Awful plastic surgery

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Awful plastic surgery

Bericht door Colonel_Kurz » 01 jul 2012 23:49

In dit topic? :o

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 02 jul 2012 13:27

bobocad schreef:Bij deze:

Bonica Mellucci vs Scarlett Johansson

Wie oh wie op wie zal ik gaan stemmen.....

Nee, sorry ik kan het niet :|
Kom op, even doorzetten. :T

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 05 jul 2012 19:07

Nee, nee, nee. Laten we/jullie over die awful plastic surgery onderwerp hebben..........en niet over 2 Godinnen die geen behoefte hebben aan awful plastic surgery.

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 05 jul 2012 21:21

Ok. Nicole Kidman, wat vinden we daarvan?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 jul 2012 21:36

Ze kon ooit zo mooi subtiel emoties met haar gezicht uitdrukken... nu blijft het gezicht strak terwijl haar nek overuren draait...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 05 jul 2012 21:38

Ja, het is op zich zonde... maar haar plastische chirurgie valt wat mij betreft niet in de categorie 'awful'

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 05 jul 2012 22:00

Haha, ok dan. Kim K.?

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 11 jul 2012 01:05

Ik vind dat van Nicole Kidman en zo juist wel awful, doch uiteraard niet van het kaliber Tara "na-liposucktion-gone-bad-hangen-de-vellen-erbij" Reid ende Meg "ducklips" Ryan. Maar ik neem genoeg detail in gezichten waar om de hele tijd toch te zien wat er gedaan is, ook bij kleine ingrepen zoals bij Nicole Kidman. Je ziet het bij de ogen? Dan zie je gewoon dat er iets niet klopt. Alsof het de hele tijd je met de neus op de feiten wordt gedrukt van "ja, want vroeger was het beter." :o

Of het ergst vind ik Linda de Mol. Eerst in zo'n politieserie was ze als laatst nog normaal en toen ineens was ze strak. Je moet weten: voor mij is Linda de Mol voor eeuwig en altijd verbonden met The DJ Kat show (Kat with a K). Dat is mijn childhood, en dan zie je dat kapotgemaakt worden :cry:

Terwijl, bij een oudere vrouw die niets doet en op'n natuurlijk manier ouder wordt, dan kunnen het nog steeds lekkere actrices zijn. Help me ff mee er te bedenken... Huiswerk!
Laatst gewijzigd door Ed Crane op 18 jul 2012 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 11 jul 2012 01:08

Naomi Watts is één jaar jonger, en beste vrienden met Kidman sinds ze jong waren, maar tegenwoordig op natuurlijke wijze eigenlijk veel aantrekkelijker.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 11 jul 2012 01:18

Heeft zei niks laten doen? Ik vind het een heel goed antwoord trouwens. Keep'm coming. Kijk, dan kan je ook als je een geheel oeuvre neemt, je aan verschillende levensjaren laven, precies waar je op dat moment zin in hebt. Lekker hoppen. Terwijl als er aan geprutst wordt, dan valt alles vanaf dat punt af, ik vind het eeuwig zonde. Tenzij je er echt voor gaat, zoals Angelina Jolie in hoogtij dagen. Gewoon een soort superheldin made flesh :T

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 11 jul 2012 11:33

Ed Crane schreef:Of het ergst vind ik Linda de Mol. Eerst in zo'n politieserie was ze als laatst nog normaal en toen ineens was ze strak.
Spangen?

Ed Crane schreef:Je moet weten: voor mij is Linda de Mol voor eeuwig en altijd verbonden met The DJ Kat show (Kat with a K). Dat is mijn childhood, en dan zie je dat kapotgemaakt worden :cry:
Ja Linda en haar gloriedagen bij Sky. :T In dezelfde periode was ze ook nog met Martijn te zien Tros Popformule. The good old days :+

BTW: naast een trouwe kijker van The DJ Kat show was ik ook trouwe kijker van The Fun Factory. :+ :T

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 14 jul 2012 03:13

Godverdomme Crane waar BEN je als het nodig is, het is nu wel genoeg geweest met de rollenspellen :x :lol:

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 18 jul 2012 16:00

Huh?

Over mevr. Kidman. Ik zag bij de Kubrick tentoonstelling de Kidman uit om en nabij 1999 voorbij komen, en dan ziet ze er ineens natuurlijk mooi uit. Gelukkig heeft Kubrick dat allemaal mooi vastgelegd.

@bobocad: ik interesseerde me nog niet voor popmuziek toen. Maar Fun Factory heeft uiteraard ook een speciaal plekje in m'n hart :+ Zou Andy inmiddels ook aan de botox zitten/ zich hebben laten straktrekken?

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 18 jul 2012 17:53

Ed Crane schreef:Huh?

Over mevr. Kidman. Ik zag bij de Kubrick tentoonstelling de Kidman uit om en nabij 1999 voorbij komen, en dan ziet ze er ineens natuurlijk mooi uit. Gelukkig heeft Kubrick dat allemaal mooi vastgelegd.
Uitgerekend speelt Nicole Kidman in Just Go With it, waarin Sandler een plastisch chirurg speelt. Toeval of....wou Nicole een statement maken.

Ed Crane schreef:@bobocad: ik interesseerde me nog niet voor popmuziek toen. Maar Fun Factory heeft uiteraard ook een speciaal plekje in m'n hart :+ Zou Andy inmiddels ook aan de botox zitten/ zich hebben laten straktrekken?
Andy is nu wel een oude zak geworden. Beyond Botox. Werkt voor geen meter. Kijk maar naar Mickey Rourke :wink:

En nu even zwaar off-topic. Niet geschikt voor kindertjes onder de 35 jaar, want dat begrijpen jullie toch niet :wink:

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 05 aug 2012 01:41

Gezien die brede glimlach van haar moet ze wel onder het mes hebben gelegen.

Afbeelding

Zo zag zij er vroeger eruit.
Afbeelding

Plaats reactie