Chuck Norris

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Chuck Norris

Bericht door GREAT martial art fan » 18 aug 2010 16:02

Ik denk dat ik er morgenmiddag eens voor ga zitten en dan begin ik denk ik gewoon bij oud en dan naar nieuw. Dat lijkt me het beste en het makkelijkste. Gelukkig heb ik zo'n beetje alles van van Damme al gezien anders was het helemaal een onmogelijke opgave geworden.
haha ja, toch nog 1 geluk. Ik wens je alvast veel kijkplezier. :T met een paar :+ erbij natuurlijk, moet dat wel lukken. :)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 18 aug 2010 16:12

GREAT martial art fan schreef:
Ik denk dat ik er morgenmiddag eens voor ga zitten en dan begin ik denk ik gewoon bij oud en dan naar nieuw. Dat lijkt me het beste en het makkelijkste. Gelukkig heb ik zo'n beetje alles van van Damme al gezien anders was het helemaal een onmogelijke opgave geworden.
haha ja, toch nog 1 geluk. Ik wens je alvast veel kijkplezier. :T met een paar :+ erbij natuurlijk, moet dat wel lukken. :)
Ik drink geen bier, Fanta daarentegen ooooyeah!!!! :T Bedankt!!!!!

Maar het plezier begint waarschijnlijk morgenmiddag al met The Expendables in de bioscoop! Jij trouwens ook veel plezier vanavond met deze film!

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 18 aug 2010 16:50

Ik drink geen bier, Fanta daarentegen ooooyeah!!!! :T Bedankt!!!!!
Ja dat kan ik goed geloven. _O_
Maar het plezier begint waarschijnlijk morgenmiddag al met The Expendables in de bioscoop! Jij trouwens ook veel plezier vanavond met deze film!
Bedankt, ik ga er met 3 vrienden om 8 uur naar toe. Genieten, ga ik zeker. Morgen ga ik trouwens al direct een recensie van de film proberen maken. :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 18 aug 2010 17:52

"If you have one penny and Chuck Norris has one penny, then Chuck Norris has more money than you."

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 18 aug 2010 18:46

Yeah, pats boem, Chuck Norris! :T Ik heb nog Ground zero liggen. Gekocht voor een prijs die het kijken bijna niet waard maakt zo goedkoop. Hij ligt dan ook niet eens in mijn kast maar bij de andere maximaal-1-euro-dvd's achter mijn bank. :|

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 19 aug 2010 23:30

"There are no such things as tornados. Chuck Norris just hates trailer parks."

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 20 aug 2010 07:54

Aston schreef:Yeah, pats boem, Chuck Norris! :T Ik heb nog Ground zero liggen. Gekocht voor een prijs die het kijken bijna niet waard maakt zo goedkoop. Hij ligt dan ook niet eens in mijn kast maar bij de andere maximaal-1-euro-dvd's achter mijn bank. :|
Dat is toevallig :)

Ik ging gister eens langs mijn dvd-collectie voor wat ongeziene films om mee te nemen naar mijn vriendin haar huis en daar zag ik warempel Ground Zero tussen staan. Dat wordt de eerst Norris film ooit voor mij, ben benieuwd :)

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 20 aug 2010 07:54

The Bush administration once tried using Chuck Norris' stare as a means for interrogation. Due to the inhumane treatment, they now use waterboarding.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 20 aug 2010 10:14

timdekw schreef:
Aston schreef:Yeah, pats boem, Chuck Norris! :T Ik heb nog Ground zero liggen. Gekocht voor een prijs die het kijken bijna niet waard maakt zo goedkoop. Hij ligt dan ook niet eens in mijn kast maar bij de andere maximaal-1-euro-dvd's achter mijn bank. :|

Ik ging gister eens langs mijn dvd-collectie voor wat ongeziene films om mee te nemen naar mijn vriendin haar huis en daar zag ik warempel Ground Zero tussen staan. Dat wordt de eerst Norris film ooit voor mij, ben benieuwd :)
Laat maar weten wat je ervan vond. :+

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 23 aug 2010 10:22

Aston schreef:
timdekw schreef:

Laat maar weten wat je ervan vond. :+
Ik had de film afgelopen vrijdagavond aangezet, maar ik viel op een gegeven moment gewoon in slaap (dat is me al minstens 2,5 jaar niet meer gebeurd).
Tot nu toe (ongeveer 60 minuten) echt een verschrikkelijke film. Ik heb Norris nog niet in actie gezien, wel één van zijn teamleden waar de film meer om draait dan om Norris. Hij heeft alleen nog maar les gegeven in allerlei morele kwesties, zeer ongeloofwaardig allemaal.
Misschien dat ik de film vanavond na het trainen nog afkijk, maar daarna gaat hij linea recta op het stapeltje DVD's wat ik ooit nog weg moet doen!

