Spot the director

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Spot the director

Bericht door Axeqlusive » 15 jun 2011 10:01

Beetje doodgebloed, maar Aston roept het topic zonder het misschien zelf te beseffen nieuw leven in :D
Aston schreef:

Mocht iemand een cameo van Hitchcock gemist hebben kijk hier dan even. Altijd leuk om te zien. Peter Jackson doet dat ook:

Ik wist tot net niet eens wat zijn cameo was in RotK. :8 En ik wist al helemaal niet dat hij in Hot Fuzz gespeeld had! O+ Maar dat was natuurlijk geen cameo lijkt me.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 15 jun 2011 12:29

Aha, ik wist niet dat dit topic bestond. :wink:

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 15 jun 2011 12:33

Hij was ook een beetje afgedwaald, het nieuwe was eraf, en naast wat regisseurs die nagenoeg in elke eigen film even hun neus laten zien gebeurt het niet zoveel.

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 25 sep 2011 00:06

Ik zal hier ook nog een beetje leven in blazen :D

Michael Bay als fotograaf in Coyote Ugly

Ik heb deze film een maandje geleden weer gekeken en het viel me in 1x op. Echt zo'n moment van....he dat is Michael Bay. Je ziet hem op gegeven moment in de bar zelf, als Piper Perabo voor het eerst in de film op de bar danst volgens mij. Ik kan zo helaas geen screenshot vinden en heb eigenlijk geen zin om hem zelf te maken en plaatsen :8

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 25 sep 2011 09:19

Goed gevonden. Toen ik het wou opzoeken, zag ik dat hij ook in wat andere films cameo's heeft.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 25 sep 2011 10:33

Afgelopen week voor het eerst Bringing Out the Dead gezien. Grappig dat Martin Scorsese met zijn (onzichtbare) cameo daarin nog steeds instructies blijft geven aan zijn acteurs. :D

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 26 sep 2011 21:35

Remon schreef:Goed gevonden. Toen ik het wou opzoeken, zag ik dat hij ook in wat andere films cameo's heeft.
Ja inderdaad, dat kwam ik ook tegen bij het zoeken. Ik had er btw niet eens aan gedacht om op youtube te zoeken en te plaatsen. Thanx :T
Hij zou ook in de 1e Transformers een cameo doen, maar dat hebben ze later geschrapt, want het voegde niks toe.
De auto waar hij met 'zijn vrouw' in reed, werd opgepikt door een Transformer en hij kwam te bungelen aan de deur die open viel en schreeuwde het dan uit. Het staat bij de extra's op de blu-ray.

Plaats reactie