Kenneth's Jean Claude Van Damme Topic

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie

Wat vind jij Jean-Claude's beste film?

Peiling eindigde op 11 jan 2013 12:46

Bloodsport
12
44%
Kickboxer
2
7%
J.C.V.D.
3
11%
Hard Target
6
22%
The Quest
0
Geen stemmen
Lionheart (Wrong Bet)
1
4%
Universal Soldier
3
11%

Totaal aantal stemmen: 27

Aston
Regisseur
Regisseur

Re: Kenneth's Jean Claude Van Damme Topic

Bericht door Aston » 17 jan 2011 21:33

Potver, ik zat me net te bedenken, omdat er nieuws was dat er weer wat rollen zaten aan te komen voor Arnold, heeft die man eigenlijk wel een topic? :o Dat zou dan wel hoog tijd worden dan.

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 17 jan 2011 22:09

Aston schreef:Potver, ik zat me net te bedenken, omdat er nieuws was dat er weer wat rollen zaten aan te komen voor Arnold, heeft die man eigenlijk wel een topic? :o Dat zou dan wel hoog tijd worden dan.
Daar heb je gelijk in. Arnold is en blijft toch de grootste actieheld!

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 jan 2011 21:28

Pete_027 schreef:
Aston schreef:Potver, ik zat me net te bedenken, omdat er nieuws was dat er weer wat rollen zaten aan te komen voor Arnold, heeft die man eigenlijk wel een topic? :o Dat zou dan wel hoog tijd worden dan.
Daar heb je gelijk in. Arnold is en blijft toch de grootste actieheld!
Arnie heeft inderdaad nog geen Topic hier, wat opzich eindelijk wel raar is (net zoals Stallone of Willis eindelijk). Dus ja het is zeker geen slecht idee.

De grootste actieheld, voor mij toch niet maar natuurlijk snap ik wel waarom voor de meesten wel. Hij heeft zonder twijfel vele top actiefilms gemaakt waarvan ik de beste Commando, Predator, Terminator 1 en 2 en Eraser vind. Commando ga ik trouwens nog later in het jaar een recensie over schrijven op mijn algemeen Recensie Topic, dus dat is toch al iets.

1 ding is zeker, ik zal het topic niet oprichten haha. Heb het zo al druk genoeg buiten het forum en heb al mijn handen vol mety JCVD, Bruce Lee en mijn algemeen Topic hoor. Maar ik ben zeker een voorstander. :T

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 20 jan 2011 23:19

Uhm Kenneth, misschien moet je even verder kijken dan je topic lang is want het Arnie topic is inmiddels al van de grond.:)

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=6429

Door mij welteverstaan. :8

Pete_027
Bijrol
Bijrol

Bericht door Pete_027 » 21 jan 2011 13:22

Laatst was Sudden Death erop. Puur jeugdsentiment en een van de betere Van Damme films.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 22 jan 2011 16:25

Pete_027 schreef:Laatst was Sudden Death erop. Puur jeugdsentiment en een van de betere Van Damme films.
Een zeer vermakelijke film inderdaad. :T

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 07 apr 2011 13:07

AMSTERDAM - Acteur Jean-Claude van Damme heeft besloten om zijn filmcarrière de rug toe te keren en gaat zich weer richten op het thaiboksen...

Een opvallende beslissing van ‘The Muscles from Brussels’ omdat de gevallen acteur eingelijk weer aanbiedingen op zak heeft. Lange tijd was Jean-Claude 'persona non grata' in Hollywood en stond de acteur zelfs op de zwarte lijst in de zonnige heuvels van Californië. Reden hiervoor waren zijn langlopende drugsverslaving alsmede zijn exorbitante salariseisen. De acteur gaat, ondanks de recente filmaanbiedingen , terug de ring in voor zijn eerste gevecht sinds 29 jaar. Niemand minder dan Thaise bokser Somluck Kamsing zal zijn opponent zijn, die in 1996 nog goud behaalde op de spelen in Atlanta.

