bobocad schreef:Waar is die aandacht van Chuck toch gebleven. De beste man verschijnt wel ff met die andere hoogbejaarden in de actiefilm van het jaar 2012.
Disclaimer: The Raid zou deze titel kunnen krijgen, maar die film is van 2011
Ja The Raid ging die inderdaad krijgen. We gingen normaal met de club (Waar ik Progressive Self-Defense of Martial Art) beoefen gaan kijken. Mijn leraar had free tickets voor 20 personen maar The raid is zo snel uit de Cinema hier gegaan dat we die kans zelfs nog niet hebben gehad.
Zonde dat je The Raid heeft gemist. De film draait nog wel in Nederland. Weliswaar de Internationale cut. Binnenkort verschijnt in de UK de Blu-ray met zowel de internationale cut als de Indonesische cut.
Terug naar Expandables 2. Toch wel tof dat zowel Norris als van Damme te zien zijn na een zeer lange afwezigheid in de bioscopen. Back on the big screen.
Ja ik zie wel hoe het verloopt met The Raid, hij draait wel nog in Antwerpen maar ja das niet echt evident.
Inderdaad terug over naar TE2
Het is inderdaad zeer leuk, ze zagen ook wel in dat dit schitterend idee door Mr. Stallone een herrineringspunt/hoogtepunt zal worden in het Actiegenre en dat ze daar echt wel een deel van uit moesten maken. Ik vind het ook zeer interessant om al het opkomend nieuws over de film te volgen (en dat is de laatste tijd, indrukwekkend veel) om te besluiten dat iedereen er zich mentaal als fysiek zeer goed op voorbereid hebben en hoe ze de heerlijke nostalgie vanuit de jaren 80 terug halen op het grote scherm, allemaal ineen. Dit word een magische film voor mij, zonder twijfel!!!
sickboy1984 schreef:1 minuut chuck norris is al genoeg om deze film fantastisch te maken.
Alleen al daarvoor zou ik naar de bios gaan.
Mijn held.
Nou heb ik goed nieuws voor je. Chuck Norris is meer dan 1 minuut te zien
Zoals ik al schreef in het JCVD topic. Chuck's rol is helaas klein, maar hij steelt wel de show met zijn grappige one-liners. De zaal lag in een deuk.