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 23 aug 2010 10:47

Hij ligt dus gelukkig niet voor niets achter mijn bank ipv de dvdkast. :D Was ook wel te verwachten voor 5 voor 5.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 23 aug 2010 11:29

Ik had de film afgelopen vrijdagavond aangezet, maar ik viel op een gegeven moment gewoon in slaap (dat is me al minstens 2,5 jaar niet meer gebeurd).
Tot nu toe (ongeveer 60 minuten) echt een verschrikkelijke film. Ik heb Norris nog niet in actie gezien, wel één van zijn teamleden waar de film meer om draait dan om Norris. Hij heeft alleen nog maar les gegeven in allerlei morele kwesties, zeer ongeloofwaardig allemaal.
Misschien dat ik de film vanavond na het trainen nog afkijk, maar daarna gaat hij linea recta op het stapeltje DVD's wat ik ooit nog weg moet doen!
Inderdaad de tweede President's Man, een zeer slechte en saaie film. Op het einde ga je hem eventjes een beetje zien vechten, maar de film draai inderdaad om zijn student/leerling. Ik raadt je aan om een keer de eerste te zien.

Je zal er waarschijnlijk niet zoveel zin meer in hebben na deze slechte ervaring maar qua vechten en actiescènes is de eerste echt een prima starter. Ook de training scènes in de film zijn wel ene pluspunt in de film en zijn erg leuk om te zien. Het eindgevecht is ook niet slecht en het is tegen een vechter dat je in velen Chuck Norris films zult terugzien.

De enige punten waar je je misschien wel kunt aan ergeren is het overbodig gekraak van nekwervels en al die toestanden en het acteerwerk en verhaal, maar ja, dat is niet zo belangrijk e.

Als deze dan ook echt niks is voor je, dan raadt ik je misschien de oudere films aan (met de jonge Chuck dus) of gewoon niks meer, omdat hij je gewoon niet ligt.

Oké?

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 23 aug 2010 11:45

De films van Chuck die ik het meest zou aanraden zijn:

- Lone Wolf Mcquade: Absoluut de beste Chuck Norris film die echt fantastisch is, iedere Actie - Martial Art - Chuck Norris fan moet die gewoon gezien hebben. (Binnenkort geef ik er mijn recensie van)

- Code Of Silence: Zeker niet de beste van Chuck, maar wel een zeer onderhouden film waar andere aspecten zoals het verhaal: geluid en bijrollen niet verwaarloosd worden. Dit komt door de vakkundige regie van Andrew Davis. Hij heeft veel mee van Above the Law, alleen hadden er iets meer gevechten en actiescènes mogen in zitten.

- Forced Vengeance: Een van de beste oude Chuck Norris films. Een zeer harde, rauwe film, Chuck is veel harder en meedogenlozer dan normaal, maar dat doet hij eindelijk best goed. Een film vol meesterlijke gevechten en actie. Erg machtig -) Trust me.

- Silent Rage: Voor velen ook een zeer goede oude Chuck Norris film. Waar hij het opneemt tegen Kirby, een soort Frankenstein achtige mens die niet doodt wilt. de combinatie van horror en actie verloopt best goed in deze film. Er zijn ook 2 hoogtepunten in de film, die de meeste fans niet rap zullen vergeten. Dat is het meesterlijke bar gevecht en de eindscène tegen Kirby zelf.

- Walker texas ranger: Ja ik weet dat dit geen film is maar een serie. Wat ik je wel kan zeggen is, dat het een top serie is vol fantastische gevechten en vijanden. Echt, ik ben nu alle seizoenen aan het bekijken en ze zijn echt fantastisch je kan er niet genoeg van krijgen. Na Lone Wolf Mcquade, is dit mijn lievelings serie boven alle andere films uit.

Verder heeft Chuck ook nog een heleboel andere vermakelijke films gemaakt die ik niet allemaal meer ga bespreken. Als de bovenstaande je bekoort hebben, kan je deze ook eens proberen:

- Missing in Action 1 - 2 - 3
- Hero And the terror
- Firewalker
- The Octagon
- A Force Of One

en natuurlijk niet te vergeten (ook erg goed) .... The delta force 1 en 2.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 24 aug 2010 13:55

GREAT martial art fan schreef:- A Force Of One
Ik las dus echt Air Force One O+

Afbeelding

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 24 aug 2010 13:58

GREAT martial art fan schreef:Inderdaad de tweede President's Man, een zeer slechte en saaie film. Op het einde ga je hem eventjes een beetje zien vechten, maar de film draai inderdaad om zijn student/leerling. Ik raadt je aan om een keer de eerste te zien.

Je zal er waarschijnlijk niet zoveel zin meer in hebben na deze slechte ervaring maar qua vechten en actiescènes is de eerste echt een prima starter. Ook de training scènes in de film zijn wel ene pluspunt in de film en zijn erg leuk om te zien. Het eindgevecht is ook niet slecht en het is tegen een vechter dat je in velen Chuck Norris films zult terugzien.

De enige punten waar je je misschien wel kunt aan ergeren is het overbodig gekraak van nekwervels en al die toestanden en het acteerwerk en verhaal, maar ja, dat is niet zo belangrijk e.

Als deze dan ook echt niks is voor je, dan raadt ik je misschien de oudere films aan (met de jonge Chuck dus) of gewoon niks meer, omdat hij je gewoon niet ligt.

Oké?
Ja meneer :)

Ik zal de eerste eens een kans geven, ik wist namelijk niet dat dit een vervolg was. Maar ik zal de oudere films gaan kijken, want ben nog steeds benieuwd om hem te zien vechten.

Plaats reactie