Oog voor schoonheid

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Oog voor schoonheid

Bericht door Axeqlusive » 21 mar 2013 13:45

Kyrill schreef:Doe Imogen Poots :T :8
Nou als dat zou kunnen :P
Maar het staat jullie natuurlijk vrij om dit topic aan te vullen he. Zorg ik voor een avatar op de frontpage en alles.

Maar ik zal haar meenemen op de wishlist. Goede optie ook weer Kyrill, thanx!

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 28 mar 2013 12:44

Axeqlusive schreef:Zal eens kijken of ik morgen een nieuw verhaal kan droppen hier.
Zoals jullie al merkten is dat er niet van gekomen. Hopelijk snel vervolgd.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 apr 2013 10:00

Het heeft even geduurd, en ondanks voorstellen die ik zeker ga overwegen heb ik na een herkijk van Gangster Squad gisteren besloten te gaan voor… Emma Stone. Emma werd op 6 november 1988 geboren als Emily Jean Stone in Scottsdale, Arizona. Ze heeft één jongere broer, genaamd Spencer.

Afbeelding

Als ik even voor mezelf praat vind ik haar niet een in het oog springende schoonheid, maar op de één of andere manier zuig... trek… ach dingest ze me naar het scherm toe. De meest in het oog springende rollen hierbij voor mij waren die in Zombieland, Easy A, Crazy, Stupid, Love, The Help, The Amazing Spider-Man en Gangster Squad.

Op haar vijftiende wist ze haar ouders te overtuigen haar naar Hollywood te laten verhuizen door een PowerPoint presentatie met de simpele doch doeltreffende titel: Project Hollywood. Haar filmdebuut maakte ze echter al in 2007 in Superbad, de Apatow comedy met Jonah Hill geschreven door Seth Rogen. Nog wat eerder, in 2004, was zij haar carriere begonnen door via een reality show een rol te winnen in The New Partridge Family. Een serie die nooit verder kwam dan een pilot aflevering, maar wel deuren voor haar opende om eens verder te gaan kijken, iets wat ze bijvoorbeeld deed met een gastrol in de serie Medium.

Of je nog kans maakt bij deze dame valt te betwijfelen. Dit aangezien zij na haar samenwerking met Andrew Garfield in The Amazing Spider-Man steeds vaker aan hem gekoppeld is.

Leuk weetje:
In Zombieland houd ze vrijwel de gehele film haar naam verborgen, en luistert ze naar de naam Wichita. Totdat ze aan het einde zich voorstelt als Krista, in het echte leven de naam van de moeder van Emma.

In de nabije toekomst kunnen we haar zien in de sequel op de succesvolle Spider-Man reboot en schijnt ze daarnaast in gesprek te zijn voor een nieuwe horror film van de hand van Guillermo del Toro, genaamd Crimson Peak.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 04 apr 2013 11:14

Mooie meid, en ook een goede actrice. Althans, dat kan ze worden.

Ondanks wat grotere producties vond ik haar het leukst in romcom Crazy Stupid Love en het te weinig bejubelde Zombieland. Gangster Squad viel ondanks haar goede perfomance toch best tegen.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 apr 2013 11:25

Gangster Squad ziet er zeer gelikt uit, maar mist duidelijk 'iets', kan er de vinger niet opleggen. Misschien een totaal gebrek aan spanning. En Crazy Stupid Love is gewoon een zeer charmante film. Zombieland is daarentegen echt heel tof... als iemand niet van zombiefilms houd, en ik zeg dat ze die toch moeten zien vanwege de vele knipogen waarmee alles gebracht word, word ik niet gelooft, maar toch... kijken!

