Chuck Norris

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Chuck Norris

Bericht door GREAT martial art fan » 28 sep 2010 17:52

@ WizardOfOss: De max gewoonweg! :T

@ Aston: Dat filmpje had ik al veel gezien, wel altijd machtig om te zien. Hij doet die trap wel vaker hoor. Kijk maar naar Walker Texas Ranger (deze die je dus toont dus), Good Guys Wear Black en Logan's War: Bound By Honor.

Nu jullie toch wat filmpje erop aan het zetten bent van de best man, hier zijn er een paar van mij:

2 Hilarische filmpjes!

En nu de echte kunsten van de man:

Veel kijkplezier. :)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 29 sep 2010 07:04

Die kick door de voorruit was dus niet heel nieuw...

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 29 sep 2010 09:02

Sinds wanneer is Chuck Norris een man? He's a god! :)

Geweldige filmpjes overigens. De laatste is erg vet. _O_ Volgens mij is die trap door de voorruit echt zijn specialiteit. Hoe verzin je het ook echt. O+

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 29 sep 2010 11:11

Heeft hij dan net als Seagal een soort van ruitenfetish? :P

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 29 sep 2010 11:21

Die gevechten zien er wel verschrikkelijk nep uit, maar wel stukken beter dan wat ik tot nu toe gezien heb. :)
Welke films zijn dat? Ik zie onder andere Way of the Dragon met Bruce, maar de rest komt me niet zo bekend voor.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 29 sep 2010 11:30

Dit is pas nep :D :

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 29 sep 2010 11:50

:D Haha! Dat blijft hilarisch!

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 29 sep 2010 15:33

Rich Art schreef:Die kick door de voorruit was dus niet heel nieuw...
Nee inderdaad. Zijn eerste 'autoruit' kick was in Good Guys Wear Black. Degene die je ook eerst ziet in het filmpje. Daarna heeft hij dat inderdaad nog een paar keer gedaan. Hij kan het erg goed Aston, maar zijn Roundhouse kicks zijn nog beter, daarvoor staat hij ook bekend.

Een mooi voorbeeld van een perfecte roundhouse kick vol balans, perfecte timing en kracht is degene hieronder. Overigens in Way Of The Dragon tegen Bruce Lee:

Nu kan je natuurlijk beginnen discussiëren over de verschillende roundhouse kicks, maar ik ga er niet aan beginnen.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 29 sep 2010 15:40

Colonel_Kurz schreef:Heeft hij dan net als Seagal een soort van ruitenfetish? :P
Haha, soms wel. Ik moet zeggen dat het van Seagal nog een tikkeltje erger is. Omdat hij echt Aikido doet en dat is gewoon mensen door de ruimte wegsmijten lol. Maar Chuck kickt soms wel graag een keer een mannetje door de ruit. Kijk maar naar Firewalker, An eye for an eye, The Hitman en vele malen in afleveringen van Walker Texas Ranger.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 29 sep 2010 16:03

timdekw schreef:Die gevechten zien er wel verschrikkelijk nep uit, maar wel stukken beter dan wat ik tot nu toe gezien heb. :)
Welke films zijn dat? Ik zie onder andere Way of the Dragon met Bruce, maar de rest komt me niet zo bekend voor.
Haha, ja het ziet er soms wel nep uit maar dat licht door de slechte verfilming en doordat sommige films erg oud en goedkoop gemaakt zijn, toch is het een zeer machtig filmpje als je er niet te veel op let en bij nadenkt.

De filmfragmenten zijn van oud naar nieuw:

Eerst Way Of The Dragon (die moeten jullie allemaal kennen, anders 'shame on you'!). Vervolgens Slaughter In San Fransisco (daar speelt hij voor de tweede keer de badguy). Dan Good Guys Wear Black (met de befaamde autokick), A Force Of One dan (daar speelt hij effectief een 6voudig karate wereldkampioen, zoals hij dus ook was destijds). Daarna The Octagon (Chuck Norris tegen de Ninja's). Dan An Eye For An Eye (Waar een van de beste chuck norris badguy's in meedoet, namelijk 'The Professor' ook wel bekend van Bond Badguy), daarna Forced Vengeance (Waarschijnlijk mijn lievelingsfilm van de oude chuck norris films). daarna natuurlijk ons befaamd chuck meesterwerk Lone Wolf Mcquade (De beste van de GOD! :) ). Daarna Code Of Silence (Andrew Davis (regisseur) en Chuck Norris). Missing In Action 2 dan (Sickboy's favoriete Norris film). The Delta Force 2 daarna (Chuck als onverbiddelijke militair). Daarna Sidekicks (Een van de slechtste van Norris, buiten het laatste stuk dan zoals jullie ook zien). Daarna logan's war: bound by honor (met de tweede keer de autokick in het filmpje). Daarna The President's man (deel 1 ja, veel beter dan deel 2. Voor mij een van de betere echt oude Norris films. Waar hij overigens al voor een 3de keer tegen Soon Tek Oh vocht:
1) Good Guys Wear Black
2) Missing In action 2
3) The president's Man

En de laatste weet ik niet lol. Ik denk ofwel topdog ofwel Walker Texas Ranger.

Voila dat was heel wat werk. Tegen dat je die allemaal gaat gezien hebben.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 29 sep 2010 16:08

Dit eerste filmpje is ook altijd de max om te zien. Echt nice! :)

En dit filmpje is gewoon zo zalig, die bewijst waarom hij een god is lol!

Chuck you are the best! _O_

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 29 sep 2010 18:54

Sorry maar ik kan nu niet meer stoppen met filmpjes tonen. Zo erg is dat eindelijk niet, want het maakt jullie alleen warm voor Chuck Norris films en vervelend is dit nu niet echt.

Dit is een filmpje waar je de zin 'Don't fuck with the Chuck' letterlijk kan nemen. Als je dacht dat alleen Dolph en Seagal medogenloss en hard kunnen optreden dan was je mis. Dit filmpje bewijst het tegendeel. Het is een actiescène uit The Hitman en het is zeker 1 van de beste scènes uit de film.

En dan hier een ongelooflijk grappig filmpje, maar het toont wel hoe Chuck Norris revenge neemt tegen een wannabe Bruce lee 25 jaar later, met de nadruk op 'wannabe'. :D

Calvero
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Calvero » 29 sep 2010 19:38

GREAT martial art fan schreef:Dan An Eye For An Eye (Waar een van de beste chuck norris badguy's in meedoet, namelijk 'The Professor' ook wel bekend van Bond Badguy)
Dan ben ik toch benieuwd in welke Bond film hij speelt volgens jou.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 29 sep 2010 20:19

Calvero schreef:
GREAT martial art fan schreef:Dan An Eye For An Eye (Waar een van de beste chuck norris badguy's in meedoet, namelijk 'The Professor' ook wel bekend van Bond Badguy)
Dan ben ik toch benieuwd in welke Bond film hij speelt volgens jou.
Goede vraag ...

Nee ik weet het nu op het moment niet meer maar wacht. Haha, You Only Live Twice met Sean Connery. Ik heb hem zelfs liggen:

Afbeelding

Maar nu ik beter kijk zie ik dat hij 'Toru Tanaka' noemt en de bond badguy 'Tiger Tanaka' noemt of zoiets. Je moet het zelf maar een keer bekijken hoor.

Mijn excuses als ik mis ben.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 29 sep 2010 20:29

Niks mis met al die filmpjes. Schiet maar raak hoor! Heerlijk ook om die comments te lezen onder de video's. :8

Plaats reactie