Chuck Norris
- sickboy1984
- Regisseur
Re: Chuck Norris
Arnie zou ik nog heel goed begrijpen, dat is namelijk mijn echte jeugdheld.
Arnie was absoluut goed in films als Predator, Terminator, Total Recall, Commando, enz.sickboy1984 schreef:Arnie zou ik nog heel goed begrijpen, dat is namelijk mijn echte jeugdheld.

- GREAT martial art fan
- Oscar nominatie
Graag gedaan.timdekw schreef:Mijn excuses Sickboy, maar ik heb er geen spijt van![]()
Van Damme is gewoon de beste actieheld van de drie!!! De feiten liegen er niet om
Bedankt Kenneth, wederomIk noteer de titels meteen!
Ik moet nog altijd zeggen dat ze alle 3 doen waar ze het best in zijn. Ik kan niet direct zeggen wie de beste is van de 3. Ik weet wel dat qua acteerwerk, verfilming en alles daar rond in een totaal pakket Van Damme de meeste goede films heeft gemaakt. Dus ik versta jullie mening wel.

- GREAT martial art fan
- Oscar nominatie
Lol.Rem schreef:Ben het wel met je eens Tim. Van Damme is ook mijn favoriet van de drie. Bovendien weet hij als enige het adres van zijn kapper.

Daarom own ik het JCVD Topic e.

- GREAT martial art fan
- Oscar nominatie
Heel juist. Arnie heeft een paar schitterende actietoppers op het scherm gezet, zoals degene die je hierboven op noemt en zeker ook Terminator 1 en 2. Maar hij heeft ook in een paar andere films gespeelt dat niks met actie te maken hebben. Moest het nu nog een bijrolletje zijn, ja. Maar als je er echt de hoofdrol in speelt en er zo dan nog een paar maakt dan ben je niet echt de grootste actie figuur.timdekw schreef:Arnie was absoluut goed in films als Predator, Terminator, Total Recall, Commando, enz.sickboy1984 schreef:Arnie zou ik nog heel goed begrijpen, dat is namelijk mijn echte jeugdheld.maar absoluut niet altijd zo'n geweldige actieheld... Kindergarten Cops... Twins...

- sickboy1984
- Regisseur
Chuck Norris can stand at the bottom of a bottomless pit.
Ik moest m even drie keer lezen, maar hij is wel leuk! 

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Laat hem daar dan ook lekker blijven...
- sickboy1984
- Regisseur
Is er ook nog een mogelijkheid om een mod tot zwijgen te manenColonel_Kurz schreef:Laat hem daar dan ook lekker blijven...

If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever.
.
When Chuck Norris does push-ups, he isn't lifting himself up. He's pushing the earth down!
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Chuck Norris op me af sturen?sickboy1984 schreef: Is er ook nog een mogelijkheid om een mod tot zwijgen te manen![]()
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer: