Wie zou je eens willen interviewen en waarom?

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Wie zou je eens willen interviewen en waarom?

Bericht door emperor » 14 mar 2009 20:43

Er is eigenlijk maar 1 persoon interessant genoeg die ik graag eens zou willen interviewen dat is Roman Polanski waarom?..het is misschien toeval maar alle films die ik tot nu toe van hem en met hem gezien heb spreken me zeer aan en ik zou graag eens over een aantal films zijn drijfveren willen weten en de diepere achtergronden van sommige dingen/scenes die hij in zijn films stopt.
Misschien heeft dat te maken met zijn persoonlijke achtergrond of dingen die hij in zijn leven meegemaakt heeft...lijkt me razend interessant.
En de feeling die hij in zijn films weet te stoppen is gewoon fucking brilliant..die man is een genie..maar waarschijnlijk vindt hij dat zelf niet.
Laatst gewijzigd door emperor op 14 mar 2009 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 14 mar 2009 20:49

Clint Eastwood. Ik ben ooit begonnen met het kopen van videobanden met als doel al zijn films in de kast te hebben. Dat doel is tot op heden nog niet volbracht, maar wat een prachtkarakters heeft die man tot leven gebracht, zowel voor als achter de camera.

El_Mariachi
Bijrol
Bijrol

Bericht door El_Mariachi » 01 jul 2009 11:33

Terry Gilliam over hoe die arme man het volhoudt. Hij maakt vaak goede films, artistiek sowieso hartstikke verantwoord natuurlijk, maar het is iedere keer knokken om iets nieuws te maken. Geen financiers, acteur overlijdt, acteur kan niet paardrijden wegens gezondheid... Man, man, man. Iedere film ooit gemaakt heeft tegenslagen moeten verduren, maar Gilliam lijkt het wel erg zwaar te hebben. Ben heel benieuwd naar The Imaginarium of Doctor Parnassus!

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 01 jul 2009 11:44

emperor schreef:Er is eigenlijk maar 1 persoon interessant genoeg die ik graag eens zou willen interviewen dat is Roman Polanski waarom?..het is misschien toeval maar alle films die ik tot nu toe van hem en met hem gezien heb spreken me zeer aan en ik zou graag eens over een aantal films zijn drijfveren willen weten en de diepere achtergronden van sommige dingen/scenes die hij in zijn films stopt.
Misschien heeft dat te maken met zijn persoonlijke achtergrond of dingen die hij in zijn leven meegemaakt heeft...lijkt me razend interessant.
En de feeling die hij in zijn films weet te stoppen is gewoon fucking brilliant..die man is een genie..maar waarschijnlijk vindt hij dat zelf niet.
Wat te denken van het feit dat zijn vrouw vermoord is door een seriemoordenaar en dat hij wegens ontucht de VS niet meer in mag? Misschien niet bepaald filmgerelateerd maar zoiets verandert iemand ongetwijfeld. Daarbij heeft het ons als publiek al flink wat films met een mooie Europese setting opgeleverd. :)
El_Mariachi schreef:Terry Gilliam over hoe die arme man het volhoudt. Hij maakt vaak goede films, artistiek sowieso hartstikke verantwoord natuurlijk, maar het is iedere keer knokken om iets nieuws te maken. Geen financiers, acteur overlijdt, acteur kan niet paardrijden wegens gezondheid... Man, man, man. Iedere film ooit gemaakt heeft tegenslagen moeten verduren, maar Gilliam lijkt het wel erg zwaar te hebben.
Om min of meer dezelfde redenen: Joss Whedon.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 01 jul 2009 12:01

Als ik één iemand zou noemen zou het David Lynch zijn. Ik heb de man over vrijwel elke film enorm veel te vragen. En natuurlijk over zijn stijl in het algemeen. Daarnaast lijkt het me een gesprekspartner die vrij dicht bij me staat.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 jul 2009 14:41

Sandro schreef:Als ik één iemand zou noemen zou het David Lynch zijn. Ik heb de man over vrijwel elke film enorm veel te vragen. En natuurlijk over zijn stijl in het algemeen. Daarnaast lijkt het me een gesprekspartner die vrij dicht bij me staat.
Zoals ik heb begrepen uit andere interviews en geluiden zal hij waarschijnlijk weinig inhoudelijks over de films willen zeggen.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 01 jul 2009 15:43

Ik heb er nog wel een aantal die ik zou willen interviewen, maar op mijn nummer 1 plaats staat voorlopig nog steeds Viggo Mortensen. Ten eerste vind ik dit een geweldige acteur en ten tweede heeft hij iets wat mijn interesse aanwakkert zoals ik dat nog niet heb gehad bij andere acteurs. Onder andere door zijn manier van rollen kiezen, en het feit dat hij voornamelijk artiest is die af en toe ook acteert.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 01 jul 2009 16:03

PascalE schreef:Zoals ik heb begrepen uit andere interviews en geluiden zal hij waarschijnlijk weinig inhoudelijks over de films willen zeggen.
Juist niet. Hij doet niet aan zijn films 'verklaren', maar er veel over zeggen doet 'ie zeker. Heb zelf een biografie in interviewvorm liggen van hem waar hij al zijn films afloopt.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 jul 2009 16:05

Sandro schreef:Juist niet. Hij doet niet aan zijn films 'verklaren', maar er veel over zeggen doet 'ie zeker. Heb zelf een biografie in interviewvorm liggen van hem waar hij al zijn films afloopt.
A oke, ja ik doelde ook op dat verklaren. Snap ik ook wel want dat verklaren kan alleen maar tegenvallen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 02 jul 2009 12:47

Werner Herzog. Oh wacht...
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=9590
:P

Hoewel het misschien ietsje scherper had gekund...

Plaats reactie