Wij willen alleen echte acteurs!

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Plaats reactie
sjefdekijker
Figurant
Figurant

Wij willen alleen echte acteurs!

Bericht door sjefdekijker » 07 sep 2011 16:17

Ik kon het niet geloven toen ik op de radio het hoorden dat Jan Smit gaat acteren , ik vind het rond uit belachelijk dat deze zanger een beetje gaat acteren . :x :r
We hebben zo veel acteurs die thuis zitten die stukken beter zijn dan smit , en toch halen ze het in hun hoofd om voor hem kiezen .
ik denk dat het hier met geld te maken heeft net zo als die vorige zanger die zo nodig ook moets acteren , jammer voor het geld en de film . :Y

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Re: alleen echte acteurs liefst

Bericht door Bukowski » 07 sep 2011 17:04

Een beetje aandacht voor spelling en interpunctie kan geen kwaad. Ik heb de topic-titel ook iets aangepast zodat het tenminste meer is dan een losse kreet.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Re: Wij willen alleen echte acteurs!

Bericht door Bukowski » 07 sep 2011 17:10

Inhoudelijke reactie: mij kan de achtergrond van een acteur weinig schelen. Uiteindelijk moet je hem/haar beoordelen op de prestatie an sich. Genoeg voorbeelden van acteurs/actrices die uit een ander métier komen en het alleraardigst doen. Dat daar veel zangers, entertainers, komieken en modellen tussen zitten, is vrij logisch. In zekere zin zijn ze al gewent om een rol te spelen.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 07 sep 2011 17:51

Iemand btw Things Fall Apart gezien? Die film waar 50 extreem voor afgevallen is.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 07 sep 2011 21:08

Mark schreef:Iemand btw Things Fall Apart gezien? Die film waar 50 extreem voor afgevallen is.
Gaat ie daar beter van acteren dan? Of verspilt hij met zijn aanwezigheid dan alleen minder ruimte op het scherm?

Maar volkomen eens met Bukowski, het gaat om het talent, niet de achtergrond. Er zijn genoeg "echte" acteurs (m/v) waarvan je je afvraagt hoe ze toch ooit door een casting heen zijn gekomen, dan zie ik toch liever een acterende zanger die daar wel talent voor heeft.

Jan Smit heeft uiteraard ook al het voordeel dat ie toch niet kan zingen, dus misschien is acteren juist wel zijn roeping :lol:

sjefdekijker
Figurant
Figurant

Bericht door sjefdekijker » 08 sep 2011 14:04

Ik vind ook dat hij een kansje mag krijgen om in een film te mogen acteren , maar het gaat er mij om dat dit weer te ten kosten gaat voor andere acteurs , die ook een kansje mogen krijgen , en die hun vak geleerd hebben .
Ik hoeft de film in iedergeval niet te zien het zelfde als die film van Borsato , daar heeft marco ook eerst flink aan mee betaald , die hoefde ik ook niet .

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 12 sep 2011 18:29

Mark schreef:Iemand btw Things Fall Apart gezien? Die film waar 50 extreem voor afgevallen is.
Nog niet gezien, maar erg benieuwd naar. Vind het best goed van hem dat hij zover is gegaan voor die rol, en ga hem zeker dan ook een kans geven.

Plaats reactie