Jack Nicholson of Heath Ledger..."The Joker" - Wie kies jij?

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.

Jack Nicholson of Heath Ledger als "The Joker" - Wie kies jij?

Jack Nicholson
20
26%
Heath Ledger
56
74%

Totaal aantal stemmen: 76

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 23 jan 2008 00:57

Thiver schreef:
Feoreunn schreef:God verhoedde het inderdaad, maar ik denk niet dat Christopher Nolan & Co daar nu mee bezig zijn. Ze zullen Ledger wel goed leren kennen hebben op de set en eerst rouwen me dunkt.
Ik hoop het wel, ja. Je wil niet weten hoeveel stappen vooruit men op de IMDb-boards van The Dark Knight al heeft gezet...
Ik zie het nu ook. Jezus zeg. Die film wordt al zo gehypet en nu komt daar dit nog eens bij. Zoals iemand ginds zegt: Als dat geen box office-record wordt...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 jan 2008 09:21

Een volgend deel? Ik begreep dat Nolan in eerste instantie niet eens van plan was om een tweede deel te maken, dus laten we vooral niet op de zaken vooruit lopen.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 23 jan 2008 09:38

ash_ schreef:Een volgend deel? Ik begreep dat Nolan in eerste instantie niet eens van plan was om een tweede deel te maken...
Hoe verklaar je dit bericht dan?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 jan 2008 09:55

Thiver schreef:
ash_ schreef:Een volgend deel? Ik begreep dat Nolan in eerste instantie niet eens van plan was om een tweede deel te maken...
Hoe verklaar je dit bericht dan?
Dat zal dan fout zijn ;)

Ik geloof dat het in de voorlaatste Empire was (zou ik even moeten nazoeken) waarin een coverartikel stond over The Dark Knight waarin Nolan verklaarde dat hij na de opnames van Batman Begins niet meteen aan een vervolg dacht, sterker nog: dat hij dacht dat het - voor hem in ieder geval - bij die ene film zou blijven.

Maar goed, het zou best kunnen dat ze inmiddels ook aan een derde deel werken, al kan ik daar zo snel nergens iets over terug vinden.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 23 jan 2008 10:13

ash_ schreef:Maar goed, het zou best kunnen dat ze inmiddels ook aan een derde deel werken, al kan ik daar zo snel nergens iets over terug vinden.
Volgens de FAQ op IMDb hebben Bale, Caine en Oldman in ieder geval getekend voor een derde deel, maar over Nolan staat er niets bij. Daarbij is de traditie natuurlijk dat Batman-regisseurs twee delen doen en daarna het stokje doorgeven aan een volgende. :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 jan 2008 10:29

Thiver schreef:
ash_ schreef:Maar goed, het zou best kunnen dat ze inmiddels ook aan een derde deel werken, al kan ik daar zo snel nergens iets over terug vinden.
Volgens de FAQ op IMDb hebben Bale, Caine en Oldman in ieder geval getekend voor een derde deel, maar over Nolan staat er niets bij. Daarbij is de traditie natuurlijk dat Batman-regisseurs twee delen doen en daarna het stokje doorgeven aan een volgende. :D
:D Maar goed, ik zie een film die niet geregisseerd wordt door Nolan sowieso al een stuk minder zitten. Dan kan een andere acteur voor The Joker er ook nog wel bij.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 24 jan 2008 12:39

Ze hebben Katie Holmes ook vervangen, dus Ledger zullen ze in een volgende film waarschijnlijk ook gewoon vervangen lijkt me. Ik wil iig nu gewoon een Dark Knight met Ledger als Joker zien.

Sidious
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Sidious » 24 jan 2008 20:52

we zullen de pol maar stoppen zeker, nu ledger het loodje gelegd heeft.

jammer, hij was een groot acteur in wording.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 jan 2008 13:35

Sidious schreef:we zullen de pol maar stoppen zeker, nu ledger het loodje gelegd heeft.
Waarom? The Dark Knight komt dit jaar gewoon nog uit en we kunnen dus gewoon nog discusseren wie beter de rol van The Joker heeft vertolkt.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 25 jan 2008 17:28

dannyB schreef:Waarom? The Dark Knight komt dit jaar gewoon nog uit en we kunnen dus gewoon nog discusseren wie beter de rol van The Joker heeft vertolkt.
Klopt: de dood van Ledger zal waarschijnlijk weinig invloed hebben op zijn prestatie. :Y Het enige wat deze topic verweten kan worden is dat-ie drie maanden te vroeg geopend is.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 25 jan 2008 21:13

Ik heb gekozen voor Ledger. Ik vind hoe hij er uit ziet al top. En hoe hij de rol in de trailer neer zet vind ik helemaal fantastisch.

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 29 jul 2008 15:47

Op ieder zijn eigen manier zijn en Nickelson en Ledger hele goeie Jokers Als ik moet kiezen dan ga ik voor Ledgers Joker! Meesterlijk! _O_

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 29 jul 2008 18:12

Feoreunn schreef:...ik bij Ledger iets van "eerst zien en dan geloven" heb....
Ik heb gezien.

Ik geloof in Heath Ledger. _O_

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 29 jul 2008 18:15

Ik moet eerlijk zeggen dat Nicholson's performance voor zijn tijd geweldig was net zoals Ledger's performance nu is. Ik vind dit appels met peren vergelijken, omdat je niet alleen over twee compleet verschillende acteurs praat, maar ook over twee films die in een totaal ander tijd zijn geschoten.

Het kiezen tussen deze twee opties vind ik zelf vreemd. Aan de ene kant kies ik voor Nicholson, want toentertijd had hij me geboeid, aan de andere kant ook voor Ledger. De reden dat velen nu voor Ledger zullen kiezen is omdat het nog vers en nieuw is en Nicholson's performance hebben we al zo vaak gezien. Het nieuwe daarvan is er al af.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 18 okt 2008 08:39

Heath Ledger als The Joker is voor mij denk ik de beste bad guy...dus ook beter dan Nicholson
Laatst gewijzigd door Remon op 16 mar 2017 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie