn 5 of 6 Seagal films heen, dus dat komt wel goed :)
Mercenary For justice vindt ik ook persoonlijk niet echt goed, maar dat moet in je eigen smaak liggen moet ik zeggen.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 08 nov 2010 18:49

GREAT martial art fan schreef:
timdekw schreef:Inderdaad :)

Rich Art vindt dit vooral een betere film omdat hij kijkt naar de periode van de film. tussen Against The Dark en Pistol Whipped (ook niet overdreven goed) was dit toch wel weer een kleine opsteker. De film heeft vooral potentieël maar het komt er nooit echt door waardoor dat de film geen hoogtepunt heeft. Ik moet jullie wel gelijk geven op vlak van de stunt doubles en met het eindgevecht kon ik veel meer gedaan worden. Na deze films zijn er toch weer wat deftige en degelijke films gekomen van Seagal zoals Driven To Kill en A Dangerous Man. Die moet je maar een keer zien, want dat is toch weer meer de echte Seagal.

Welke oude films heb je nu eindelijk al gezien van Seagal, want daar zitten de echte toppers tussen van hem. Zoals Under Siege 1 en 2, On Deadly Ground, The Glimmer Man en Above The law. Exit Wounds is ook nog erg goed maar ik denk dat Rich Art je die wel al zal aangeraden heeft. Bekijk z'n top 10 films maar een keer. :)
Ja, erg weinig van de oude films. Wegens mijn ziekte films altijd te kopen heb ik alleen zijn nieuwere films hier en daar zien liggen en daardoor mis ik de oudere. Ik zal eerdaags eens kijken voor Under Siege. Exit Wounds heb ik op DVD en die was zeker aardig, On Deadly Ground heb ik een paar maanden geleden op tv gezien en die was ook zeker niet slecht en Above the Law heb ik ook pas gekeken en die vond ik ook absoluut vermakelijk. Maar Under Siege moet ik natuurlijk wel eindelijk eens gaan kijken :)
Maar nu eerst Mercenary For Justice een stukje kijken voordat ik ga sporten en daarna kijk ik de film wel af.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 08 nov 2010 19:06

Ja, erg weinig van de oude films. Wegens mijn ziekte films altijd te kopen heb ik alleen zijn nieuwere films hier en daar zien liggen en daardoor mis ik de oudere. Ik zal eerdaags eens kijken voor Under Siege. Exit Wounds heb ik op DVD en die was zeker aardig, On Deadly Ground heb ik een paar maanden geleden op tv gezien en die was ook zeker niet slecht en Above the Law heb ik ook pas gekeken en die vond ik ook absoluut vermakelijk. Maar Under Siege moet ik natuurlijk wel eindelijk eens gaan kijken :)
Maar nu eerst Mercenary For Justice een stukje kijken voordat ik ga sporten en daarna kijk ik de film wel af.
Mooi toch al een paar toppers, ik ben blij dat je die toch apprecieërd. Under Siege is natuurlijk de topper van de toppers van Seagal en is bovendien nog eens een van de beste actiefilms ooit hoor. Een Must See dus.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 09 nov 2010 00:30

Under Siege is ook zonder Seagal een topper van een actiefilm!

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 09 nov 2010 00:39

Under Siege is ondanks Seagal een topper van een actiefilm :lol:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 09 nov 2010 01:32

Iemand van de Seagal fans hier wel eens Bleeder van Nicholas Windig Refn gezien? Daar zit na ongeveer een half uur een discussie over wie beter is in: Bruce Lee of Seagal. :)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 nov 2010 08:14

timdekw schreef:Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dit toch wel één van de slechtste Seagal films vindt die ik tot nu toe gezien heb. Ik snap ook niet hoe het kan dat de recensie in dit topic zo positief is... Misschien dat een herkijk van de auteur er iets aan zal veranderen. :)
Zoals GREAT martial art fan al zegt ligt het inderdaad meer aan de andere films (een paar wanproducten op rij) dat ik deze toen zo goed vond, dan aan de film zelf. Het is inderdaad een drama qua stuntdoubles en dezelfde close-up die zes keer voorkomt tijdens het zelfde gevecht. Een herkijk zal dat positieve beeld van toen inderdaad enigszins bijstellen... :)

@Kurz: Klinkt leuk! :D

Plaats reactie