Chuck Norris

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Chuck Norris

Bericht door GREAT martial art fan » 24 okt 2010 17:39

Mensen, mijn recensie van Lone Wolf Mcquade is afgeraakt dit weekend. Het zijn ietsje andere recensiers dan normaal maar ik hoop dat jullie het de moeite vinden. Je vindt hem hier:

Lone Wolf Mcquade

En dit is gewoon een fantastische en onvergetelijke scène nadat je de film gezien hebt.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 mar 2011 19:24

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 13 mar 2011 19:25

Ja amai, zo'n meningen en uitspraken maken zijn reputatie er niet beter op. Heb je de meeste reacties daaronder gelezen, die waren niet wel gezint hoor. Nu mag hij The Expendables 2 zeker vergeten :p

Ah ja ieder zijn mening zeker, veel discussie mogelijk, maar wat zal uiteindelijk het resultaat zijn van zo'n uitspraken en discussies. Dat moet je je afvragen als je er je tijd wilt aanhangen en ik dat ben ik niet van plan. :)

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 13 mar 2011 20:01

De linkse Hollywood elite gaat hem KEIHARD straffen.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 13 mar 2011 20:11

Jaja 6000 Amerikanen gaan van school af omdat ze zo gay zijn. Ach ik kan hier wel om lachen. :P

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 23 apr 2011 18:39

Ach ja, Chuck Norris. Chuck is vooral een jeugdherinnering: moederlief die haar grieperige, elfjarige zoon verwent met de "beste" actiefilms die de videotheek op dat moment te bieden had. Delta Force, Missing in Action, dat soort vermakelijke onzin dus. Gut, wat maakte die bebaarde karate-expert een indruk toentertijd. Nu verwoest ik graag jeugdherinneringen door films uit die tijd aan een herkijk te onderwerpen. Zo heb ik vorige week: Lone Wolf McQuade en Code of Silence gekeken.

Beide films bevielen me tegen de verwachtingen in eigenlijk bijzonder goed. Norris is een non-acteur, dat wist ik natuurlijk al maar het is allemaal zo heerlijk ongecompliceerd en recht-toe-recht-aan dat ik het tegenwoordig bijna als verfrissend ervaar. Geen geforceerde plottwist, geen filmische trukendoos, geen CGI... gewoon Chuck die ass kickt.

Dikke kans dat ik dit weekend nog ergens tijd vrij maak voor Missing in Action en dan is het ook wel weer mooi geweest voorlopig. Als ik dan weer zin heb in jaren '8o actiepulp richt ik mijn pijlen Stalone.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 24 apr 2011 18:07

Bukowski schreef:Ach ja, Chuck Norris. Chuck is vooral een jeugdherinnering: moederlief die haar grieperige, elfjarige zoon verwent met de "beste" actiefilms die de videotheek op dat moment te bieden had. Delta Force, Missing in Action, dat soort vermakelijke onzin dus. Gut, wat maakte die bebaarde karate-expert een indruk toentertijd. Nu verwoest ik graag jeugdherinneringen door films uit die tijd aan een herkijk te onderwerpen. Zo heb ik vorige week: Lone Wolf McQuade en Code of Silence gekeken.

Beide films bevielen me tegen de verwachtingen in eigenlijk bijzonder goed. Norris is een non-acteur, dat wist ik natuurlijk al maar het is allemaal zo heerlijk ongecompliceerd en recht-toe-recht-aan dat ik het tegenwoordig bijna als verfrissend ervaar. Geen geforceerde plottwist, geen filmische trukendoos, geen CGI... gewoon Chuck die ass kickt.

Dikke kans dat ik dit weekend nog ergens tijd vrij maak voor Missing in Action en dan is het ook wel weer mooi geweest voorlopig. Als ik dan weer zin heb in jaren '8o actiepulp richt ik mijn pijlen Stalone.
Dat is mooi om te horen. Ja vroeger was het al een beetje eenvoudiger gemaakt en soms hebben mensen daar ook wel een keer behoefte naar. Ideaal voor een rustige avond met wat drank en snacks erbij en vooral 'nie tevele peisn' zoals wij dat zouden zeggen. :p

Passie86
Bijrol
Bijrol

Bericht door Passie86 » 03 aug 2011 10:39

Chuck Norris wordt genoemd als mogelijke cameo in The Expendables 2.

