International Seagal Movie Database

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: International Seagal Movie Database

Bericht door Rich Art » 29 nov 2010 09:02

Geldt dat ook voor wat? Of je een Seagal-fanaat bent?

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 29 nov 2010 19:29

Vandaag ga ik Flight of Fury kijken, ben je wel positief over. :T Heb de Shadow Man (ook van Keusch) review ook nog even gelezen en daarover was ik het wel eens.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 30 nov 2010 08:19

Flight of Fury was toen vooral een verademing na het zeer slechte Attack Force (ook van Keusch, maar absoluut overslaan die film!), maar ondanks dat is het een prima Seagal-filmpje.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 01 dec 2010 16:44

Rich Art schreef:Geldt dat ook voor wat? Of je een Seagal-fanaat bent?
Ja vroeg het me ook al af.

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 16 jan 2011 12:13

Geweldig een IMDB over Seagal :D

Ik mis alleen een recensie over Born to Raise Hell. Is ook tevens de laatste Seagal film die ik heb gezien en was ook weer een verbetering ten opzichte van A Dangerous Man. BtRH kwam alleen wel moeilijk op gang maar werd naar het einde toe steeds beter. Het optreden van Seagal in Machete vond ik een zware tegenvaller. Het gevecht op het eind was wel aardig maar er had zoveel meer ingezeten. Het zal voor het meerendeel liggen aan Robert Rodriguez die ook met Predators een tegenvaller afleverde.

Ik snap overigens niet dat de film Pistol Whipped hier wordt gezien als een tegenvaller. Ik vond dat de beste Seagal van deze eeuw tot nu toe.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 17 jan 2011 08:10

Born to Raise Hell heb ik nog niet gezien (en is hier volgens mij ook nog niet verkrijgbaar). Je helpt me wel herrineren aan het feit dat ik nog twee Seagal-films heb liggen die ik nog moet toepassen aan de database. Ga ik binnenkort maar weer eens mee beginnen! :)

Het eindgevecht bij Machete had misschien wat beter gekund, maar het feit dat:
Spoiler
Niemand Seagal vermoord, behalve hij zelf
, is toch cool, of niet? :P
Pete_027 schreef:Ik snap overigens niet dat de film Pistol Whipped hier wordt gezien als een tegenvaller. Ik vond dat de beste Seagal van deze eeuw tot nu toe.
Een echte tegenvaller is Pistol Whipped niet, maar er had duidelijk wel wat meer ingezeten. Het is zo jammer dat het verhaal alle kanten op schiet, waardoor er af en toe geen touw aan vast te knopen is. De actiescenes zijn dan wel weer prima in orde.

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 17 jan 2011 19:53

Born to Raise Hell komt op 24-02-2011 uit op dvd maar is op een 'andere' manier ook alvast te bekijken :D

Vond het een goede film en weer een verbetering ten opzichte van A Dangerous Man. Vooral de vechtscenes waren beter gefilmt. Je ziet Seagal ook echt vechten en niet alleen de inspanning op zijn gezicht en de stuntdouble van achteren. Het verhaal is ook goed en locaties een van de beste van de laatste tijd, Het is wel een film die op gang moet komen en steeds beter en beter wordt.

Persoonlijk vond ik dat het verhaal van Pistol Whipped wel meeviel. Het was makkelijk te volgen. Verder vond ik de film ook bij de leeftijd van Seagal passen. Die film bevatte ook goed gefilmde vechtscenes. De one-liner op het einde van Seagal was ook supper cool :D

In tegenstelling tot de meesten hier vond ik de film Kill Switch weer een tegenvaller. Dit kwam niet door het verhaal wat goed was maar de stunt-double. Zo overduidelijk in beeld. De gevechten waren wel bruut maar geen Seagal. Zo jammer. Black Dawn: The Foreigner 2 was hierin het toppunt.

