"Hannibal Lecter gekozen tot grootste slechterik"
Ik heb onder dit nieuwsbericht zelf onder andere dit bericht gepost:
Tot nu toe kreeg ik alleen deze reactie:Zeker een stomme lijst, Travis (taxi driver) staat bij de slechterikken, dat slaat echt nergens op.
Er is een verschil tussen mensen die psychisch niet helemaal in orde zijn en mensen die gewoon door en door slecht zijn.
Ik vind Hannibal trouwens ook niet op die manier slecht, die is ook gewoon psychisch niet helemaal in orde.
Een goed voorbeeld voor een echte slechterik is bijvoorbeeld Michael Coleone die ook in de lijst staat. Ook al is hij misschien niet zo'n heel erg grote slechterik, hij doodde toch mensen zonder dat het hem iets deed.
Ik kan me voorstellen dat meer mensen zich aangevallen voelen door mijn voor sommige vreemde, maar misschien ook wel terechte opmerkingen over Dr. Lecter en Michael Corleone.michael corleone kun je helemaal niet een slechterik noemen maar juist een good guy, in de mafia waar deze films ver gaan staan respect en loyaliteit voorop hij had alles en daain tegen is lecter die misbruik maakt van zijn kennis als psychiater en zo de FBI misleid en uiteindelijk ook weer de kans krijgt mensen koelbloedig te vermoorden is hij echt nummer 1 en micheal corleone slaat echt met een lul op een drumstel de hele film gaat juist over zijn leven oke wat ie deed is niet goed maar dan kun je elke slechterik uit elke film wel op noemen.....
Daarom wil ik graag horen wat iedereen hier van vind en wie jullie de ultieme slechterik vinden.