Wie is een slechtere regisseur?

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
Costigan
Hoofdrol
Hoofdrol

Re: Wie is een slechtere regisseur?

Bericht door Costigan » 07 jun 2013 12:47

Coppola was in de jaren '70 briljant, na Apocalypse Now echter vrij shitty.

En o, Martin Scorsese en P.T. Anderson hebben ook alleen maar goede films gemaakt.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 07 jun 2013 13:20

Remon schreef:Affleck heeft er ook pas 3 natuurlijk!
Waarvan er 2 slecht waren! Niet toevallig de twee waarin hij ook de hoofdrol speelt - die verdeling komt zijn acteren nog regie ten goede, vermoed ik zo... Christopher Nolan heeft overigens ook afgelopen jaar een flinke buiteling gemaakt met zijn derde Batman film, ook geen goed voorbeeld wat mij betreft.

Dat Coppola nooit meer het hoge niveau van de jaren '70 haalde klopt, maar The Outsiders en Rumble Fish zijn daarna nog goede films, en Tetro, One From The Heart en Dracula zijn interessante films met gebreken. Dus alleen maar shit is het niet wat mij betreft.

Wat betreft Kubrick, vanaf het moment dat hij serieus speelfilms gaat maken ben ik het daarmee wel eens (hoewel Killer's Kiss flinke gebreken heeft zou ik 'm nog niet slecht noemen), maar die eerste film van hem heeft hij niet voor niets proberen te vernietigen.

En hoewel Scorsese een van mijn favoriete regisseurs is, schurken films als Boxcar Bertha en Shine A Light toch wel tegen het label slecht aan.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 13 jun 2013 08:52

After Earth is niet goed bevallen bij FT.

http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=31598

Echter het zal niet zo zeer aan Shyamalan liggen. Maar meer in The Smith Family. Het enige verwijt aan Shyamalan's kant is dat hij ging samenwerken met The Smith Family.

spooklift
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door spooklift » 14 jun 2013 20:01

Het zal liggen aan zoon van Will Smith. Hij is echt zo irritant :o

Plaats reactie