"Als ik die kamp win, wat heel bijzonder zou zijn, zal ik nog een tien jaar gezond zijn. Het is als een onderhoudsbeurt. Ik kijk er erg naar uit," vertelt de spierbundel in zijn nieuwe tv-show Jean-Claude Van Damme: Behind Closed Doors.

Ook vertelt Jean-Claude waarom de filmbazen in Hollywood hem links lieten liggen:"Na Timecop kreeg ik een schitterend aanbod voor drie films: 8 miljoen euro per film. Maar ik was een wrak en zei 'ik wil 14 miljoen, net als Jim Carrey', en ze lieten me vallen. Ik was mezelf niet in die tijd, is was weg van de wereld en maakte een gigantische fout waardoor ik jarenlang op de zwarte lijst stond in Hollywood

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 apr 2011 12:05

Aston schreef:
AMSTERDAM - Acteur Jean-Claude van Damme heeft besloten om zijn filmcarrière de rug toe te keren en gaat zich weer richten op het thaiboksen...

Een opvallende beslissing van ‘The Muscles from Brussels’ omdat de gevallen acteur eingelijk weer aanbiedingen op zak heeft. Lange tijd was Jean-Claude 'persona non grata' in Hollywood en stond de acteur zelfs op de zwarte lijst in de zonnige heuvels van Californië. Reden hiervoor waren zijn langlopende drugsverslaving alsmede zijn exorbitante salariseisen. De acteur gaat, ondanks de recente filmaanbiedingen , terug de ring in voor zijn eerste gevecht sinds 29 jaar. Niemand minder dan Thaise bokser Somluck Kamsing zal zijn opponent zijn, die in 1996 nog goud behaalde op de spelen in Atlanta.

"Als ik die kamp win, wat heel bijzonder zou zijn, zal ik nog een tien jaar gezond zijn. Het is als een onderhoudsbeurt. Ik kijk er erg naar uit," vertelt de spierbundel in zijn nieuwe tv-show Jean-Claude Van Damme: Behind Closed Doors.

Ook vertelt Jean-Claude waarom de filmbazen in Hollywood hem links lieten liggen:"Na Timecop kreeg ik een schitterend aanbod voor drie films: 8 miljoen euro per film. Maar ik was een wrak en zei 'ik wil 14 miljoen, net als Jim Carrey', en ze lieten me vallen. Ik was mezelf niet in die tijd, is was weg van de wereld en maakte een gigantische fout waardoor ik jarenlang op de zwarte lijst stond in Hollywood
Damn, dat laatste stukje had ik nu nog nooit gehoord. Al weet ik inderdaad wel dat Jean-Claude inderdaad veel problemen ha dmet drugs en vermoeidheid rond 1995 (periode van The Quest enzo) dus dat kan dat wel verklaren. Iedereen maakt wel eens fouten, dat is nu eenmaal zo, het is hoe je ermee omgaat en wat je ervan leert wat belangrijk is. :)

Zelf kijk ik nog altijd erg uit naar het gevecht. Ik vind het gewoon prachtig dat Jean-Claude op deze leeftijd nog wil tonen dat hij echt een heel goede vechter was (en dat was echt zo in de karate wereld)! en niet alleen mister Hollywood, film vechten enzovoort. Echt magnifiek! _O_

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 22 jun 2011 00:27

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 22 jun 2011 12:18

Bovenstaande bezorgde mij een wtf momentje.
Wel weer zijn 'Hard Target' kapsel terug trouwens.

Ik kwam net dit tegen op de frontpage van nu.nl :-?
http://www.nu.nl/film/2546239/jean-clau ... efilm.html

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 22 jun 2011 12:20

Hij stopt wel, hij stopt niet. Wat het belangrijkste is: Doet hij nou mee in The Expendables 2??

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 11 jul 2011 21:57

timdekw schreef:Hij stopt wel, hij stopt niet. Wat het belangrijkste is: Doet hij nou mee in The Expendables 2??
Hallo, ik moet echt heel dringend wat meer op het Forum weer komen. Ik erger me bijna aan mezelf. :)

Ja Van Damme is inderdaad weer op goede toer, hij komt nu momenteel op tv bij ons in een reclame spotje van Dash, hij heeft nu zijn reality show 'Behind Close Doors' afgewerkt, het gevecht tegen Kamsing komt eraan (eindelijk) en het belangrijkste hij is weer begonnen met potentieël goede actiefilms te maken.

