Jack Nicholson of Heath Ledger..."The Joker" - Wie kies jij?

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.

Jack Nicholson of Heath Ledger als "The Joker" - Wie kies jij?

Jack Nicholson
20
26%
Heath Ledger
56
74%

Totaal aantal stemmen: 76

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 20 jan 2008 12:49

Jedimaster schreef:Denk dat we eerst moeten wachten todat het eindresultaat bekend is, anders krijgen we een herhaling van James Bond, waarbij een niet nader te noemen persoon (ik) het volgende zei...: "Een blonde James Bond kan nooit wat worden :oops: :oops: :oops:
Dus ik wacht nog even met mijn oordeel. (al moet ik zeggen dat wat ik zie in de trailer subliem (mooi woord, moet ik vaker gebruiken) is en dat ik hoge verwachtingen heb van Heath Ledger!
Ik ben het anders nog steeds eens met mijn vooroordeel over Bond :P. Ik vond de nieuwe film geslaagd maar Craig als bond raakte mij niet echt.

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 20 jan 2008 13:52

"It's as though we were made for each other. Beauty and the Beast. Of course, if anyone else calls you 'beast' I'll rip their lungs out. "

_O_

Lastwish
Filmster
Filmster

Bericht door Lastwish » 20 jan 2008 14:28

Jedimaster schreef:Denk dat we eerst moeten wachten todat het eindresultaat bekend is
Ik ben het hier wel mee eens. Volgens mij heeft niemand hier nog de nieuwe batman film in zijn geheel gezien. Denk ook niet dat je er dus nu al een oordeel over kunt vellen. We kunnen hier hoogstens speculeren over hoe de Joker het best neergezet kan worden. Een geflipte clown of een kei harde psychopathische moordenaar.

Zombie
Filmster
Filmster

Bericht door Zombie » 20 jan 2008 17:52

Ik vind wel dat Heath Ledger er beter uit ziet. Het is grimmiger, enger en duister... yeah 8)

Maar goed, ik denk dat we eerst het eindresultaat af moeten wachten voordat we conclusies gaan trekken.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 20 jan 2008 21:36

Jedimaster schreef:Denk dat we eerst moeten wachten todat het eindresultaat bekend is...
:Y
Jedimaster schreef:...anders krijgen we een herhaling van James Bond, waarbij een niet nader te noemen persoon (ik) het volgende zei...: "Een blonde James Bond kan nooit wat worden :oops: :oops: :oops:
Ben blij dat er toch mensen zijn die het eerlijk toegeven. Naar mijn gevoel zijn de mensen die twee jaar geleden veel schreeuwden inmiddels muisstil geworden in hun oordeel.

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 20 jan 2008 22:20

Lastwish schreef:
Jedimaster schreef: We kunnen hier hoogstens speculeren over hoe de Joker het best neergezet kan worden. Een geflipte clown of een kei harde psychopathische moordenaar.
Of allebei...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 21 jan 2008 11:35

Dit is niet eens echt de keuze tussen Nicholsons Joker en die van Ledger maar veel meer die tussen Burtons stijl en die van Nolan. Ga maar na: een Joker in de stijl van Nicholson zou nooit in de nieuwe, grimmige, 'realistische' stijl van Nolan passen, terwijl Ledgers Joker niet in de stijl van Burton zou passen.

Persoonlijk stond Batman Begins mij meer aan dan Burtons Batman (alhoewel ik ook die erg amusant vind) dus ik heb een lichte voorkeur voor Ledgers Joker, ook al heb ik hem nog niet echt in actie gezien. Dat neemt niet weg dat ik die van Nicholson ook goed te pruimen vond.

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 21 jan 2008 13:28

Nicholson bracht een zeer memorabele Joker ten tonele in Burton's Batman.
Hij wist een zwaar gestoorde clown neer te zetten die ik wel kan waarderen.
Wat Ledger gaat doen is nog maar afwachten. Ik heb goede hoop, maar laat ik eerst maar eens de film gaan kijken voordat ik de poll ga beantwoorden.

The Joker (Nicholson)
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 22 jan 2008 23:18

Heath Ledger is overleden :(

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 22 jan 2008 23:21

Nou, dan lijkt me de keuze vrij eenvoudig.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 22 jan 2008 23:36

RIP Heath Ledger :(

Ik blijf erbij dat Heath's Joker de betere is (ondanks dat ik dark Knight niet heb gezien). Maaja ik vond Craig ook een hele goede keuze voor Bond. Aangezien ik daar niet naast zat :wink:

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 23 jan 2008 00:14

Lumière schreef:Heath Ledger is overleden :(
En ik ben benieuwd wat dat voor gevolgen gaat hebben. De opnamen zijn al een tijdje voltooid en ik verwacht dat het qua ADR inmiddels ook allemaal wel gedaan zal zijn. Alleen... voor zover ik me kan herinneren zou The Joker ook in het volgende deel nog terugkomen.
Dus wat nu? Een nieuwe acteur voor de volgende film? Een Proximo-oplossing? Of al het Heath Ledger-materiaal van deze film weggooien en alles door een nieuwe acteur laten inspelen? God verhoedde het...

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 23 jan 2008 00:15

Thiver schreef:
Lumière schreef:Heath Ledger is overleden :(
En ik ben benieuwd wat dat voor gevolgen gaat hebben. De opnamen zijn al een tijdje voltooid en ik verwacht dat het qua ADR inmiddels ook allemaal wel gedaan zal zijn. Alleen... voor zover ik me kan herinneren zou The Joker ook in het volgende deel nog terugkomen.
Dus wat nu? Een nieuwe acteur voor de volgende film? Een Proximo-oplossing? Of al het Heath Ledger-materiaal van deze film weggooien en alles door een nieuwe acteur laten inspelen? God verhoedde het...
God verhoedde het inderdaad, maar ik denk niet dat Christopher Nolan & Co daar nu mee bezig zijn. Ze zullen Ledger wel goed leren kennen hebben op de set en eerst rouwen me dunkt.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 23 jan 2008 00:19

Het beste en mooiste is natuurlijk om The Dark Knight gewoon uit te brengen met Heath als Joker. En daarna zien we wel verder.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 23 jan 2008 00:22

Feoreunn schreef:God verhoedde het inderdaad, maar ik denk niet dat Christopher Nolan & Co daar nu mee bezig zijn. Ze zullen Ledger wel goed leren kennen hebben op de set en eerst rouwen me dunkt.
Ik hoop het wel, ja. Je wil niet weten hoeveel stappen vooruit men op de IMDb-boards van The Dark Knight al heeft gezet...

Plaats reactie