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 04 apr 2013 11:37

Ik wil Zombieland ook nog wel even bejubelen als het nodig is hoor...
En Emma Stone ook trouwens ;)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 apr 2013 12:03

Doe eens :P

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 04 apr 2013 12:31

Emma Stone _O_
Zombieland _O_

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 apr 2013 13:06

Afbeelding

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 05 apr 2013 07:50

Hier Jennifer Lawrence op de set van de nieuwe David O. Russell film... :~
Ik moest trouwens erg lachen om Bradley Cooper op de derde foto, maar dat is een beetje off- topic :8

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 19 apr 2013 09:44

En voor je het weet ben je zomaar twee weken verder, en staat het topic vrijwel stil, iets wat natuurlijk niet de bedoeling is. Maar met wie zet je dit topic voort, als je de top drie hotte actrices van het moment al hebt gepresenteerd? Door naar de nummer vier? Zal ik terugvallen op een oude do…. op een dame uit de oude doos, een vrouw als Grace Kelly of Elizabeth Taylor? Allemaal overwegingen. Uiteindelijk heb ik anders besloten. Ditmaal een stuk over multi-talent Julianne Hough.

Afbeelding

Sommige van jullie zullen nu echt denken van ‘wie? ‘, maar als ik zeg; die blonde bimbo uit Rock of Ages, of die chick uit Safe Haven gaat er wellicht een belletje gaat rinkelen. Geboren op 20 juli 1988 in Utah, is deze nog jonge dame aardig aan de weg aan het timmeren, en dat nog op meerdere vlakken ook. Zo is ze danseres, zangeres, songwriter en actrice.

Om met het eerste te beginnen, ze komt uit een familie van dansers, zo zijn haar beide ouders en grootouders van beide kant opgeleide dansers. Julianne zelf werd op haar vijftiende de jongste en vooralsnog enige danseres om Junior World Latin Champion en International Latin Youth Champion te worden op het Blackpool Dance Festival. Uiteindelijk belandde ze is Los Angeles bij het programma Dancing with the Stars welke ze gelijk twee seizoen op rij wist te winnen.

Om jullie een beetje in shape te houden:

Dan haar stappen in de muziekwereld. Julianne begon al op twaalfjarige leeftijd in het bandje 2B1G samen met haar broer en beste vriend. Het zou tot haar twintigste jaar duren dat ze haar solo album uit mocht brengen, welke prompt nummer 1 bereikte in de Billboard country album haalde. Iets wat ze bijna herhaalde met de opvolger, die piekte op nummer 2 op diezelfde country chart. Country inderdaad, en zo heeft ze getourd met country grootheid Brad Paisley.

Ondanks dat ze groot werd als danseres leverde juist dat haar ook haar eerste filmrol op, en zou haar hele film C.V. gebaseerd worden op die eerdere carriere, met rollen in Burlesque, Footloose en Rock of Ages. Ze brak pas met haar muzikale achtergrond in de film Safe Haven, die nu in de bioscoop draait.

Ondanks dat ze nu redelijk aan de weg timmert als actrice wil ze ooit weer terugkeren als zangeres, hierover zegt zij zelf: "I feel like when I have the time to focus on it, and when I feel like it is the right time, [I'll return to] my music,". Al met al een bezige jonge dame, waar we vast nog veel van horen. Is het niet als actrice, is het wel als zangeres.

Link naar haar officiele website
Laatst gewijzigd door Axeqlusive op 19 apr 2013 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 19 apr 2013 10:00

Mooie meid. Zag d'r toevallig net gister in een stukje over Safe Heaven.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 19 apr 2013 10:03

Ze kan er ook aardig verschillend uit zien, want ik kende haar vooral als bimbo uit Rock of Ages, maar als je dan het shot uit Safe Haven hierboven ziet, link je die twee echt niet 1, 2, 3... zoals ik dus ook niet deed in eerste instantie:

Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 19 apr 2013 11:16

O, haar mouwtje is afgezakt... Axe, help haar even. :)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 24 apr 2013 08:30

Ha... nou met die workout wil ik haar ook wel even helpen, of een Safe Haven bieden :8

Plaats reactie