timdekw schreef:Die gevechten zien er wel verschrikkelijk nep uit, maar wel stukken beter dan wat ik tot nu toe gezien heb.

Welke films zijn dat? Ik zie onder andere Way of the Dragon met Bruce, maar de rest komt me niet zo bekend voor.
Haha, ja het ziet er soms wel nep uit maar dat licht door de slechte verfilming en doordat sommige films erg oud en goedkoop gemaakt zijn, toch is het een zeer machtig filmpje als je er niet te veel op let en bij nadenkt.
De filmfragmenten zijn van oud naar nieuw:
Eerst
Way Of The Dragon (die moeten jullie allemaal kennen, anders 'shame on you'!). Vervolgens
Slaughter In San Fransisco (daar speelt hij voor de tweede keer de badguy). Dan
Good Guys Wear Black (met de befaamde autokick),
A Force Of One dan (daar speelt hij effectief een 6voudig karate wereldkampioen, zoals hij dus ook was destijds). Daarna
The Octagon (Chuck Norris tegen de Ninja's). Dan
An Eye For An Eye (Waar een van de beste chuck norris badguy's in meedoet, namelijk 'The Professor' ook wel bekend van Bond Badguy), daarna
Forced Vengeance (Waarschijnlijk mijn lievelingsfilm van de oude chuck norris films). daarna natuurlijk ons befaamd chuck meesterwerk
Lone Wolf Mcquade (De beste van de GOD!

). Daarna
Code Of Silence (Andrew Davis (regisseur) en Chuck Norris).
Missing In Action 2 dan (Sickboy's favoriete Norris film).
The Delta Force 2 daarna (Chuck als onverbiddelijke militair). Daarna
Sidekicks (Een van de slechtste van Norris, buiten het laatste stuk dan zoals jullie ook zien). Daarna
logan's war: bound by honor (met de tweede keer de autokick in het filmpje). Daarna
The President's man (deel 1 ja, veel beter dan deel 2. Voor mij een van de betere echt oude Norris films. Waar hij overigens al voor een 3de keer tegen Soon Tek Oh vocht:
1) Good Guys Wear Black
2) Missing In action 2
3) The president's Man
En de laatste weet ik niet lol. Ik denk ofwel
topdog ofwel
Walker Texas Ranger.
Voila dat was heel wat werk. Tegen dat je die allemaal gaat gezien hebben.