Driven To Kill en The Keeper waren weer vooruitgang en Born To Raise Hell ook.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 18 jan 2011 00:17

Pete_027 schreef: Persoonlijk vond ik dat het verhaal van Pistol Whipped wel meeviel. Het was makkelijk te volgen. Verder vond ik de film ook bij de leeftijd van Seagal passen. Die film bevatte ook goed gefilmde vechtscenes. De one-liner op het einde van Seagal was ook supper cool :D

In tegenstelling tot de meesten hier vond ik de film Kill Switch weer een tegenvaller. Dit kwam niet door het verhaal wat goed was maar de stunt-double. Zo overduidelijk in beeld. De gevechten waren wel bruut maar geen Seagal. Zo jammer.
Kijk, een man naar mijn hart! :wink:

Kill Switch... Nog geen Attack Force, maar wat een amateurfilm, zeg. Alles honderd keer herhalen... Met dat raam als dieptepunt...
Seagal die weer zijn southern gangstah style opzet. "Lawd have murceh".

Die gast op de bar en het aardige eindgevecht (met plastic glazen) konden het niet redden...

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 20 jan 2011 14:27

akketa schreef:Kill Switch... Nog geen Attack Force, maar wat een amateurfilm, zeg.
Attack Force heb ik nooit gezien. En ben het ook niet van plan. Durf het niet aan :D
Die film had volgens mij wel potentie maar is na de tijd 'verkracht' door de producenten.

De grootste amateurscene zat ook nog in een van de films met die regisseurs namelijk Shadow Man.
Als Seagal op het einde de helikopter uit de lucht schiet. Dan kon ook echt niet O+

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 20 jan 2011 14:36

Rich Art schreef:Flight of Fury was toen vooral een verademing na het zeer slechte Attack Force (ook van Keusch, maar absoluut overslaan die film!), maar ondanks dat is het een prima Seagal-filmpje.
Flight of Fury was inderdaad een prima Seagal film maar hoe is de goede man ooit in dat vliegtuigje gekomen :D

Ik vond de scene aan het begin van die film met die overval goed gedaan en deed me weer denken aan de goede oude tijd.

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 25 jan 2011 09:31

Ik heb weer een gedeelte van Kill Switch gezien en sommige scenes zijn inderdaad wat amateuristisch. De vechtscènes zijn zo versneld gemonteerd dat het duizelingwekkend effect heeft. Ook zijn de shots van Seagal ten opzichte van Pistol Whipped weer slecht. In de vechtscènes zien we bijna alleen zijn hoofd en zijn lichaam gefilmd zonder zijn hoofd want dit is hoogstwaarschijnlijk zijn stunt-double. Dat is meestal ook duidelijk te zien aan het haar en de kakwangetjes die dan ineens weg zijn :D

Had de vechtscènes gefilmd zoals in Pistol Whipped dan was de film al veel beter geweest.

Maar niet alleen de vechtscènes zijn slecht ook de dialogen zijn van een bedroevend niveau.

Ik moet de film weer eens in het geheel zien alvorens ik er meer over zeg maar dit viel me wel erg op :)

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 25 jan 2011 09:33

Wat ik me trouwens ook afvraag is het volgende:

Steven Seagal: Lawman

Is het wel echt vraag ik me iedere keer af als ik het bekijk :-? Het lijkt allemaal zo in scene gezet.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 25 jan 2011 09:46

Volgens mij is Seagal de enige die vindt dat hij van toegevoegde waarde is daar, geloof ik... :P
Maar volgens mij kijken de Amerikanen heel anders tegen Seagal aan dan wij...

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 25 jan 2011 10:26

Rich Art schreef:Volgens mij is Seagal de enige die vindt dat hij van toegevoegde waarde is daar, geloof ik... :P
Maar volgens mij kijken de Amerikanen heel anders tegen Seagal aan dan wij...
Dat is wel een van de grootste problemen van meneer Seagal. Zijn ego is te groot. Maar daar niks over zeggen want dan heb je een serieus probleem :D

Volgens mij is de regisseur van Attack Force, Flight of Fury en Shadow Man daar ook wel achtergekomen op de set.

Plaats reactie