http://www.beyondhollywood.com/some-une ... up-online/

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 14 aug 2011 14:18

Passie86 schreef:Chuck Norris wordt genoemd als mogelijke cameo in The Expendables 2.

http://www.beyondhollywood.com/some-une ... up-online/
Inderdaad dat zou echt Awesome zijn hoor. Ook John Travolta zal er mogelijk in zitten en ik zie hem toch ook al succesvol in het plaatje passen. Ze zijn goed bezig met de casting van deze film hoor. Ik kijk er naar uit. :T Logisch toch :D

Ik ben overigens de laatste tijd weer zeer intensief bezig met het kijken naar wat voor mij misschien wel de beste Tv show ooit zal worden (of zeker 1 van de beste dat ik gezien heb) en dat is Walker Texas Ranger natuurlijk. De laatste maand heb ik ook al seizoen 5 en 6 bekeken. Hierna volgen nog de 2 laatste seizoenen en het kan zijn dat ik eventueel in de toekomst wanneer ik wee rmeer tijd heb om op FT te zitten en ik het JCVD, Bruce Lee en Recensie topic weer wat bijschaaf ook ene topic te starten over deze fantastische Tv show, waar jullie waarschijnlijk wel vertrouwt mee zijn.

Groeten Kenneth. :)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 23 dec 2011 11:10

Na al het gebeuren rondom Ajax - AZ wordt me opeens heel veel duidelijk...

Afbeelding

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 dec 2011 18:31

_O_

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 25 dec 2011 21:54

Haha Axel _O_

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 30 jun 2012 21:37

Waar is die aandacht van Chuck toch gebleven. De beste man verschijnt wel ff met die andere hoogbejaarden in de actiefilm van het jaar 2012.

Disclaimer: The Raid zou deze titel kunnen krijgen, maar die film is van 2011 :wink:

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 08 aug 2012 21:03

bobocad schreef:Waar is die aandacht van Chuck toch gebleven. De beste man verschijnt wel ff met die andere hoogbejaarden in de actiefilm van het jaar 2012.

Disclaimer: The Raid zou deze titel kunnen krijgen, maar die film is van 2011 :wink:
Ja The Raid ging die inderdaad krijgen. We gingen normaal met de club (Waar ik Progressive Self-Defense of Martial Art) beoefen gaan kijken. Mijn leraar had free tickets voor 20 personen maar The raid is zo snel uit de Cinema hier gegaan dat we die kans zelfs nog niet hebben gehad.

Overigens heb je gelijk, De Karate legende maakt eindelijk weer een film debuut en dan nog in de cinema! Hij verdient daar meer aandacht voor!

Laten we hem die maar geven he:

Afbeelding

Chuck Norris speelt Booker in TE2, hij is een oude kameraad/veteraan van Barney (Sly) en joint dus het team voor het sterker te maken (veel sterker, laten we aannemen) en wat ik ook al gemerkt heb door de trailer en tv spots, om raad en steun te geven aan zijn vriend. Veel mee ris niet echt onthuld over de rol, het is ten slotte ook maar een bijrol.

Dit vind ik wel nog een leuk gemaakt filmpje die focust op Norris dat jullie misschien nog niet gezien hebben, in tegenstelling tot de vele clips die op filmtotaal al getoond zijn: (sorry voor de niet optimale kwaliteit van de video)

Om af te ronden, misschien nog wat handige links:

http://www.imdb.com/character/ch0285672/

http://masternorris.com/filmography/the ... les-2-2012

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 08 aug 2012 21:19

Een hele kleine wegkaping.
GREAT martial art fan schreef:
bobocad schreef:Waar is die aandacht van Chuck toch gebleven. De beste man verschijnt wel ff met die andere hoogbejaarden in de actiefilm van het jaar 2012.

Ja The Raid ging die inderdaad krijgen. We gingen normaal met de club (Waar ik Progressive Self-Defense of Martial Art) beoefen gaan kijken. Mijn leraar had free tickets voor 20 personen maar The raid is zo snel uit de Cinema hier gegaan dat we die kans zelfs nog niet hebben gehad.
Zonde dat je The Raid heeft gemist. De film draait nog wel in Nederland. Weliswaar de Internationale cut. Binnenkort verschijnt in de UK de Blu-ray met zowel de internationale cut als de Indonesische cut.

Terug naar Expandables 2. Toch wel tof dat zowel Norris als van Damme te zien zijn na een zeer lange afwezigheid in de bioscopen. Back on the big screen. :T :+

Plaats reactie