De eerste in het rijtje is 'Assassination Games' of 'Weapon' waar ik heel veel naar uitkijk en die er echt heel goed uitziet. Zie hier de trailer ervan en de Imdb link:

http://www.imdb.com/title/tt1436568

Vervolgens gaat hij inderdaad spelen in Six Bullets, Dragon Eyes en Universal Soldier: A New Dimension en misschien The Expendables 2.

Wat ik gemerkt heb bij The Expendables 2 is dat de vaste personages die er al in zaten zullen blijven met natuurlijk Bruce Willis een grotere rol en Steve Austin waarschijnlijk een andere rol, maar dat degene dat ze er willen aan toevoegen heel de tijd weggehaald worden op Imdb en weer terug, etc.

We zullen dus simpelweg moeten afwachten. De film komt toch maar uit in 2012 dus ja.

Passie86
Bijrol
Bijrol

Bericht door Passie86 » 03 aug 2011 10:36

Kenneth :D

Ook ik ben een groot Van Damme fan

Een goede bron voor nieuws is zijn facebookpagina.. Waar hij foto's en video's post.

http://www.facebook.com/#!/Muscles.from.Brussels

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 14 aug 2011 14:12

Passie86 schreef:Kenneth :D

Ook ik ben een groot Van Damme fan

Een goede bron voor nieuws is zijn facebookpagina.. Waar hij foto's en video's post.

http://www.facebook.com/#!/Muscles.from.Brussels
Hallo, dat is leuk om te horen ja. Ik ben inderdaad ook vertrouwnd met deze pagina om facebook en probee rhet inderdaad dagelijks te checken voor nieuw nieuws over onze Actieheld.

Ik heb overigens vandaag gezien dat ze de eerste download releases van Assassination Games hebben uitgebracht op het intenet maar vrees ervoor dat de kwaliteit niet ideaal zal zijn (veel Cam releases) en heb ook nog geen gezien met Nederlandse ondertiteling. Even wachten dus nog. Ik ben ook zeer blij met de positieve reviews en recensies van vele op het internet over de film. Deze zal ik waarschijnlijk wel ook nog op DVD kopen. :)

Groeten Kenneth.

Passie86
Bijrol
Bijrol

Bericht door Passie86 » 18 aug 2011 23:14

Leuk Kenneth..

Ik zal je helpen om deze thread up to date te houden

Ag is inmiddels gelekt op het internet.. en ik kon het niet laten.. Ik was erg verrast hoe een B regisseur zoals Ernie Barbarash een goede film heeft afgeleverd. Het is niks hoogstaand en de sephia filter is vreselijk, maar toch, het kijkt lekker weg..

Dit kwam vorige week uit..

Van Damme's dochter Bianca "Bree" Varenberg speelt in U.F.O en Van Damme is nu zelf ook gecast

Jean-Claude Van Damme has signed up for a leading role in a new sci-fi film to be shot in Derby, UK.

The 50-year-old actor – who is nicknamed The Muscles from Brussels because of his illustrious career in action movies including 'Bloodsport' and 'Universal Soldier' – will spend in the Midlands to shoot movie 'UFO', where he plays a retired military advisor.

Dominic Burns will direct the project, and admits he is excited the Belgian actor will spend time in his home-city.

He said: "We heard he once visited the city to take part in some sort of martial arts display for about an hour but then headed off. He'll be here for a little longer this time."

He added the movie will be a mixture of, "'Independence Day' meets 'Monsters' told from the point of view of 'Signs'."

Sean Brosnan and Andrew Shimm are also set to star in the movie, which will be released in 2012.

Next year will be a busy one for Van Damme as he is also set to star in 'The Expendables 2' with Sylvester Stallone and Bruce Willis.

Plaats reactie